Jump to content
IGNORERAD

Skadedjur i hemmet i Thailand

S m i l e 1

Recommended Posts

Finns det typ anticimex i Thailand

Har en hel familj (flera tusen) med små myror i mitt hem, som bits som bara den, mycket värre än moskitos :(

De finns överallt, även i sängen och de stör min nattsömn.

Puman

Dela på andra sajter

Finns det typ anticimex i Thailand

Har en hel familj (flera tusen) med små myror i mitt hem, som bits som bara den, mycket värre än moskitos :(

De finns överallt, även i sängen och de stör min nattsömn.

Puman

Sök på pest Control så hittar du massor.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

De här fixar det. Jävla starkt, så var försiktig inomhus och nära mat. SPRAYA INTE I SÄNGEN

Finns i så gott som alla varuhus och affärer!!

Vädra ordentligt efter behandling och tvätta händerna. 

Försök hitta var myrorna kommer in och ut och spraya där.

Det smala rostfria röret gör att du kommer åt i sprickor och hålrum.

Använder du det, så vet du vad det är. Anlitar du en "pest control", så vet du inte vad han använder för farliga kemikalier

1-1.JPG

Assumption is the mother of all fuck-ups

Dela på andra sajter

Jag tror att jag vet vilka myror du menar. Dom där små, röda jävlarna. Gör ont som fan när dom biter!

Har iofs aldrig sett såna inomhus...

Hur som helst kommunicerar myror via doftspår = dammtorka så  gör du dom förvirrade.

Myror gillar socker. 

Dela på andra sajter

Nu har jag mixtrat ihop ättika och vatten 50/50 i en spayflaska som jag sprutat i skarven mellan vägg, tak och golv inomhus och även utomhus på väggen har inte sett några myror mer, men jag tror detta måste upprepas i flera dagar.

Ett stort plus inga giftiga kemikalier i detta kok.

Puman

Dela på andra sajter

Nu har jag mixtrat ihop ättika och vatten 50/50 i en spayflaska som jag sprutat i skarven mellan vägg, tak och golv inomhus och även utomhus på väggen har inte sett några myror mer, men jag tror detta måste upprepas i flera dagar.

Ett stort plus inga giftiga kemikalier i detta kok.

Puman

Blev du av med ohyran?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Frun brukar köra ibland med humanare ättikan, men sen får man passa sig så man inte har man framme utan allt får packas in...

Iallafall de små gula snabba myrorna... De bygger sina motorvägar i rasande fart och har ett för jäkla bra luktsinne.

Dela på andra sajter

Köpte små gula boxar på Teco,

Man lägger dom på golvet.

Tror att det är nån form av p piller som gör Drotningmyran steril.

myrorna puts väck i alla fall.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...