sweeex Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 första rapport,,,, ned 1,1 kg nu på morron 126,6 Skickat från min iPad med Tapatalk Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Skönt med morgon runda varje dag, har ökat lite och joggar 5min varje runda nu vilket också kommer att ökas varefter. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Någon som har något förslag på vad man skall ha som macka i stället för bröd om man sugen på en ägg o ansjovis- eller Ägg o kaviar-smörgås? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 kaviar Kaviar är en sockerbomb Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Kaviar är en sockerbomb I den här? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 http://www.lchfrecep...py.aspx?ID=1805 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 I den här? Yänkte inte på att det var en gourmand som undrade Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Någon som har något förslag på vad man skall ha som macka i stället för bröd om man sugen på en ägg o ansjovis- eller Ägg o kaviar-smörgås? /Enis Ta en bit av en masonitskiva och lägg ägg och kaviar på den. Sen skjuter du in gosakerna med ett finger i munnen och kastar bort skivan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Ta en bit av en masonitskiva och lägg ägg och kaviar på den. Sen skjuter du in gosakerna med ett finger i munnen och kastar bort skivan. Måste väl vara bättre med en bit tårtkartong, helst smörgåstårtkartong med rester på Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Phu,,, dammade av en crosstrainer jag köpte för 15 kg sedan,,, och tänker att om jag nämner den här,, liksom,,, "tar fram " den ur minne såväl som ur skuggorna,, så kanske man får mod och gaist att ge sej i kast med att tämja det oranga odjuret ? som den får heta tills vidare,,, sagt och gjort så svetades jag 3 km i förrgår, ( 15 min) och 7,5 km (30 min) ikväll,, går hyfsat om man kollar film samtidigt,, streamar nya hobbit nu,, Go natt ! Skickat från min iPad med Tapatalk Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 (ändrad) Någon som har något förslag på vad man skall ha som macka i stället för bröd om man sugen på en ägg o ansjovis- eller Ägg o kaviar-smörgås? /Enis Skogaholms skumplastlimpa borde funka det finns de som äter den skiten! Men för all del testa nån riskaka, pålägget du nämner smakar väl bra på det mesta! MVH Tommy Ändrades Januari 15, 2015 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Sov över, glömde väga mig Så jag hoppade på vågen nyss + 0,5 denna vecka Så - 4,3 än så länge "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Någon som har något förslag på vad man skall ha som macka i stället för bröd om man sugen på en ägg o ansjovis- eller Ägg o kaviar-smörgås? Köpte detta idag, dock ej smakat det än. http://www.mat.se/butik/proteinbrod-vagott-250g Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Sov över, glömde väga mig Så jag hoppade på vågen nyss + 0,5 denna vecka Så - 4,3 än så länge Somna om. Det är väl invägning på söndagarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 oförändrat sen förra veckan, så LEO-dieten fungerar inte. 108,7 Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 104kg imorse, -0.5 kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Mina 2 semlor igår, gör det nog inte bättre... Näh, dax att sluta äta massa skit på kvällarna, då julen har lagt på 2kg runt magen.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 105,2 kg, -0,8, segt som fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Invägning 78.0 I morse. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Middag strax. Vitkålsgratäng och utbankad marinerad fläskfile. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 -0,4 ölintag samma vinintag samma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 veckans vägning va inte så bra som jag hoppats på 128,2 upp några hekto men mycket jobb och träningsvärk i benen har gjort att cykeljäv..eln har fått stå några dar den här veckan, och idag är jag sugen på en skopa whiskey till maten Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 tips från coachen, sov nakna http://www.aftonbladet.se/wellness/matvikt/article20166152.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 tips från coachen, sov nakna http://www.aftonbladet.se/wellness/matvikt/article20166152.ab Fan, bara av o kånka runt på den 5 kilos hängpungen dom bär på borde få de flesta att se ut som Gandhi.. Tips från coachen:2.. Kör knäböj till kokosnöten tar i backen. upprepa 3x15 dagligen och ni ser ut som kaviarsträngar innan sommaren Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Fan, bara av o kånka runt på den 5 kilos hängpungen dom bär på borde få de flesta att se ut som Gandhi.. Tips från coachen:2.. Kör knäböj till kokosnöten tar i backen. upprepa 3x15 dagligen och ni ser ut som kaviarsträngar innan sommaren tror de måste hänga upp kokosnöten några dm först, blir ju inte mycket till knäböj annars Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu