Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    257

  • måne

    184

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    167

21 timmar sedan, skrev Uppiz:

Snart 😎🍻🌞20240407_123228.jpg.1a145f81c2586cb8de960e1de971201d.jpg

Helt rätt att dra ner nu till Songkran!

 

Sista helt rätta tiden här nere. Enligt uppgift kommer våren till Sverige i Maj och det är dejligt att åka åt andra hållet.

 

Våga vägra o fly vintern! 

 

 

  • Haha 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Naam jai
42 minuter sedan, skrev apknug:

Helt rätt att dra ner nu till Songkran!

 

Sista helt rätta tiden här nere. Enligt uppgift kommer våren till Sverige i Maj och det är dejligt att åka åt andra hållet.

 

Våga vägra o fly vintern! 

 

 

Sant, men sitta i sverige eller Pattaya och vara på MPR 24/7 kan gå på ett ut 😉

  • Ge karma 3
  • Haha 11
Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev Naam jai:

Sant, men sitta i sverige eller Pattaya och vara på MPR 24/7 kan gå på ett ut 😉

Thailandet är inte för alla det är helt sant.

 

Kul att se rapport, med en Pripps Export! 

 

Glöm Harry Schein med en Ballentine. 

 

Spanar borden uppe på Soi Buakaow skrämmer lätt även den tuffaste......

  • Haha 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Frun åker den 27/4 och hon är redan packad och klar 🙂

20240415_094039.jpg.ca1bff5374e244ab607406c3a45ef66b.jpg

  • Ge karma 9
  • Haha 9

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev rolba:

Har nu köpt biljett till Sverige så det är väl dags att börja fundera på returen. Blir till 99% i slutet av september 

Helt rätt. 

 

Det är den sämsta tiden i Sverige och den bästa i Thailand! Det är då man ska vara här nere. Ta vara på sin ledighet medans man kan, man vet aldrig när det kan vara för sent...

  • Ge karma 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Drivern

Har bokat vinterresan,åker 27 nov- 25 mars med LH via Zurich med Swiss och åter med LH via Munchen pris 9558.- blir visserligen ca 6 timmar i Zurich men flygplatsen ligger nära så det får bli en tur på stan.Aldrig varit där!

 

  • Ge karma 8
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Försökte boka i slutet av september med thai idag men det fanns inga flighter. Fan trot. Deras app är hopplös ibland och ändå ska väl den vara bättre än hemsidan?

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev rolba:

Försökte boka i slutet av september med thai idag men det fanns inga flighter. Fan trot. Deras app är hopplös ibland och ändå ska väl den vara bättre än hemsidan?

Är det enkel ARN- HKT du flyger?  När jag bokar flyg använder jag hemsidan. Att boka m ed en telefonapp känns för meckigt och smått för mig.

 

Även om deras hemsida har en del att önska så fungerar den i alla fall för mig. Det finns en flight varje dag vad jag kan se.

 

image.png.62b0887c0cfcab2f60f475aa5cad2fd3.png

 

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Mankan:

Är det enkel ARN- HKT du flyger?  När jag bokar flyg använder jag hemsidan. Att boka m ed en telefonapp känns för meckigt och smått för mig.

 

Även om deras hemsida har en del att önska så fungerar den i alla fall för mig. Det finns en flight varje dag vad jag kan se.

 

image.png.62b0887c0cfcab2f60f475aa5cad2fd3.png

 

 

Jag försökte boka ToR. Åter i slutet av april. Senast jag testade gick det bra med benet till thai men då fanns det inget till Sweden igen

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev rolba:

Jag försökte boka ToR. Åter i slutet av april. Senast jag testade gick det bra med benet till thai men då fanns det inget till Sweden igen

Nej så kan det nog vara att det inte finns retur tillbaka om man är ute ett år i förväg. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Mankan:

Nej så kan det nog vara att det inte finns retur tillbaka om man är ute ett år i förväg. 

Tja  det var ju typ mindre än ett år men de verkar räkna kalendermånader. Men nu testade jag ju retur i april men det gick inte ändå.

Hade även problem när jag bokade resan till Sverige nu i maj så det slutade med en bokning via MrJet. Funkade klockrent direkt. Samma pris.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev rolba:

Tja  det var ju typ mindre än ett år men de verkar räkna kalendermånader. Men nu testade jag ju retur i april men det gick inte ändå.

Hade även problem när jag bokade resan till Sverige nu i maj så det slutade med en bokning via MrJet. Funkade klockrent direkt. Samma pris.

Är det inte max 11 månader fram man kan boka?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

Har titta lite på Turkarna  ser dom  har en flight  på 15 -16 h till Phuket.

Finnarna brukar väl ha en direkt  flight  Helsingfors- Phuket  men det är väl kanske inte förrän i december. 

Var lite väl optimistisk och trodde jag kunde komma iväg i slutet september tidigt oktober, men det lutar nog åt mitten av november.

Jag kan dock tänka mig att skipa Bangkok helst på hemresan,  2- 2,5 h  stopp hos araber/turkar  går lika bra. 

Ev om det skulle bli nåt vettigt till Krabi skulle det fungera med, en jäkla utbyggnad där såg då jag åkte förbi där i April  när jag var på väg ner till Trang. 

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen bestämt mej och har biljett 27/10.

Blev Finnarna nu när dom har "nästan nattflyg" dit och hem.

 

MVH

Nutteman

  • Ge karma 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...