SatanG Inlagd December 22, 2014 Dela Inlagd December 22, 2014 (ändrad) kitungmakmak, on 22 Dec 2014 - 14:56, said:kitungmakmak, on 22 Dec 2014 - 14:56, said: Vad fick du ge för moppen och hur många cc är den på, såg ju riktigt trevlig ut om det hade varit lite grövre sulor för att fara upp efter stigar och ut efter grus med. Slicksen eller landsvägsdäcken är lite trista på grus med. Tjejens gick väl lös på en 30' THB men då är det mer en scooter variant. Dendär såg mer ut som en riktig MC: gissar runt 60-70' eller kanske mer när det är en Honda. 125 cc, kostade 70K. Köpte den igår och har inte hunnit testa den så hårt än men den ser kul ut. Jag brukar köra frugan till jobbet och ha bilen men nu kan man ju slira runt lite på denna istället. Får väl skaffa nytt mc-kort igen, det gamla ettåriga gick ut för några år sedan. / SatanG Ändrades December 22, 2014 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 22, 2014 Dela Inlagd December 22, 2014 Vågar man köpa klockor därnere? Jag köpte en Casio för 4 år sen och den går utmärkt ännu. Har bara behövt byta batteri 1 gång. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 22, 2014 Dela Inlagd December 22, 2014 Jag köpte en Casio för 4 år sen och den går utmärkt ännu. Har bara behövt byta batteri 1 gång. Tja, jo. Tänkte mer på kopiorna som vandrande försäljare på barer o.d. säljer. Köper du den i en vanlig butik så är det väl som i Sverige. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2014 Dela Inlagd December 24, 2014 Fick dessa av far så nu är jag nöjd Tror Sony har leveransproblem för filterhållaren beställde far till förra julen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 24, 2014 Dela Inlagd December 24, 2014 Jodå det blev son jag trodde. Ett besök i guldbutiken och en tjusig ring för 10000 bath - Älskling du kan väll lägga ut så länge så tar jag ut pengar sedan sa jag Ikväll skjutsade jag dem till en marknad och när de kom tillbaka sa frugan Jag har köpt någonting till dig Och detta var vad jag fick “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 24, 2014 Dela Inlagd December 24, 2014 Jag fick en riktigt god pizza på nya stället i Surin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tetra Inlagd December 24, 2014 Dela Inlagd December 24, 2014 Min bästa julklapp var i morse , o de var att se min underbara flickvän när man slog upp ögonen , Den näst bästa var att för första gången fira jul i Thailand o slippa det näst in till hysteriska julklapps utdelning, Tetra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 24, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 24, 2014 Facit: 2 Quadcoptrar (båda ganska små och kul att leka med), 1 gasbrännare för att bränna glasyr (vad jag nu skall med en sån till), flera kramar av lillen, ett par skylander figurer som grabben tyckte att jag behöver, en fd svindyr wokpanna, 1st 5 meter lång HDMI kabel bra att ha! Allt detta och ett fint julbord, med alla nödvändigheter, dock ingen jävla sill, laxen var fin både med Hovmästarsås och med Wasabi... Klart nöjd! God Jul! MNVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 24, 2014 Dela Inlagd December 24, 2014 125 cc, kostade 70K. Köpte den igår och har inte hunnit testa den så hårt än men den ser kul ut. Jag brukar köra frugan till jobbet och ha bilen men nu kan man ju slira runt lite på denna istället. Får väl skaffa nytt mc-kort igen, det gamla ettåriga gick ut för några år sedan. / SatanG Ser bra ut den där Honda. Rätt vänd gaffel och ser ut som vettiga däck. Slanglösa? Det jag tycker är ett skämt med mopparna är att dom tappar luften ur däcken på nolltid, och så är det inte slanglösa däck heller. Ja, och så wobblar och ormar dom sig förstås samt min framskiva verkar redan ha tappat sugen efter 200 mil. Åker på en Yamaha spark 135cc. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2014 Dela Inlagd December 24, 2014 Nu börjar det bli klass på klapparna Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 25, 2014 Dela Inlagd December 25, 2014 Ser bra ut den där Honda. Rätt vänd gaffel och ser ut som vettiga däck. Slanglösa? Det jag tycker är ett skämt med mopparna är att dom tappar luften ur däcken på nolltid, och så är det inte slanglösa däck heller. Ja, och så wobblar och ormar dom sig förstås samt min framskiva verkar redan ha tappat sugen efter 200 mil. Åker på en Yamaha spark 135cc. Honda PCX har slanglöst original. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd December 25, 2014 Dela Inlagd December 25, 2014 (ändrad) Vågar man köpa klockor därnere? Jag köpte en bra klocka för dryga 3000 bath men var tvungen och sälja för nästa resa. Kompisen visar klockan ibland för och retas. snyggaste klockan jag haft. Det var 11 år sedan men klockan är fortfarande fin. Ändrades December 25, 2014 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 25, 2014 Dela Inlagd December 25, 2014 Årets julklapphttps://vimeo.com/115383632 Pruttpistolen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 25, 2014 Dela Inlagd December 25, 2014 Har du varit snäll och tror på Jesus, så kan du ha rätt till en julklapp! Jag har tagit det säkra före det osäkra och sett till att jag får en Quadcopter, frugan är Buddist men tycks tro att hon oxå skall få en present... Kanske på vår bröllopsdag den 25e. Hon är förresten övertygad om att jag redan fått min present för i år, luren jag skriver på nu, men det är ju min farsdagspresent Av lillgrabben har jag blivit lovad en kram, ser fram emot den! Ni då? MVH Tommy Oss är en Frälsare född ? Han lät i.af. solen lysa på maj nyss när jau vandrade på "Sendero Luminoso" En liden skraplott väntar himmavid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd December 25, 2014 Dela Inlagd December 25, 2014 Fick en julklapp ändå fast det inte var nödvändigt. Whiskeyprovar glas fick jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 Nu har man blivit med assistent, två original i köket. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 Jodå det blev son jag trodde. Ett besök i guldbutiken och en tjusig ring för 10000 bath - Älskling du kan väll lägga ut så länge så tar jag ut pengar sedan sa jag Ikväll skjutsade jag dem till en marknad och när de kom tillbaka sa frugan Jag har köpt någonting till dig Och detta var vad jag fick DSC07298.jpg Man får vara glad att man får vara tacksam! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 Nu har man blivit med assistent, två original i köket. ImageUploadedByTapatalk1419609322.251750.jpg Enis Vilken funkar bäst?? den gamla tanten eller den julklappen! FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 strumpor och kalsingar blev det i år igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 strumpor och kalsingar blev det i år igen Behövs alltid. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 Jag måste ha varit snäll för jag fick 5000kr. På julafton bet jag sönder en tand så jag fick ett "hål" att stoppa pengarna i. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 27, 2014 Dela Inlagd December 27, 2014 ImageUploadedByTapatalk1419465473.258744.jpg Nu börjar det bli klass på klapparna Enis Julklapp från frugan eller? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd December 27, 2014 Dela Inlagd December 27, 2014 Nicholas, on 25 Dec 2014 - 05:14, said: Ser bra ut den där Honda. Rätt vänd gaffel och ser ut som vettiga däck. Slanglösa? Det jag tycker är ett skämt med mopparna är att dom tappar luften ur däcken på nolltid, och så är det inte slanglösa däck heller. Ja, och så wobblar och ormar dom sig förstås samt min framskiva verkar redan ha tappat sugen efter 200 mil. Åker på en Yamaha spark 135cc. Jo det är slanglöst. Vill mest ha den till lite skoj i närområdet, trött på taxi om jag inte har bil. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 27, 2014 Dela Inlagd December 27, 2014 Oss är en Frälsare född ? Han lät i.af. solen lysa på maj nyss när jau vandrade på "Sendero Luminoso" En liden skraplott väntar himmavid Kanske dags att skraba? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 Årets julklapp till våra Thaidamer annat än några djävla VR-headset det /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu