S m i l e 1 Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Finns det typ anticimex i Thailand Har en hel familj (flera tusen) med små myror i mitt hem, som bits som bara den, mycket värre än moskitos De finns överallt, även i sängen och de stör min nattsömn. Puman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Finns det typ anticimex i Thailand Har en hel familj (flera tusen) med små myror i mitt hem, som bits som bara den, mycket värre än moskitos De finns överallt, även i sängen och de stör min nattsömn. Puman Sök på pest Control så hittar du massor. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 De här fixar det. Jävla starkt, så var försiktig inomhus och nära mat. SPRAYA INTE I SÄNGEN Finns i så gott som alla varuhus och affärer!! Vädra ordentligt efter behandling och tvätta händerna. Försök hitta var myrorna kommer in och ut och spraya där. Det smala rostfria röret gör att du kommer åt i sprickor och hålrum. Använder du det, så vet du vad det är. Anlitar du en "pest control", så vet du inte vad han använder för farliga kemikalier Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nordsvensk Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Jag tror att jag vet vilka myror du menar. Dom där små, röda jävlarna. Gör ont som fan när dom biter! Har iofs aldrig sett såna inomhus... Hur som helst kommunicerar myror via doftspår = dammtorka så gör du dom förvirrade. Myror gillar socker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd December 13, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 13, 2014 Nu har jag mixtrat ihop ättika och vatten 50/50 i en spayflaska som jag sprutat i skarven mellan vägg, tak och golv inomhus och även utomhus på väggen har inte sett några myror mer, men jag tror detta måste upprepas i flera dagar. Ett stort plus inga giftiga kemikalier i detta kok. Puman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Nu har jag mixtrat ihop ättika och vatten 50/50 i en spayflaska som jag sprutat i skarven mellan vägg, tak och golv inomhus och även utomhus på väggen har inte sett några myror mer, men jag tror detta måste upprepas i flera dagar. Ett stort plus inga giftiga kemikalier i detta kok. Puman Blev du av med ohyran? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd December 19, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 19, 2014 Blev du av med ohyran? Japp Puman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Frun brukar köra ibland med humanare ättikan, men sen får man passa sig så man inte har man framme utan allt får packas in... Iallafall de små gula snabba myrorna... De bygger sina motorvägar i rasande fart och har ett för jäkla bra luktsinne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseryd Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Köpte små gula boxar på Teco,Man lägger dom på golvet.Tror att det är nån form av p piller som gör Drotningmyran steril.myrorna puts väck i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glenn Phuket Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Puder (talk) eller kanel fungerar o e bra för hälsan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.