Tommy Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 113,2 ny äten på en 7-11 våg jag gissar att den ligger ca 5 över en korrekt våg. Intressant, som jag ser det gäller det att använda samma våg vid ungefär samma tid på dygnet för att det skall bli rättvisande. Jag väger mej strax efter morgon-pissen, hörde nånstans att det är den jämnaste vikten på dygnet, iförd kallingar och T--shirt, som jag brukar ha som pyjamas. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Intressant, som jag ser det gäller det att använda samma våg vid ungefär samma tid på dygnet för att det skall bli rättvisande. Jag väger mej strax efter morgon-pissen, hörde nånstans att det är den jämnaste vikten på dygnet, iförd kallingar och T--shirt, som jag brukar ha som pyjamas. MVH Tommy På semester i Thailand så finns det ingen våg i närheten vid morronpissen, dessutom så sker min morronpiss i många olika orter under min semester.. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Intressant, som jag ser det gäller det att använda samma våg vid ungefär samma tid på dygnet för att det skall bli rättvisande. Jag väger mej strax efter morgon-pissen, hörde nånstans att det är den jämnaste vikten på dygnet, iförd kallingar och T--shirt, som jag brukar ha som pyjamas. MVH Tommy Det är den "gynsamaste" tiden att väga sig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 5, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2015 (ändrad) Hur många kilo fett får vi bort ihop? 150? Lägger till en summering funktion så får vi se om det räcker till en gubbe. Själv gick jag upp en kilo under nyår men lagt kort ligger Tror min Officepaket hemma klarar av detta så söndagar uppgraderas det. Ändrades Januari 5, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Dricker bara vitt vin i 3 veckor bör göra 5 kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Vi kan väl enas om att vi kör vägning med rapport varje fredag, annars blir det ett helv.e*te att hålla reda på och lägga in i diagrammet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Jag väger varje morgon och det går inte så bra än kan jag säga. När man inte jobbar och rör på sig så är det svårt att gå ner i vikt. Pappaledig till den 21'a, men sedan blir det att slita igen. PS. min startvikt blev lite fel det var 123.2 inte 122.8, men det spelar ingen roll i långa loppet. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Vi kan väl enas om att vi kör vägning med rapport varje fredag, annars blir det ett helv.e*te att hålla reda på och lägga in i diagrammet Jag väger OCH MÄTER mej var sjunde dag, började 31/12 följaktligen blir nästa mätpunkt den 7:e. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Jag väger OCH MÄTER mej var sjunde dag, började 31/12 följaktligen blir nästa mätpunkt den 7:e. Spelar ingen roll hur många gånger du mäter den. den blir inte längre eller grövre för det /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Spelar ingen roll hur många gånger du mäter den. den blir inte längre eller grövre för det /enis Kanske inte, men alltid längre och grövre än din. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 5, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2015 (ändrad) Provar för teckenstorleken. Men det får nog bli denna storlek för den ändrar sig inte. Diagram låter stökigt då det skall till en massa kolummer mm. Jag tror på mer på tabell. Nu är grunden med namn infört så detta blir enkelt och fortsätta med Vilken datum är ju inte så noga då detta bara uppgraderas en gång i veckan från vikter som droppat in under veckan. Är en speciell veckodatum önskvärt för uppgraderingen så får ni samsas om vilken. Ändrades Januari 5, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Aha, Jag vann 10kg ner direkt En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Hejsan! Jag är lite sen i starten... hoppar gärna in i MPR´s "biggest looser" om det går för sig Min start vikt är då 94 kilo på min gamla mammas badrumsvåg som får bli referensvågen för mig... God fortsättning till er alla! //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 5, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2015 Aha, Jag vann 10kg ner direkt Ändrat till 123,2 kg Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Dricker bara vitt vin i 3 veckor bör göra 5 kg Sangsom-Zero funkar också! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Det är den "gynsamaste" tiden att väga sig Bästa hade nog varit efter nummer 2, på morgonen... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Har Enis missat invägningen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Han går över ss vanliga dödliga.. Han har choth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Har Enis missat invägningen? Tror han partar med odin:s penis Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Har Enis missat invägningen? Då jag konstaterat att jag väger betydligt mindre än den lättaste på listan så håller jag min vikt för mig själv "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Då jag konstaterat att jag väger betydligt mindre än den lättaste på listan så håller jag min vikt för mig själv Bra, så du inte förstör snittvikten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Ett tips till er som inte har lust att träna och förbränna på ett gym så kan jag rekommendera gummiband & maghjulet, perfekt också ha med på resan. jag är snart 50 och med åldern kommer krämpor, jag har haft stora problem med en axel och började träna med gummiband för cirka ett år sedan och är som på när helt återställd tack vare gummibandet. Jag lägger ner 30 min per dag 5 dagar i veckan träning med maghjul och gummiband, viktminskning 6 kg. Det finns en uppsjö med träningstips med gummiband & maghjul på youtube. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Allt under 100 kg känns väl lite feminint. Men det bör ju vara lite muskler också då antar jag En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Fick en kaffemugg av min son förra året,Män under 90 kilo är pojkar. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Fick en kaffemugg av min son förra året,Män under 90 kilo är pojkar. Mmm å män över 90 e feta pojkar. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu