MickeN Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 I år blev det ett presentkort laddat med 450 kr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 Ett litet julklappstips till HP klubben “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 Bästa julklappen någonsin När min morfar gick bort så hittades det en lädermapp i dödsboet som visadade sig innehålla ett femtontal målningar från min mors fars far, mor hade bara fått intrycket att han gått någon reklamutbildning men efter undersökningar visade det sig att han studerat på Konstfack. så en konservator fick titta på dessa, behandla den och sedan fick en ramverksta rama in dem. målad 1902/1903 av far fick jag denna så man kan sitta och sippa på en god dryck när man tittar på tavlan och fundera över min morfars fars liv. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 On 2016-12-16 at 22:29, skrev Enis: En telefon man bli nådd med när någon ringer eller skickar mail.... eller man själv behöver ringa eller skicka mail /Enis Finns mer saker man bör kunna göra med en arbetstelefon 2017, iofs kanske beroende på vilka arbetsuppgifter man har. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 Finns det mer än byfånar som använder Iphone idag? Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 14 minuter sedan, skrev Galten: Finns det mer än byfånar som använder Iphone idag? Hela min familj är nog Byfånar eftersom alla äger en minst en Iphone. Jag är nog den största eftersom jag har en Apple dator också?? FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 55 minuter sedan, skrev Galten: Finns det mer än byfånar som använder Iphone idag? Blondiner finns det gott om Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 27, 2016 Dela Inlagd December 27, 2016 On 2016-12-17 at 04:24, skrev Tallviking: Du missade delen med att dom började gå sönder Borde ställas högre krav på användarna att vårda statens egendom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu