Jump to content
IGNORERAD

Ryssar


Rave on

Recommended Posts

Snart slipper vi nog ryssarna i Thailand Den ryska ekonomin är ju inte precis på top  Personligen tycker jag dom kan åka till Sibirien istället

Har inte sanktionerna gjort att rubeln sjunkit? Till Soi buakaow området verkar de inte hittat iaf.
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Rave on

    11

  • Khemmarat

    10

  • Sam sip sam

    8

  • 1609offe

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har inte sanktionerna gjort att rubeln sjunkit? Till Soi buakaow området verkar de inte hittat iaf.

dom kan hållas nere på jomtien och norra naklua :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

dom kan hållas nere på jomtien och norra naklua :good:

Du menar i BTTs inpinkade revir...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

dom kan hållas nere på jomtien och norra naklua :good:

Åja de har tagit över nästan hela pratumnak. Jag gick på en SOI där och ut ur 4 restauranger kom det ryssar och pratade med mig på ryska. Så jag var väl den ende ickeryssen som gick på den gatan
Link to comment
Dela på andra sajter

Åja de har tagit över nästan hela pratumnak. Jag gick på en SOI där och ut ur 4 restauranger kom det ryssar och pratade med mig på ryska. Så jag var väl den ende ickeryssen som gick på den gatan

jo stämmer är mkt ryssar där också

Link to comment
Dela på andra sajter

Wongamat i Naklua är det mycket muslimer där? Ett av condominiumen har en överdel som påminner om en moské.

Link to comment
Dela på andra sajter

Wongamat i Naklua är det mycket muslimer där? Ett av condominiumen har en överdel som påminner om en moské.

Det som förstärker den tanken är att jag hörde nån form av arabisk musik när jag passerade platsen.
Link to comment
Dela på andra sajter

Wongamat i Naklua är det mycket muslimer där? Ett av condominiumen har en överdel som påminner om en moské.

 

Troligen, har en Irakisk polare hemifrån Sverige, hann håller till där, sist jag träffa han där så höll han på och öppna en restaurang med en till musse från Maroco.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

På det hela taget så visst är det för mycket utlänningar i Thailand. Samma här faktiskt, tacka vet jag Malaga, att inte fler svenskar turistar där?

Link to comment
Dela på andra sajter

<div id="fb-root"></div> <script>(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/sv_SE/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));</script>

 
Det verkar som om Yevgengi har fått lite för mycket att dricka...
Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

På det hela taget så visst är det för mycket utlänningar i Thailand. Samma här faktiskt, tacka vet jag Malaga, att inte fler svenskar turistar där?

njae hade det inte varit så svalt där på vintern hade jag nog bosatt mig i Fuengirola ,men madeira får det nog bli tror jag

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

njae hade det inte varit så svalt där på vintern hade jag nog bosatt mig i Fuengirola ,men madeira får det nog bli tror jag

Har lånat en lägenhet där några gånger innan jag "blev med thai". Helt ok temperatur även på vintern men för mig så gillar jag Thailand så mycket mer. Madeira har jag missat helt men hört att det ska vara riktigt fint. Att bo i EU har ju sina fördelar när det gäller försäkringar vad man  nu än tycker om det som paket.

Link to comment
Dela på andra sajter

På det hela taget så visst är det för mycket utlänningar i Thailand. Samma här faktiskt, tacka vet jag Malaga, att inte fler svenskar turistar där?

Själv så skulle jag gärna hitta nått land att bosätta mig i som inte tar emot en massa jävla invandrare...

 

Nån som har förslag på det?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

På det hela taget så visst är det för mycket utlänningar i Thailand. Samma här faktiskt, tacka vet jag Malaga, att inte fler svenskar turistar där?

 

Marbella och då Puerto Banus är min lilla favorit, men det stället går nog bort för flerparten

av medlemmarna här för det finns ett gäng nyrika ryssar på plats

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv så skulle jag gärna hitta nått land att bosätta mig i som inte tar emot en massa jävla invandrare...

 

Nån som har förslag på det?

 

Ryssland!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Själv så skulle jag gärna hitta nått land att bosätta mig i som inte tar emot en massa jävla invandrare...

 

Nån som har förslag på det?

Kanske alla andra. men för att var säker något fd. öststat-land?

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv så skulle jag gärna hitta nått land att bosätta mig i som inte tar emot en massa jävla invandrare...

 

Nån som har förslag på det?

Tonga..

 

post-4104-0-59806100-1418507037_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Har mest fastnat för Nordkorea och Somalia, vilket tror ni är bäst för mig?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Huruvida det är med invandrar-lagarna låter jag förbli osagt. Men skulle det va nåt land man verkligen skulle vilja flytta till, skulle det nog vara detta. No doubt..

 

post-4104-0-85461700-1418508001_thumb.jp

 

 

 

 

post-4104-0-85461700-1418508001_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Har lånat en lägenhet där några gånger innan jag "blev med thai". Helt ok temperatur även på vintern men för mig så gillar jag Thailand så mycket mer. Madeira har jag missat helt men hört att det ska vara riktigt fint. Att bo i EU har ju sina fördelar när det gäller försäkringar vad man  nu än tycker om det som paket.

jo jag har varit mkt i Fuengirola ,men kan bli grått och disigt i jan ,men det är klart man kan ju ta en månad på gran Canaria då

Link to comment
Dela på andra sajter

Marbella och då Puerto Banus är min lilla favorit, men det stället går nog bort för flerparten

av medlemmarna här för det finns ett gäng nyrika ryssar på plats

fd svärfar hade båt i Puerto banus ,så där har jag varit en del ,även lånat båten en tur till gilbaltar

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...