Enis Inlagd Januari 8, 2015 Dela Inlagd Januari 8, 2015 Som nötallergiker så kan man ju inte använda mandelmjöl i bakningen Några allternativ http://www.alltomlchf.se/maten/istallet-for-mjol-nar-man-bakar/ "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Januari 8, 2015 Dela Inlagd Januari 8, 2015 Invägning idag; 104.5 kg, det hår åt rätt håll!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Invägning idag; 104.5 kg, det hår åt rätt håll!! Mittbena? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Mittbena? ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Dagens invägning visade 108,7, så det är minus 4,3 kg. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Dagens invägning visade 108,7, så det är minus 4,3 kg. Grymt bra Leifen, mycket motion eller ändrat kosthåll? (kanske en kombination) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Grymt bra Leifen, mycket motion eller ändrat kosthåll? (kanske en kombination) Ja mycket motion, i snitt 2 timmar om dag, 6 km morgonpromenad och 20-30km cykel. Helt annan mat på tallriken också. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 1 vecka har gått, dags för den första kontrollvägningen tror inte mina ögon, 127,9 kg, minskat med 2 kg tack vare den där jävla cykeln som inte rör sig 1 millimeter på golvet och kanske lite sundare mat och mindre pilsner är väl bara å nöta på 1 vecka till, minskar det med 2 till så är jag glad Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 ? Du skrev "hår åt rätt håll" så jag försökte skoja till det lite. Men det gick inget vidare. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Du skrev "hår åt rätt håll" så jag försökte skoja till det lite. Men det gick inget vidare. Jag såg det lite senare och fattade... Lite trögare än vanligt idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 9, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2015 Tisdag 4/11 visar vågen 101 kg, hade lovat mig själv att det inte skulle få hända, ska ner 10 kg på en månad. Tisdag 25/11 visar vågen 90 kg, idag efter all julmat står vågen på 91 kg och midja 4 cm mindre, gav mig själv en klapp på axeln för det. Den minskningen på så kort tid kändes otroligt bra i kroppen, så i månadsskifte jan/feb skall jag gå en 3 veckors rond igen, få se vad det ger. Skall jag skriva i dig på listan Woffe? Kommit in del namn redan på torsdag men för min del som är hemma halv ett på natten torsdagar så blir det för jobbigt att lägga in vikter då. Lägger in en lista på fredagen och fyller på den ytterligare på söndag om det går bra? Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Buffé två gånger igår och en massa öl så det blev ett ordentligt bakslag när man klev på vågen i morse. Men får man bara skita rejält ett par gånger så ska det nog gå till sig till invägningen på söndag. Brynäs vann ju klart över djurgården så det är ju värt varenda gram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 9, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2015 (ändrad) 96.5 det går uppåt.Långledigheten har varit alltför bra med dryck och god mat. Får väl sikta på ett nyårslöfte till nyår 2015/2016. Skulle du vara med på listan? Vi är 13,5 kg mindre i maipenrai hittills med 7 namn. Ändrades Januari 9, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Skulle du vara med på listan? Vi är 13,5 kg mindre i maipenrai hittills med 7 namn. Ja gärna. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 107,7 upp och ner.Just nu -1 hg. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 9, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2015 Lägger upp en första idag. Lägger upp en uppdaterad senare idag och till sist på Söndag. Bara grönt - hittills. Är alla ärliga nu . Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Har ju gått upp men vet ej om det var vågen. Ny vikt söndag!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Skall jag skriva i dig på listan Woffe? Kommit in del namn redan på torsdag men för min del som är hemma halv ett på natten torsdagar så blir det för jobbigt att lägga in vikter då. Lägger in en lista på fredagen och fyller på den ytterligare på söndag om det går bra? Öhh? lista! det har jag nog missat, men är jag en vinnarkandidat så skriv in mig för sjutton gubbar. Hälsning från en lättad Woffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 9, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2015 (ändrad) Öhh? lista! det har jag nog missat, men är jag en vinnarkandidat så skriv in mig för sjutton gubbar. Hälsning från en lättad Woffe Fixat. 22st totalt. Nästan alla som är aktiva i MPR. Ändrades Januari 9, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Tyvärr upp dryga 3kg så korrigera gärna. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Invägning för 10 minuter sen 79,5 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Lägger upp en första idag. Lägger upp en uppdaterad senare idag och till sist på Söndag. Bara grönt - hittills. Är alla ärliga nu . Skriv gärna in mej på mina 113,2 från den 5/1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Jag tränar stenhårt med Changdiet, har tyvärr ingen våg tillhands. Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Det vore nog mkt "lättare" om vi bestämmer en dag i veckan då invägningen sker. Vilken dag spelar ju mindre roll egentligen, men statisktiken hoppar ju lite just nu. Fredag morgon före helg är kanske ultimatas för somliga, eller lördag morgon för fredagssuparna som har tömt mkt av kroppsvätskan under kvällen före. Själv håller jag på måndagsmorgnarna. Sen kan man väl skriva om hur man ligger till o ge råd under resten av veckan??? Bara funderar lite C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Det vore nog mkt "lättare" om vi bestämmer en dag i veckan då invägningen sker. Vilken dag spelar ju mindre roll egentligen, men statisktiken hoppar ju lite just nu. Fredag morgon före helg är kanske ultimatas för somliga, eller lördag morgon för fredagssuparna som har tömt mkt av kroppsvätskan under kvällen före. Själv håller jag på måndagsmorgnarna. Sen kan man väl skriva om hur man ligger till o ge råd under resten av veckan??? Bara funderar lite C;D Helt rätt, som det är nu tror jag galten har ett helvete med att försöka sålla ut alt rundsnack jämfört med veckoredovisningen, försökte påpeka detta tidigare men de va inte populärt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu