Jump to content
IGNORERAD

Bangkok/Pattaya .vs Isaan?


Guest wUThai

Recommended Posts

Bara att inse att jag hade tur med by, är en hel drös med falanger där, var av typ 6-7 svenskar plus massor i granbyarna, så den biten är inga problem.

Mitt största problem är avståndet till en bra mataffär Korat 90km / Buriram 100km, men det funkar!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 78
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    9

  • Khemmarat

    9

  • bob

    6

  • Sam sip sam

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Meningslös diskussion, jag trivs överallt. Isaan, Bangkok, Pattaya, Phuket, Hat yai, öar, berg, inland, kust, by, stad. whatever. Alltid kul!

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Krigar o krigar, det är en massa terroristbråk. Det konstiga/eller inte, är att dom muslimer

som bor där är inte är speciellt krigiska

Dom jobbar på med sina getter ,fiske o lite lantbruk

 

Du har väl inga större problem i Hat Yai, det är väl lite längre söderut som problemen finns?

 

Ändrades av UglyFarang

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med Kim till 99% om detta,,,,,väljer bort Phuket,,,,,trivs väldigt bra i Kumphawapi,,,,,,har varit här så månger gånger nu så man är en liten '' kändis'' nu,,,,,,,, hehehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...