Jump to content
IGNORERAD

Sverige startar webbsida mot barnsexturism i bland annat Thailand


MPR Nyheter

Recommended Posts

 Jo det är ju så - alla förstår inte riktigt -

 

Nej det är ju alldeles uppenbart.

 

 

Richard Gere, kul där igen.

 

Och 2-0 till din hypotes, jaja, har aldrig sagt snuskig man, bara skrivet att unga tjejer föredrar unga killar.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 105
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Khun Ken

    13

  • Sangwal

    8

  • Mankan

    8

  • jocko53

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu drar du till med chabloner igen, det finns visst de damer, kanske inte 20 åringar, men lägg på 10 15 år så har jag råkat på en hel del, kanske inte majoriteten av kvinnorna men ovanligt är det rakt inte,  jag umgås inte med så många singlar beroende på att vi umgås familjevis så någon statistik har jag inte, men som sagt, Asien har inte samma åldersnoja som västvärlden!

 

Nu har ju inte västvärlden någon åldersnoja, bara det att tjejer i den delen av världen har råd att välja den de vill ha, inte den som kan rädda dom från fattigdom.

Och i västvärlden ser du också stora åldersskillnader ibland, men knappast en fattig man som har en 30 år yngre dam, pengar pengar, samma som i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så hur gick det då med dessa unga flickor 24 år (i min släkt)  som vid en ypperlig Vietnamesrestaurang på Pattaya Pier för 7 år sedan, liknande mig med Richard Gere.

Ja, inte funkade det så bra enligt Tamdais modell-- -( som ansåg att det var ett beklagligt undantag om en Thaikvinna valde en äldre (snuskig?  man)

Jo den ena damen hittade en 20 årig äldre Belgare och lever ihop med denna i Belgien. Den andra valde Tamdais modell och parade ihop sig med en jämnårig Thaiare i Bangkok . Men det höll bara i 6 månader. Nu är hon ensam igen -

2-0 till min hypotes om att det gör inget om man är äldre - bara man inte har Singatröja

 

Jag fann din lilla hypotes väldigt intressant och bestämde mig att sätta den på prov när jag träffade runt 30 stycken thailändska kvinnor runt 30 år som går på mitt universitets kvällskurs. Märkligt nog så var alla rörande överens om att de i första hand skulle välja en jämnårig kille, +-5 år. Många poängterade dock att kvinnor med mindre pengar ibland väljer äldre män eftersom de generellt har mer pengar, samt att risken är mindre att någon annan kvinna försöker "locka iväg" honom. Om dessa kvinnor skulle hitta en yngre man med bra ekonomi som inte är "butterfly" så tvivlade de dock inte på att dessa kvinnor skulle välja denna man framför en äldre.

Att det på något sätt skulle vara "status" att visa upp en äldre man för sina vänner avfärdade de dock med gapskratt, och undrade "Is that the way it is in Europe?"

 

Underläge med 2-30 för din hypotes, med andra ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu drar du till med chabloner igen, det finns visst de damer, kanske inte 20 åringar, men lägg på 10 15 år så har jag råkat på en hel del, kanske inte majoriteten av kvinnorna men ovanligt är det rakt inte,  jag umgås inte med så många singlar beroende på att vi umgås familjevis så någon statistik har jag inte, men som sagt, Asien har inte samma åldersnoja som västvärlden!

Frugans yngsta syster gifte sig som 19-åring med en Thailändare 42 år gammal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugans yngsta syster gifte sig som 19-åring med en Thailändare 42 år gammal.

Se där, tror du hon är ensam i detta förfarande, det tror inte jag!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...