kongo24 Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Lägger in mig kvällen före resan till Thailand 103,2, återkommer om 5 veckor Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 5, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2015 Lägger in mig kvällen före resan till Thailand 103,2, återkommer om 5 veckor Inlagd Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Lägger in mig kvällen före resan till Thailand 103,2, återkommer om 5 veckor Fan, blev man av med en bra kund i 5 veckor... Allvarligt trodde inte du var medlem i deciton-klubben?!? Ha nu en underbar resa! Vi ses MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Mmm å män över 90 e feta pojkar. Om man är i din längd,Ja,är man fullvuxen är 90 kilo nästan för lite Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Om man är i din längd,Ja,är man fullvuxen är 90 kilo nästan för lite Jaja men du har ju inget hår, vi har alla våra handikapp. Å lyteskomik är inte smickrande...hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Skit i det, bara 10kg off är temat. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Frukost: Bacon å scrambled ägg kaffe Under jaktdagen (8-15): 4st mini-ostar Middag: Kebabkött å Pizzasallad. kaffe (tack Karavan) Kvällsmat: (blir nog) ett grillat kycklinglår. En liter vatten under dan... för lite suck. LCHF är inte så hemskt ändå, det är förvånande hur mycket man orkar gå (ca: 10km.) på några fjutt-ostar å jag har inte varit hungrig nån gång under dan. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Om man är i din längd,Ja,är man fullvuxen är 90 kilo nästan för lite En riktig man är minst 190 cm över havet ! Eller hur ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 En felväxt man är minst 190 cm över havet ! Eller hur ? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 En riktig man är minst 190 cm över havet ! Eller hur ? och en riktig fru över 165 cm.. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Nu är du bara avundsjuk som vanligt ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 och en riktig fru över 165 cm.. Då är din inte många thailändskor som kvalar in ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 (ändrad) Då är din inte många thailändskor som kvalar in Många i västra och centrala Thailand är väldigt långa, stor skillnad mot Isaan, och även norra Thailand. Jag är förvånad när jag reser runt. Ratchaburi, Kanchanaburi och Bangkok har damer som är mycket längre. Ändrades Januari 6, 2015 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Många i västra och centrala Thailand är väldigt långa, stor skillnad mot Isaan, och även norra Thailand. Jag är förvånad när jag reser runt. Ratchaburi, Kanchanaburi och Bangkok har damer som är mycket längre. På vissa suspekta barer är nästan alla damer mycket långa?? Jag har länge undrat varför, men nu vet jag dom e från Bkk. hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Jaja men du har ju inget hår, vi har alla våra handikapp. Å lyteskomik är inte smickrande...hehe Jag har växt igenom det,vänta du bara till du blir vuxen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 En riktig man är minst 190 cm över havet ! Eller hur ? Jajamensan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 och en riktig fru över 165 cm.. Allt över 150 cm. är för långt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 7, 2015 Dela Inlagd Januari 7, 2015 (ändrad) Ok Mät och väg-time... Ok vägd och mätt 141230. Vikt: 93,6Kg. Midja: 119cm. Hals:44cm. ------------------------------- 150107 (kl 17.00) Vikt: 91,0 Kg. -2,6 kg. Midja: 111cm. -8 cm. Hals: 43 cm. -1 cm Nåja det går åt rätt håll iaf... Ändrades Januari 7, 2015 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 7, 2015 Dela Inlagd Januari 7, 2015 Humhumhum tror vågen är trasig eller slut batteri står bara LO!!! (om det nu inte är vikten som är lo) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Januari 7, 2015 Dela Inlagd Januari 7, 2015 Hm,,, det har gått trögt. Kan bero på att man har varit långledig Men ner 0,2 kg iaf. Hoppas på bättre resultat nästa gång. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 7, 2015 Dela Inlagd Januari 7, 2015 Gick ut och hämtade frugans bärvåg... Inte skoj enl. den UPP 0,15!!!!!! men nu kör jag på den å ingen annan våg... Tog in hennes helvetesmaskin också. Får bli ett morgon samt ett kvällspass på den från och med i kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 7, 2015 Dela Inlagd Januari 7, 2015 122.1 i dag. Det går nedåt En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 7, 2015 Dela Inlagd Januari 7, 2015 96.5 det går uppåt.Långledigheten har varit alltför bra med dryck och god mat. Får väl sikta på ett nyårslöfte till nyår 2015/2016. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 7, 2015 Dela Inlagd Januari 7, 2015 96.5 det går uppåt.Långledigheten har varit alltför bra med dryck och god mat. Får väl sikta på ett nyårslöfte till nyår 2015/2016. Ähh sluta bit ihop å kämpa lite. Om du kör LCHF behöver det inte vara tråkigt.. Orka kolla igenom den här föreläsningen... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 7, 2015 Dela Inlagd Januari 7, 2015 LCHF säger Att dricka: Vatten: Kolsyrat vatten fungerar bra istället för läsk. Pröva med olika smaker men var försiktig med de söta som kan trigga sötsug. Kaffe: Testa med grädde i. Te: Svart, grönt, vitt, örtte. Pröva med grädde. Alkohol: Torrt vin (vanligt rödvin eller torrt vitt). Vodka, whisky, konjak och drinkar utan socker. Tänk på att när man har följt LCHF ett tag så blir man mer känslig för alkohol. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu