Jump to content
IGNORERAD

10kg

Galten

Recommended Posts

Invägning idag; 104.5 kg, det hår åt rätt håll!!

Mittbena?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Dagens invägning visade 108,7, så det är minus 4,3 kg.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Dagens invägning visade 108,7, så det är minus 4,3 kg.

Grymt bra Leifen, mycket motion eller ändrat kosthåll? (kanske en kombination)

Dela på andra sajter

Grymt bra Leifen, mycket motion eller ändrat kosthåll? (kanske en kombination)

Ja mycket motion, i snitt 2 timmar om dag, 6 km morgonpromenad och 20-30km cykel.

Helt annan mat på tallriken också.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

1 vecka har gått, dags för den första kontrollvägningen :good:

tror inte mina ögon, 127,9 kg, minskat med 2 kg tack vare den där jävla cykeln som inte rör sig 1 millimeter på golvet och kanske lite sundare mat och mindre pilsner

är väl bara å nöta på 1 vecka till, minskar det med 2 till så är jag glad

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

?

Du skrev "hår åt rätt håll" så jag försökte skoja till det lite. Men det gick inget vidare. :)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Du skrev "hår åt rätt håll" så jag försökte skoja till det lite. Men det gick inget vidare. :)

Jag såg det lite senare och fattade... Lite trögare än vanligt idag.
Dela på andra sajter

Tisdag 4/11 visar vågen 101 kg, hade lovat mig själv att det inte skulle få hända, ska ner 10 kg på en månad.

Tisdag 25/11 visar vågen 90 kg, idag efter all julmat står vågen på 91 kg och midja 4 cm mindre, gav mig själv en klapp på axeln för det.

Den minskningen på så kort tid kändes otroligt bra i kroppen, så i månadsskifte jan/feb skall jag gå en 3 veckors rond igen, få se vad det ger.

Skall jag skriva i dig på listan Woffe?

Kommit in del namn redan på torsdag men för min del som är hemma halv ett på natten torsdagar så blir det för jobbigt att lägga in vikter då.

Lägger in en lista på fredagen och fyller på den ytterligare på söndag om det går bra?

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Buffé två gånger igår och en massa öl så det blev ett ordentligt bakslag när man klev på vågen i morse. Men får man bara skita rejält ett par gånger så ska det nog gå till sig till invägningen på söndag.

Brynäs vann ju klart över djurgården så det är ju värt varenda gram  :haha:

Dela på andra sajter

96.5 det går uppåt.Långledigheten har varit alltför bra med dryck och god mat. :)

Får väl sikta på ett nyårslöfte till nyår 2015/2016.

Skulle du vara med på listan?

Vi är 13,5 kg mindre i maipenrai hittills med 7 namn.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Skulle du vara med på listan?

Vi är 13,5 kg mindre i maipenrai hittills med 7 namn.

Ja gärna.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Lägger upp en första idag.

Lägger upp en uppdaterad senare idag och till sist på Söndag.

Bara grönt - hittills. Är alla ärliga nu :wink:.

post-3333-0-95506600-1420807823_thumb.pn

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Skall jag skriva i dig på listan Woffe?

Kommit in del namn redan på torsdag men för min del som är hemma halv ett på natten torsdagar så blir det för jobbigt att lägga in vikter då.

Lägger in en lista på fredagen och fyller på den ytterligare på söndag om det går bra?

Öhh? lista! det har jag nog missat, men är jag en vinnarkandidat så skriv in mig för sjutton gubbar.

Hälsning från en lättad Woffe

Dela på andra sajter

Öhh? lista! det har jag nog missat, men är jag en vinnarkandidat så skriv in mig för sjutton gubbar.

Hälsning från en lättad Woffe

Fixat.

22st totalt. Nästan alla som är aktiva i MPR. :wink:

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Tyvärr upp dryga 3kg så korrigera gärna.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

Lägger upp en första idag.

Lägger upp en uppdaterad senare idag och till sist på Söndag.

Bara grönt - hittills. Är alla ärliga nu :wink:.

Skriv gärna in mej på mina 113,2 från den 5/1

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Det vore nog mkt "lättare" om vi bestämmer en dag i veckan då invägningen sker. Vilken dag spelar ju mindre roll egentligen, men statisktiken hoppar ju lite just nu.

Fredag morgon före helg är kanske ultimatas för somliga, eller lördag morgon för fredagssuparna som har tömt mkt av kroppsvätskan under kvällen före. Själv håller jag på måndagsmorgnarna.

Sen kan man väl skriva om hur man ligger till o ge råd under resten av veckan???

Bara funderar lite

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

Det vore nog mkt "lättare" om vi bestämmer en dag i veckan då invägningen sker. Vilken dag spelar ju mindre roll egentligen, men statisktiken hoppar ju lite just nu.

Fredag morgon före helg är kanske ultimatas för somliga, eller lördag morgon för fredagssuparna som har tömt mkt av kroppsvätskan under kvällen före. Själv håller jag på måndagsmorgnarna.

Sen kan man väl skriva om hur man ligger till o ge råd under resten av veckan???

Bara funderar lite

C;D

Helt rätt, som det är nu tror jag galten har ett helvete med att försöka sålla ut alt rundsnack jämfört med veckoredovisningen, försökte påpeka detta tidigare men de va inte populärt

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...