Detta inlägg gillas... nitton57 Inlagd December 9, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 9, 2025 Kuala Lumpur -> Chiang Mai. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd December 9, 2025 Dela Inlagd December 9, 2025 38 minuter sedan, skrev soi covboy: 1 dag kvar ✈️🇹🇭 Ska du till Buriram (om jag inte minns fel)? Kan bli lite stökigt. Eller tar du familjen söderut? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd December 9, 2025 Dela Inlagd December 9, 2025 Åker med Thai Air 22/1 hem igen 21/3 . //mrco 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 9, 2025 Dela Inlagd December 9, 2025 20:e bär det av. Än så länge inget problem med krigande grann nationer. 4 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 10, 2025 Dela Inlagd December 10, 2025 17 timmar sedan, skrev frogfish: Ska du till Buriram (om jag inte minns fel)? Kan bli lite stökigt. Eller tar du familjen söderut? Åker ensam. Brukar inte hetsa upp mig.men nu känns det lite obehagligt att flyga till Buriram men ska dubbelkolla i Bkk imorgon när jag kommer dit 10 timmar 🤪🤪🇹🇭✈️🇹🇭✈️🇹🇭🙏🙏 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Januari 14 Dela Inlagd Januari 14 Närmar sig 😉 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 Flyger till Bangkok nu på torsdag 22/1 från Arlanda och har läst på nätet att det är enorma köer till immigration nu för tiden. Är det någon av er som har landat där senaste tiden och hur var köerna då? //mrco 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 54 minuter sedan, skrev mrco: Flyger till Bangkok nu på torsdag 22/1 från Arlanda och har läst på nätet att det är enorma köer till immigration nu för tiden. Är det någon av er som har landat där senaste tiden och hur var köerna då? //mrco Kom för en vecka sen, ganska långa köer men det gick smidigt 10 min.max Christian 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 Jag landa klockan 6 på kvällen för en vecka sen då var det inte så långa köer. Jag hade strul att komma in, tog nästan en timme innan jag fick stämpel i passet. 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 En bekant landade förra veckan här på Phuket. 1 timme och 10 minuter för att komma igenom immigration. 3 luckor av 12 bemannade. Normal service av dönickarna som jobbar där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 5 timmar sedan, skrev mrco: Flyger till Bangkok nu på torsdag 22/1 från Arlanda och har läst på nätet att det är enorma köer till immigration nu för tiden. Är det någon av er som har landat där senaste tiden och hur var köerna då? //mrco Kom 27/12, enorma köer och jag hann nåstan inte med anslutande flyg! vi fick skicka mitt bagage som specialbagage. Det verkar som om immigration inte klarade av Dtac eller nått? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 1 timme sedan, skrev Jed: Kom 27/12, enorma köer och jag hann nåstan inte med anslutande flyg! vi fick skicka mitt bagage som specialbagage. Det verkar som om immigration inte klarade av Dtac eller nått? absolut peak season. svårt att dimensionera för. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 1 timme sedan, skrev Nicholas: absolut peak season. svårt att dimensionera för. Jag brukar komma vid samma tid varje år, i år var det mycket värre. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars12 Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 Alla indier som missat att fylla i TDAC , det finns ju vipservice på Suvaniphumi för att slippa köa men hittar inget aktuellt pris , någon som testat nyligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 Kommer vid 6 tiden på fred morgon via suvvan så e lite förberedd på köer, Men hoppas på Darlingens kö har funkat de två sista gångerna 😉 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 3 timmar sedan, skrev Lars12: Alla indier som missat att fylla i TDAC , det finns ju vipservice på Suvaniphumi för att slippa köa men hittar inget aktuellt pris , någon som testat nyligen Förr köpte jag vip guldkort , Men finns de fortfarande , Inte vad jag har koll på iaf. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 19 timmar sedan, skrev MickeN: Jag landa klockan 6 på kvällen för en vecka sen då var det inte så långa köer. Jag hade strul att komma in, tog nästan en timme innan jag fick stämpel i passet. dyngrak hehe 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 9 minuter sedan, skrev Peolito: dyngrak hehe Tar inte en droppe under långflygning. Tror det räddade mig att jag blev insläpt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 20 timmar sedan, skrev MickeN: Jag hade strul att komma in, tog nästan en timme innan jag fick stämpel i passet. Av vilken anledning? Jag hade strul en gång men då nytt pass och o-visum registrerat på det gamla passnumret, men skulle bara var i landet en kortis så brydde mig inte det då jag åkte..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 23 minuter sedan, skrev Soengsang: Av vilken anledning? Jag hade strul en gång men då nytt pass och o-visum registrerat på det gamla passnumret, men skulle bara var i landet en kortis så brydde mig inte det då jag åkte..... Förhör om varför jag åker in så ofta, hade en inresa 2025, då blev att det är två inresor under ett år. Hamnade bakom skärmen för att fylla i ett A4 papper med ungefär samma frågor som TDAC plus ekonomin. Försökte med varför jag inte har retur biljett som jag hade och visade. Som jag har förstått det nu så var det fel av dom att påstå att det är två inresor under ett år visum fritt 60 dagar. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Lucky Inlagd Januari 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 20 Jag åker på söndag i en månad. Ska vara på tre orter, Pattaya, Khao Lak och Bangkok. 11 1 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 16 timmar sedan, skrev MickeN: Förhör om varför jag åker in så ofta, hade en inresa 2025, då blev att det är två inresor under ett år. Hamnade bakom skärmen för att fylla i ett A4 papper med ungefär samma frågor som TDAC plus ekonomin. Försökte med varför jag inte har retur biljett som jag hade och visade. Som jag har förstått det nu så var det fel av dom att påstå att det är två inresor under ett år visum fritt 60 dagar. Var också tvungen att ringa upp hon jag bor med när jag är här. Hon i sin tur var tvungen att fotografera sitt id kort och skicka in och prata med en tjänsteman. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 (ändrad) On 2026-01-20 at 08:52, skrev MickeN: Som jag har förstått det nu så var det fel av dom att påstå att det är två inresor under ett år visum fritt 60 dagar. Ja, så verkar det ha blivit då man läser här och där, åker du utan visum alltså? Jag har ju i regel 3-4 inresor per år, normalt sett med o-visum(fru), men tidigare var det bättre då o-visum fanns som multi entry 1 år, lite drygt o göra nytt nu hela tiden, särskilt då det nu inte är så snabb handläggning online som var från början online. Ändrades Januari 21 av Soengsang 3 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd 8 timmar sedan Dela Inlagd 8 timmar sedan Är på väg nu 🙂 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan I morgon bär det av. Swiss air (Lufthansa) via Zürich denna gång. 14 dagar på några olika öar nere i södra Thailand och sedan 4 dagar vardera i Lopburi och Bangkok. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu