Tomas H Inlagd November 13 Dela Inlagd November 13 45 minuter sedan, skrev Wangthong: Är det inte tre direktflyg? Utan mellanlandning. Bekvämt helt enkelt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 13 Dela Inlagd November 13 Efter nyår 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... biker Inlagd November 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 13 Åkte igår från Kastrup med Thai Airways TG951. Resan gick bra, men ett jäkla snörvlande och hostande på planet. Det är väl influensatider nu. Gick bra på immigration, hade ett utgånget pass med stämplar, och ett nytt pass. Sämre för herren före mig. Han fick frågan om han fyllt i TDAC, vilket han inte hade en aning om vad det var. Direkt hänvisad tillbaka för att fylla i, sedan ställa sig sist i kön igen. Han var inte helt nöjd. Har sett på andra forum att man påstår att det är ingen som kollar TDAC. Det gör de såklart inte om det ser ok ut i systemet. Men om det inte finns något, då blir det backning. Tullen gick bra, hade en hel del cykel och mc-prylar i väskorna. Hade 40Kg. på biljetten. 10kg. extra som silvermedlem på rop. Sedan bilresa till Korat, idag besiktning av bil och mc. mvh biker 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 13 Dela Inlagd November 13 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Kan det ha med detta att göra? https://thethaiger.com/hot-news/crime/Thailand-tightens-visa-rules-to-curb-abuse-by-repeat-visitors Ja det är väl förmåga som utnyttjar exemption på fel sätt. Ändrades November 13 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 14 Dela Inlagd November 14 Ser ut att bli 30 dagar som gäller from måndag. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd November 14 Dela Inlagd November 14 Beslutas på måndag, men startdatum kan bli senare. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beresson Inlagd November 14 Dela Inlagd November 14 On 2025-11-13 at 15:41, skrev biker: Åkte igår från Kastrup med Thai Airways TG951. Resan gick bra, men ett jäkla snörvlande och hostande på planet. Det är väl influensatider nu. Gick bra på immigration, hade ett utgånget pass med stämplar, och ett nytt pass. Sämre för herren före mig. Han fick frågan om han fyllt i TDAC, vilket han inte hade en aning om vad det var. Direkt hänvisad tillbaka för att fylla i, sedan ställa sig sist i kön igen. Han var inte helt nöjd. Har sett på andra forum att man påstår att det är ingen som kollar TDAC. Det gör de såklart inte om det ser ok ut i systemet. Men om det inte finns något, då blir det backning. Tullen gick bra, hade en hel del cykel och mc-prylar i väskorna. Hade 40Kg. på biljetten. 10kg. extra som silvermedlem på rop. Sedan bilresa till Korat, idag besiktning av bil och mc. mvh biker Låter som en ganska typisk resa den här årstiden – halva planet hostar och snörvlar just nu. Skönt att allt gick smidigt för dig i immigrationen, särskilt med både nytt och gammalt pass. TDAC-grejen börjar ju verkligen ställa till det för folk som inte vet om det, och då blir det bara att vända tillbaka och ta kön en gång till… inte konstigt att han var missnöjd. Bra att tullen inte gjorde någon större grej av alla cykel- och mc-prylar heller. 40 + 10 kg är ju guld värt när man reser med mycket grejer. Lycka till med besiktningen av bil och mc i Korat! 2 besök hemsida flyttar i Stockholm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd November 15 Dela Inlagd November 15 5-31/1 SAS GOT-CPH-BKK Pattaya/Jomtien och se var jag vill bo när jag blir stor. Ska försöka mig på ett O-visa och se om det går att återuppliva bankkontot Kanske även körkort om jag känner mig vågad och det inte är för dyrt. Har AM/B men ska försöka med både bike och car. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 17 Dela Inlagd November 17 On 2025-11-14 at 12:37, skrev MickeN: Ser ut att bli 30 dagar som gäller from måndag. 60 dagar gäller fortfarande. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Lucky Inlagd November 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 22 Tanken var om en dryg månad, i slutet av januari. MEN! Ödet ville annorlunda så det bär iväg på måndag morgon till Bangkok. Sedan skall vi se. 13 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LoveYa Inlagd November 22 Dela Inlagd November 22 Idag hoppas jag men TG961 är försenad då TG960 från BKK inte anlänt än till ARN. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 22 Dela Inlagd November 22 3 timmar sedan, skrev LoveYa: Idag hoppas jag men TG961 är försenad då TG960 från BKK inte anlänt än till ARN. Blir nog minst 6 timmars försening. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd November 29 Dela Inlagd November 29 11 dagar kvar till avgång 🇹🇭✈️🇹🇭✈️ 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd November 29 Dela Inlagd November 29 Såg att det är 16 år sedan som man startade tråden.jäklar vad tiden går fort 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd November 29 Dela Inlagd November 29 I morgon med med Swiss.🤩 Pattaya here i come.🤪 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd November 29 Dela Inlagd November 29 2 timmar sedan, skrev Ken: I morgon med med Swiss.🤩 Pattaya here i come.🤪 Mycket bra val! Bor du på Harrys eller ZIP? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd November 29 Dela Inlagd November 29 1 timme sedan, skrev Tomas H: Mycket bra val! Bor du på Harrys eller ZIP? Tack. Det blir Sutus Court 1 denna gången. Vill ha swimmingpool. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd November 29 Dela Inlagd November 29 53 minuter sedan, skrev Ken: Tack. Det blir Sutus Court 1 denna gången. Vill ha swimmingpool. Rätt "kvarter" i alla fall! Hehe. Mina polare bodde på Harrys häromdagen och det var och stank mögel ordentligt på rummet...... De behöver nog renovera. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 30 Dela Inlagd November 30 12 timmar sedan, skrev Tomas H: Rätt "kvarter" i alla fall! Hehe. Mina polare bodde på Harrys häromdagen och det var och stank mögel ordentligt på rummet...... De behöver nog renovera. Släng ut allt virke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 1 Nu åker frugan och fru måne! 14 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 4 Dela Inlagd December 4 6 dagar kvar 🍻 🍻 🇹🇭✈️ 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd December 4 Dela Inlagd December 4 1 timme sedan, skrev soi covboy: 6 dagar kvar 🍻 🍻 🇹🇭✈️ Mycket bra val! Vilken försäkring har du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 5 Dela Inlagd December 5 22 timmar sedan, skrev Tomas H: Mycket bra val! Vilken försäkring har du? Det blev Gouda försäkring före 56 dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd December 8 Dela Inlagd December 8 On 2025-09-04 at 18:40, skrev NilsGJ: Nu är det bokat med nästa resa den 10/2 2026. Ombokat så vi reser 1/2 istället, hem igen till kylan 5/3. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 9 Dela Inlagd December 9 1 dag kvar ✈️🇹🇭 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu