HajKaj Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 (ändrad) M.L.S fick en parfym hon gått och luktat på i ett tag nu. Själv får jag 3 st 2-pack kallingar. Sen fick jag 10 000 kr vardera, ifrån båda bästa polarna. Dom fick iofs också 10 000 kr av mig så det jämnade ut sig. Ändrades December 21, 2014 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 (ändrad) Dottern ritade nog en teckning och la under julgranen. Det blir min första julklapp på ca 15 år. Ändrades December 21, 2014 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Firade jul med barnen igår så jag har redan fått min. Det blev en kamin till altanen som jag ser fram mot att prova. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Jag fick ett paket tuggummi i farsdagspresent av min grabb, har jag tur så kanske jag får en tablettask i julklapp We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Jag vill fan ha fred på jorden, men det kan man fet glömma! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Tveksamt om det blir nåt. Gav sambon en Iphon6 i förskott innan hon åkte till Thailand den gav hon till sin son där, slut på presenter från mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Jag vill fan ha fred på jorden, men det kan man fet glömma! Man kan bara önska sig realistiska saker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 21, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2014 Jag vill fan ha fred på jorden, men det kan man fet glömma! Det blir fred snart. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Jag vill ha en synth... Bara komma och hämta, den står i hallen och väntar inklusive stativ! Va roligt att det kunde bli en julklapp till nån Lika hopplöst som farsans eviga önskan om "snälla barn"... asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Julen i vår familj firas inte alltid på jul. utan snarare när så många som möjligt kan vara på samma plats samtidigt och i år inföll det igår! Mickes bror vikarierade för Micke men annars var faktisk alla där! Riktig Tomtebo lycka. Stor familj brukar innebära stora utgifter... tills för ca 10 år sedan köpte man snällt en julklapp var till alla... sedan kom vi vuxna överrenso m att nu får det vara nog så då gjorde vi så att vi la alla namn på lappar i en hatt och drog lott om vem man skulle köpa julklapp till för en förrutbestämd summa (summan bestämdes av den familjemedlem som för närvarande hade sämst ekonomi) ... det funkade i fem år... sedan blev det apr vis vi drog lott. sedan tröttnade vi på det också så nu har vi julklappslek... man skall alltså finna en julklapp som förhoppningsvis alla vill ha och sedan slåss man om julklapparna med hjälp av en tärning. Det fungerade jättebra. tills ungarna förra året bestämde att de hellre ville leka julklappslek än få julklappar av tomten. jätte lätt att hitta något som passar både en fem årig tös och en 64 årig "gubbe" I år fick jag en termosmugg.. efter att mamma och jag bytt julklappar när leken var över, det hör liksom också till Så nöjd med att vi downsizat julklappandet och siktar på umgänge i stället! SÅ mycket viktigare!!! kram kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 21, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2014 Tveksamt om det blir nåt. Gav sambon en Iphon6 i förskott innan hon åkte till Thailand den gav hon till sin son där, slut på presenter från mig. Om hon fick den så får hon väl göra vad hon vill med den? Hon blir glad av att ge sin son något fint, det är säkert värt mycket för henne, att kunna skänka nåt riktigt bra till sin son, som hon inte kan träffa varje dag. Köp henne en Oneplus One, det slår en iPhone, alla dagar i veckan, så har du en lycklig fruga! (åsså sparar du en skön slant, ca 4-5000 om du köper den med 64Gb minne). Så kan du visa dej storsint, om du inte vill sitta å sura förstås. En bekant blev så glad när han fick en son, så han lovade sin kära hustru en Louis Vuiton väska, å den fick hon! Men sen satt han å gnällde i ett par månader över hur djävla dyr den var, hur kul tror du det är för henne att använda väskan nu? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Om hon fick den så får hon väl göra vad hon vill med den? Hon blir glad av att ge sin son något fint, det är säkert värt mycket för henne, att kunna skänka nåt riktigt bra till sin son, som hon inte kan träffa varje dag. Köp henne en Oneplus One, det slår en iPhone, alla dagar i veckan, så har du en lycklig fruga! (åsså sparar du en skön slant, ca 4-5000 om du köper den med 64Gb minne). Så kan du visa dej storsint, om du inte vill sitta å sura förstås. En bekant blev så glad när han fick en son, så han lovade sin kära hustru en Louis Vuiton väska, å den fick hon! Men sen satt han å gnällde i ett par månader över hur djävla dyr den var, hur kul tror du det är för henne att använda väskan nu? MVH Tommy Sitter inte och surar, men hade löst julklappsproblemet trodde jag. Blev ett presentkort på skor idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 21, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2014 (ändrad) Skönt att läsa Micke! MVH Tommy Förresten, har lovat frugan en Louis Vuiton väska också, men vi väljer att vänta tills vi kan köpa den "Tax Free for Tourists" 25% tillbaka är ju inte dumt... Ändrades December 21, 2014 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Kan man önska sig mindre egoism. Att vi börjar bry oss om varandra . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 22, 2014 Dela Inlagd December 22, 2014 En äkta Tag Heuer made in Thailand eller kanske till och med Kina! Fin julklapp från Ann... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 22, 2014 Dela Inlagd December 22, 2014 En äkta Tag Heuer made in Thailand eller kanske till och med Kina! Fin julklapp från Ann... Tag.JPG Vågar man köpa klockor därnere? ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 22, 2014 Dela Inlagd December 22, 2014 Vågar man köpa klockor därnere? Självklart ju, säljaren sa att urverket var japanskt och alla vet ju vilka bra kvalitetsprodukter de gör! Näe, köper man en kopia så får man vara glad om den håller resan ut. Funkar ännu efter fyra dagar så det finns hopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 22, 2014 Dela Inlagd December 22, 2014 Trots att det var minst 50 år sen denna julklappshistoria inträffade så har den för evigt etsat sig kvar i minnet. En polare berättade före jul att dom gjort en överenskommelse inom familjen att ingen julklapp skulle få kosta mer är 20 kronor. När jag träffade honom igen efter julen så var han lite moloken. Han berättade att hans syrra gett honom en LP med Viktor Klimenko vilken absolut inte var nån av hans favoriter kan man lugnt påstå. Dessutom hade skivan minsann kostat henne 40 Kr så han fick lösa ut julklappen för 20 ! Ja jäklar i det ! https://www.youtube.com/watch?v=D07C5qAyAPs Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd December 22, 2014 Dela Inlagd December 22, 2014 Vågar man köpa klockor därnere? Klart man vågar. Min äldsta kopia(Breitling) köpte farsan åt mig för snart 30 år sedan och den går fortfarande klockrent Har ett par till som funkar alldeles utmärkt. Man skall dock inte köpa de billigaste kopiorna. En riktigt bra kopia av Breitling t.ex. får man nog räkna med att betala 2500 thb för. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 22, 2014 Dela Inlagd December 22, 2014 Klart man vågar. Min äldsta kopia(Breitling) köpte farsan åt mig för snart 30 år sedan och den går fortfarande klockrent Har ett par till som funkar alldeles utmärkt. Man skall dock inte köpa de billigaste kopiorna. En riktigt bra kopia av Breitling t.ex. får man nog räkna med att betala 2500 thb för. En riktigt bra kopia har schweiziskt urverk och då finns de inte att köpa för under 2000kr De som kostar 2-3000 thb är snäppet bättre än en 200thb klocka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 22, 2014 Dela Inlagd December 22, 2014 Klart man vågar. Min äldsta kopia(Breitling) köpte farsan åt mig för snart 30 år sedan och den går fortfarande klockrent Har ett par till som funkar alldeles utmärkt. Man skall dock inte köpa de billigaste kopiorna. En riktigt bra kopia av Breitling t.ex. får man nog räkna med att betala 2500 thb för. Köpte nån rolex kopia 1995 och den överlevde inte ens promenaden tillbaka till hotellet om jag nu inte kommer ihåg fel. Kanske krävs att man vet lite mer om klockor i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd December 22, 2014 Dela Inlagd December 22, 2014 Klocka av frugan. Själv gav jag mig en MSX att leka lite med. Frugans julklapp är fortfarande en öppen fråga.. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd December 22, 2014 Dela Inlagd December 22, 2014 En riktigt bra kopia har schweiziskt urverk och då finns de inte att köpa för under 2000kr De som kostar 2-3000 thb är snäppet bättre än en 200thb klocka. Att jag inte tänkte på det https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 22, 2014 Dela Inlagd December 22, 2014 Klocka av frugan. Tissot G10.png Själv gav jag mig en MSX att leka lite med. Honda-MSX125-2.jpg Frugans julklapp är fortfarande en öppen fråga.. / SatanG Vad fick du ge för moppen och hur många cc är den på, såg ju riktigt trevlig ut om det hade varit lite grövre sulor för att fara upp efter stigar och ut efter grus med. Slicksen eller landsvägsdäcken är lite trista på grus med. Tjejens gick väl lös på en 30' THB men då är det mer en scooter variant. Dendär såg mer ut som en riktig MC: gissar runt 60-70' eller kanske mer när det är en Honda. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 22, 2014 Dela Inlagd December 22, 2014 Min julklapp blir nog att köpa en till frugan som glimmar som guld “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu