Tommy Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Har du varit snäll och tror på Jesus, så kan du ha rätt till en julklapp! Jag har tagit det säkra före det osäkra och sett till att jag får en Quadcopter, frugan är Buddist men tycks tro att hon oxå skall få en present... Kanske på vår bröllopsdag den 25e. Hon är förresten övertygad om att jag redan fått min present för i år, luren jag skriver på nu, men det är ju min farsdagspresent Av lillgrabben har jag blivit lovad en kram, ser fram emot den! Ni då? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Blir nog inga alls, man har anammat den Thailändska traditionen att ge presenter på nyåret istället, men jag får nog ingen ändå. En något annorlunda klapp har vi dock fått önskemål om, ny ytterdörr till svärföräldrarna, när gav ni en yttrdörr i julklapp senast? Men så får det bli! Vad och om jag skulle få något skall jag redovisa senare! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Jag hoppas verkligen att jag får en sådan där pinne man sätter tele fånen på, och kan ta självporträtt från ett något längre håll... Kan ej begripa, att jag gått genom livet, utan att ha haft en sådan pinne tidigare... :whoco5: Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Får jag en julklapp så har jag misslyckats. Jag vill varken ge eller få julgåvor (utom till små barn) Om någon ger mej en julklapp så visar hen att hen inte respekterar mej eller min vilja. Och såna människor vill jag inte ha i min närhet... Vikken jäkla tråkmåns man är... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Får jag en julklapp så har jag misslyckats. Jag vill varken ge eller få julgåvor (utom till små barn) Om någon ger mej en julklapp så visar hen att hen inte respekterar mej eller min vilja. Och såna människor vill jag inte ha i min närhet... Vikken jäkla tråkmåns man är... Ähh förresten, jag ska fixa julkorgar till mina beställare under Måndagen... å kanske en del av Tisdagen åxå.. Är det att betrakta som julklappar? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Ingenting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Nee, di går till Läkare Utan Gränser.- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Bjuder nån mig på julbord så är jag nöjd och glad, jag har tagit med en SangSom till den festen.Andra kommer med käk, blir lite som knytkalas. Ger ingen julklapp förutom till min mor som skall få en kartong After Eight som hon kan mumsa på till kvällskaffet. Får ingen julklapp heller om nu brorsan inte kommit ut med nån bok (en såndär obegriplig akademisk sak som han skriver ibland). Ungar skall ha julklappar, men när dom börjar köpa hus så är det inte ungar mer. Men resten av släkten respekterade in vilja förra året, hoppas det går lika bra i år. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Ähh förresten, jag ska fixa julkorgar till mina beställare under Måndagen... å kanske en del av Tisdagen åxå.. Är det att betrakta som julklappar? Nej, det är mutor! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 18, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2014 Får jag en julklapp så har jag misslyckats. Jag vill varken ge eller få julgåvor (utom till små barn) Om någon ger mej en julklapp så visar hen att hen inte respekterar mej eller min vilja. Och såna människor vill jag inte ha i min närhet... Vikken jäkla tråkmåns man är... Ja,det tycker jag också. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 18, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2014 Ingenting Stackars dej... Har du varit elak? (Annat än på MPR, då) MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Jag hoppas verkligen att jag får en sådan där pinne man sätter tele fånen på, och kan ta självporträtt från ett något längre håll... Kan ej begripa, att jag gått genom livet, utan att ha haft en sådan pinne tidigare... :whoco5: Mvh. borje222 En sådan där teleskopsak önskar jag mig verkligen,,,bra att ha i fickan när man går i byn i Thailand ,,till vad ,,, gissa,,,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 18, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2014 Nee, di går till Läkare Utan Gränser.- Så du får ett bättre samvete alltså, en fin klapp! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Fick 2 julklappar av gumman innan hon åkte till Los... Ett paket skruv samt et paket spik .. Samt orden " använd dessa och fixa klart kök samt hall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Nej, det är mutor! Ja fan på gränsen iaf. Fast en korg med delikatesser är bättre än den obligatoriska sprit och choklad-lådan. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 En sådan där teleskopsak önskar jag mig verkligen,,,bra att ha i fickan när man går i byn i Thailand ,,till vad ,,, gissa,,,,, Till jyckarna skall du ju ha en teleskopbatong som inte böjer sig, annars är den liksom inte teleskopisk längre. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Igår kom julklappen Bidde en Samsung Note Edge. Vill man ha får man handla själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Så du får ett bättre samvete alltså, en fin klapp! MVH Tommy Nu snackar vi om företagets julklapp till oss anställda...sist jag skickade pengar vart till tyfonen på Filippinerna...en å annan guldpeng till rumänskan utanför ICA.. samvete? Jag undrar jag ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 20, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 20, 2014 Får nog en Tupperware wok -panna också, marknadspis 260 US$... Vem fan betalar 2000 spänn för en kastrull??? Fast frugan köpte den på Second hand, för 120 SEK. Såg ny ut. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Min fru frågade mig idag vad jag ville ha i julklapp. Svarade att jag redan fått dom i form av min dotter och att vi ska åka till Thailand snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Ingen aning, skickade som vanligt en önskelista till jultomten, nordpolen. Hoppas han hinner läsa den och tycker jag varit tillräckligt snäll Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Har jag varit snäll får jag nog nya strumpor "hoppas hoppas" annars får jag laga maten på julafton ,en gåva det med (inga hönsfötter) Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Jag vill ha en synth... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Jag vill ha en synth... Skall du konfirmera dig "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Jag vill lyssna på den här tjejen live https://www.youtube.com/watch?v=nhKAUoF8fqQ Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu