Jump to content
IGNORERAD

10kg

Galten

Recommended Posts

En artikel om Tequila, drycken ska tydligen hjälpa till viktminskning

och ska också vara bra för personer som lider av klass 2 diabetes.

http://elitedaily.com/news/world/praise-lord-tequila-can-actually-aide-weight-loss/

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Dela på andra sajter

post-5953-1421486354,73_thumb.jpg

Jaa ! solen vädrar ,, morgon luft ,, eller ska man säga vår,(nä, på tok för tidigt) men skönt när man har morgon sol in i köket vid frukost,,(sen jäkla frukost,, kl är faktiskt 20 över 10.)

ger nytt hopp åt själar i vinter dvala !

post-5953-1421486584,31_thumb.jpg

dagens frulle !

sen ska jag meddela morgonens vikt ,,, Taaa daa,,, 125.5 kg = minus 2,2 kg. :)

Skickat från min iPad med Tapatalk

Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan !

Dela på andra sajter

Jag har ju för avsikt att väga in på söndagar men då envisa rykten gör gällande att jag inte kommer att sova hemma så garderar jag med lördagmorgonens vikt. 

92,1 nypinkad

Dela på andra sajter

Hur har du gjort denna kurvan?

Vilket program använder du?

Jag använder en våg från Withings, den är uppkopplad till mitt wifi.

http://www.withings.com/eu/

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Nu bakas det bröd igen.

post-8287-0-38810500-1421505315.jpg

Ingredienser:
1 msk fiberhusk
2 dl skalade sesamfrön
1 tsk bakpulver
2 dl riven ost
3 ägg
Gör så här
Blanda alla torra ingredienser plus ost. Tillsätt äggen och rör ihop till en jämn massa.
Häll massan på en bakpappersklädd plåt. Bred ut massan tunt (min kaka blev 38x24
cm) med en slickepott eller använd en bit plastfolie och brödkavel. Grädda i 225
grader i 8 min. Låt svalna och skär i lämpliga bitar. Torka i ugn på 75 grader om du
vill ha hårt bröd.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Nu bakas det bröd igen.

attachicon.gifbröd.jpg

Ingredienser:

1 msk fiberhusk

2 dl skalade sesamfrön

1 tsk bakpulver

2 dl riven ost

3 ägg

Gör så här

Blanda alla torra ingredienser plus ost. Tillsätt äggen och rör ihop till en jämn massa.

Häll massan på en bakpappersklädd plåt. Bred ut massan tunt (min kaka blev 38x24

cm) med en slickepott eller använd en bit plastfolie och brödkavel. Grädda i 225

grader i 8 min. Låt svalna och skär i lämpliga bitar. Torka i ugn på 75 grader om du

vill ha hårt bröd.

Kul med ett lchf bröd som inte dryper av fett, det här ska jag testa

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Jag gjorde... eller försökte göra pannkakor på Kokkosmjöl... Om ni e sugna på pannkakor... använd inte kokkosmjöl, fy f-n va äkkligt

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Jag gjorde... eller försökte göra pannkakor på Kokkosmjöl... Om ni e sugna på pannkakor... använd inte kokkosmjöl, fy f-n va äkkligt

Haha, provar man så vet man inte[emoji106]

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Haha, provar man så vet man inte[emoji106]

Ahh fu tusan jag försökte på alla sätt, den sista (som hundarna käkade) var med Västerbotten, tomat och Basilika. Fan inte ens det hjälpte... Fast glada hundar har vi...

Dela på andra sajter

Ahh fu tusan jag försökte på alla sätt, den sista (som hundarna käkade) var med Västerbotten, tomat och Basilika. Fan inte ens det hjälpte... Fast glada hundar har vi...

Du är lagom glad i natt kl.02.30 när dom vill gå ut(akut)  :give_heart:

Måne

Dela på andra sajter

Kokade upp lite blomkål samt broccoli. silade av tillsatte en lagom skvätt 40% grädde i med en färsk hackad tomt, lite färsk gurka i strimlor

samt tärnat rökt fläskfile,,, Lite ketchup för färgens skull. Fick koka en stund sen lite ostkuber av en prästost samt gräslök...

Nu är det mat KOMA

Gottgottigottgott

Till detta  ett glas vit

Ändrades av Issanbonde
Dela på andra sajter

Själv stuvade jag blomkål idag(längesen)och satan va gott det var,till det en fläskkotlett och vatten.Nu i kväll höll jag på dö av hunger så det fick bli en köttbullsmacka med mjölk,nu överlever jag nog natten.

Måne

Dela på andra sajter

Ägg och anjovismacka på lchf bröd.

post-8287-0-27520500-1421522053_thumb.jp

Dela på andra sajter

Kokade upp lite blomkål samt broccoli. silade av tillsatte en lagom skvätt 40% grädde i med en färsk hackad tomt, lite färsk gurka i strimlor

samt tärnat rökt fläskfile,,, Lite ketchup för färgens skull. Fick koka en stund sen lite ostkuber av en prästost samt gräslök...

Nu är det mat KOMA

Gottgottigottgott

Till detta  ett glas vit

Underbart... Men Ketchup? de e ju nästan bara socker, men vaffan vi lever ju bara en gång.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...