Tallviking Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 En iPhone 7 fick jag av chefen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 38 minuter sedan, skrev Tallviking: En iPhone 7 fick jag av chefen Ja, det gäller att hålla god min och vara glad. Även när det är en så trist sak i paketet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 Ja, det gäller att hålla god min och vara glad. Även när det är en så trist sak i paketet [emoji3] Den får duga som andratelefon Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 16, 2016 Trådstartare Dela Inlagd December 16, 2016 7 timmar sedan, skrev Enis: Årets julklapp till våra Thaidamer annat än några djävla VR-headset det /Enis Snacka om att lyfta en gammal tråd! Jag får badsemester några dagar, i Danmark... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 (ändrad) Har inte bestämt mig vad jag ska ge mig själv i julklapp i år än, börjar bli ont om tid. Ändrades December 16, 2016 av frason Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 16, 2016 Trådstartare Dela Inlagd December 16, 2016 2 minuter sedan, skrev frason: Har inte bestämt mig vad jag ska ge mig själv i julklapp i år än, börjar bli ont om tid. Glöm inte att handla sketfull, så du får en överraskning på Julafton! MVH Tommten "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 6 minuter sedan, skrev Tommy: Glöm inte att handla sketfull, så du får en överraskning på Julafton! MVH Tommten 5555 Tokboka något på nätet i en kalsongfylla alltså. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 5 timmar sedan, skrev Tallviking: Den får duga som andratelefon Nästa år så kommer gamla Noika ut med en Android lur! Varför heter det No - Kia, jag har ju en Kia! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 2 minuter sedan, skrev audirs2: Nästa år så kommer gamla Noika ut med en Android lur! Varför heter det No - Kia, jag har ju en Kia! Finkia ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 6 timmar sedan, skrev Tallviking: En iPhone 7 fick jag av chefen Inte någon statlig myndighet som slösar på skattebetalarnas pengar får man hoppas /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 4 minuter sedan, skrev Enis: Inte någon statlig myndighet som slösar på skattebetalarnas pengar får man hoppas /Enis Vad anser du statliga tjänstemän skall använda i tjänsten ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 6 minuter sedan, skrev Tallviking: Vad anser du statliga tjänstemän skall använda i tjänsten ? Det som behövs för att kunna utföra sitt arbete? Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 4 minuter sedan, skrev frason: Det som behövs för att kunna utföra sitt arbete? Det var därför vi bytte ut de mer än tre år gamla telefonerna som började gå sönder och måste laddas många gånger varje dag Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 1 minut sedan, skrev Tallviking: Det var därför vi bytte ut de mer än tre år gamla telefonerna som började gå sönder och måste laddas många gånger varje dag Då borde det nog räckt med nya batterier. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 1 minut sedan, skrev UglyFarang: Då borde det nog räckt med nya batterier. Du missade delen med att dom började gå sönder Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 6 minuter sedan, skrev Tallviking: Det var därför vi bytte ut de mer än tre år gamla telefonerna som började gå sönder och måste laddas många gånger varje dag Ja då finns det ju en bra anledning att byta ut skräpet. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 21 minuter sedan, skrev Tallviking: Vad anser du statliga tjänstemän skall använda i tjänsten ? En telefon man bli nådd med när någon ringer eller skickar mail.... eller man själv behöver ringa eller skicka mail /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 5 minuter sedan, skrev Tallviking: Du missade delen med att dom började gå sönder Du kanske tycker det är OK med champagne, sprit och massage på era arbetsplatsträffar också /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 1 minut sedan, skrev Enis: En telefon man bli nådd med när någon ringer eller skickar mail.... eller man själv behöver ringa eller skicka mail /Enis Det var så vi tänkte också. Dessutom tillgång till kontakter och kalender Vår personal är till drygt 30% alltid ute och reser och oftast utomlands Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 1 minut sedan, skrev Enis: Du kanske tycker det är OK med champagne, sprit och massage på era arbetsplatsträffar också /Enis En mänsklig rättighet ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 14 minuter sedan, skrev Tallviking: Du missade delen med att dom började gå sönder De som går sönder måste givetvis bytas ut, men kanske till något mer prisvärt än en iPhone. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sakhon Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 58 minuter sedan, skrev Tallviking: Du missade delen med att dom började gå sönder Började de gå sönder av sig självt? Det har jag aldrig upplevt själv. Det låter mer som klantig hantering. Att snickare och andra hantverkare kan ha problem med att telefoner "går sönder" kan jag dock ha en viss förståelse för. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 1 timme sedan, skrev Sakhon: Började de gå sönder av sig självt? Det har jag aldrig upplevt själv. Det låter mer som klantig hantering. Att snickare och andra hantverkare kan ha problem med att telefoner "går sönder" kan jag dock ha en viss förståelse för. Jo grejor kan gå sönder trots att man inte är klantig snickare eller hantverkare min dotters MacBook air har blivit med gravida batterier enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 11 timmar sedan, skrev Tallviking: Det var därför vi bytte ut de mer än tre år gamla telefonerna som började gå sönder och måste laddas många gånger varje dag Men då är det ingen julklapp ju Frugan fick också en ny tjänstetelefon i veckan men här i Uppsala är de rädda om våra skattepengar så de fick bara en I-Phone SE 16 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Men då är det ingen julklapp ju Frugan fick också en ny tjänstetelefon i veckan men här i Uppsala är de rädda om våra skattepengar så de fick bara en I-Phone SE 16 Samma som min ansvarsfulla arbetsgivare har som telefon i sitt sortiment, kan vara lite mera minne i bara. Det låter jag vara osagt, själv så har jag en Iphone 5 ännu så långe då livcykeln på den ej gått ut. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu