Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

Hehe Svarten,

Angenäma problem!

Ibland borde man kanske fråga sig "hur undviker jag att tillbringa för mycket tid på detta forum?".

Det blir ingen Thailandsresa idag, däremot blir det en liten utflykt med diverse forumstollar.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    257

  • måne

    184

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    166

phitsanulok

Chang, samma problem här, jag vill åka i sommar men nu ska svärmor och hennes syster komma hit i slutet på maj, och blir kvar 3-6 mån.

Skratta inte, det kan drabba vem som helst :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Chang, samma problem här, jag vill åka i sommar men nu ska svärmor och hennes syster komma hit i slutet på maj, och blir kvar 3-6 mån.

Skratta inte, det kan drabba vem som helst :whistle:


Ojdå phitsanulok,

Ja, blir väl lite svårt att åka till Thailand om man får besök därifrån. Önskar jag kunde säga att du sparar pengar på detta, men jag är inte säker ;-)

Herr Chang har talat.
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej stjp8729,



Det var ju några korta vistelser, men jag antar att du har dina skäl.



Själva åker vi 20 april till Chiang Mai och är tillbaka i Sverige 20 maj. Och det blir väl inte mer 2009. Fru Chang hotar med att det inte ska bli någon resa 2010. Bättre att svärfar Chang och son Chang besöker Sverige då. Håhåjaja.



Herr Chang har talat.


Herr Chang,

Kärleken lockar som du förstår, men tyvärr kan man inte få ledigt hur mycket som helst från jobbet..

Ha en bra dag!
:wai:
Link to comment
Dela på andra sajter

LungAlahato

Quote

Chang, samma problem här, jag vill åka i sommar men nu ska svärmor och hennes syster komma hit i slutet på maj, och blir kvar 3-6 mån.

Skratta inte, det kan drabba vem som helst :whistle:

Svärmorn var på besök i Sverige 2002 i 6 månader och hon vill inte komma en gång till. Hon tyckte att det fanns ingen med samma ålder att prata med och sen det var alldeles för kallt för henne(-20C i Stockholm i vintern)

Arto

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen :-)

Jag åker ner den 4 maj och stannar i drygt 2 veckor, underbart :-)

Gjorde ju en resa i januari och skulle stanna i 3 veckor med det blev bara 11 dagar och sen sjukhuset i drygt 2 veckor efter en mobbe olycka.

Det var ju inte så trevligt men nu skall jag ta igen det och huvudet har rättat till sig bra :-)

En viss dam kommer att bli glad som attan och jag också. :-)

Mr Chang

Link to comment
Dela på andra sajter

FemmeDeFatale

Förhoppningsvis denna vecka och stannar i 3 månader  :mdr:

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Link to comment
Dela på andra sajter

Så snart möjlighet ges igen, men tyvärr lär det inte bli före september!  :ledsen:

Längtar tebax, vill åka NUUUU!... :shout::shout::grrrrrr::grrrrrr:

I don't know, I don't care, and it doesn't make any difference! - Albert Einstein

Link to comment
Dela på andra sajter

Förhoppningsvis så åker jag i maj till LOS...

Oktober - November 2007 - Flyger med Thai | Mars - April 2008 - Flyger med Thai | 17 Augusti - 14 September 2008 - Flyger med Finnair | 24 Februari - 19 Mars 2009 - Flyger med Thai | 5 maj - 27 maj 2009 - Flyger med Thai |

Link to comment
Dela på andra sajter

FemmeDeFatale

Lördagen den 18:e april från Arlanda...kommer hem 17 Juli  :na:

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Link to comment
Dela på andra sajter

:agree: Nu är det bokat i september, 5900kr direktflyg. Först Sisaket, sedan avkoppling på KohSamet, sedan åter Bangkok denna härliga stad !
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Risken finns att jag måste åka så fort som möjligt för att Lösa alla problem som finns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi åker imorgon 09.50 GOT-CPH-BKK-CNX. Åter i Göteborg 20 maj.

Kameran är laddad!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 Juli,  GOT-FRA-BKK-MNL

e de nån som e på plats tar jag gärna en stänkare tillsammans  :drinks:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Så din luring,du har duperat nya arbetsledaren redan  :clapping:   Tyvärr är jag inte på plats då men vi ska f-nimej träffas någon gång för att smörja våra väl tilltagna isterbukar och naturligtvis skölja ner med b.l.a DP och diverse svåruttalade drycker  :yes:   Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Så din luring,du har duperat nya arbetsledaren redan  :clapping:   Tyvärr är jag inte på plats då men vi ska f-nimej träffas någon gång för att smörja våra väl tilltagna isterbukar och naturligtvis skölja ner med b.l.a DP och diverse svåruttalade drycker  :yes:   Mvh Måne


Ingen dupering, men vanlig semester blir det för första gången på många år.Du skulle väl vara på plats vid midsommar har jag för mig!?  har ju dykt upp som gubben i lådan där ngr ggr senaste åren, till vissas glädje och säkert till andras plåga  :whistle:  

Men denna midsommar blir det inget, vi har dryga 100 bilar att bygga från scratch och det tar tid, e efter redan nu...

Men kära forumsmedlemmar, såg den färdiga produkten för några dagar sen och det ser bra ut! har hopp både för volvo och mitt egna jobb!

Men eftersom det blir en kortis i "vanliga" semestertider så blir det en höstresa också.. när vet jag inte.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Endast  :diablo:   vet hur mitt resschema blir,allt blir visst inte som man önskar  :rtfm: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäla trist fråga, man vill ju liksom inte tänka på det just nu men eftersom flyget till Svedala avgår 30 april så blir det till att skumma billiga flyg dagligen för i oktober SKA jag ner igen för en ny vintervila (och vara med min nya älskling).

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...