soi covboy Inlagd September 5 Dela Inlagd September 5 6 timmar sedan, skrev Tomas H: I slutet av Oktober med Norse Atlantic Airways. Det är ett helt nytt bolag som flyger direkt från Oslo och Arlanda. Läste att dom går lite trögt nu. Dom har sålt 6av 12 kärror nu. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd September 5 Dela Inlagd September 5 7 timmar sedan, skrev soi covboy: Läste att dom går lite trögt nu. Dom har sålt 6av 12 kärror nu. Samtidigt skulle de öka till Thailand och dra ner på USA. Vi får se hur det går. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... L64 Inlagd September 5 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 5 I förrgår och lämnar till morran Hårbollen styrde upp i cockpit och kapten tackade så möcke för hjälpen.Sen hjälpte han till lite i bakre galleyt oxå till damernas glädje. Flygplansmaten var fantastisk men den kommer steppas upp på morgonens flyg. 31 1 2 4 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars12 Inlagd September 5 Dela Inlagd September 5 23 timmar sedan, skrev soi covboy: Läste att dom går lite trögt nu. Dom har sålt 6av 12 kärror nu. Fake news The airline operates a fleet of 12 Boeing 787-9 Dreamliner planes, six of which it plans to lease to Indian carrier IndiGo in 2026. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 6 Dela Inlagd September 6 On 2025-09-05 at 02:02, skrev soi covboy: Läste att dom går lite trögt nu. Dom har sålt 6av 12 kärror nu. Vart läste du det? Iofs troligt de uppgraderar, är ju relativt gamla flygplan de har. Däremot har jag sett att är på gång med att lämna tillbaka leasade 787-8 och fokusera på 787-9, samt att de planerar att öka från 12 flygplan till 15st. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd September 6 Dela Inlagd September 6 37 minuter sedan, skrev Soengsang: Vart läste du det? Iofs troligt de uppgraderar, är ju relativt gamla flygplan de har. Däremot har jag sett att är på gång med att lämna tillbaka leasade 787-8 och fokusera på 787-9, samt att de planerar att öka från 12 flygplan till 15st. Menar bla det som lars12 skrev. Läste i någon nyhetsblaska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Drivern Inlagd September 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 9 (ändrad) 21 oktober för mig,åter Göteborg 17 april.Julhelg i Udon för barnhemmet samt poolparty med Gorroco,Visarun till Hanoi (troligtvis),ett antal resor med Rayong FC på bortamatcher,kan bli lite golf också givitvis. Ändrades September 9 av Drivern 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 9 9 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... navion hispania Inlagd September 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 9 29/10 thai till phuket, vidare till Khao lak. Hem nån gången i december har inte bokat än. Åter ned i början av Feb Då kommer barnbarn,dotter med sambo. Kanske kan man nå upp till 1/4 pensionär i år. 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd September 10 Dela Inlagd September 10 91 dagar kvar 😀😀 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 10 Min skjuts anländer inom en timma. Bäst att klä sig snart. 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 10 Dela Inlagd September 10 58 minuter sedan, skrev rolba: Min skjuts anländer inom en timma. Bäst att klä sig snart. Trevlig resa. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd September 10 Dela Inlagd September 10 1 timme sedan, skrev rolba: Min skjuts anländer inom en timma. Bäst att klä sig snart. Trevlig resa 😎🍻 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 10 1 timme sedan, skrev Peolito: Trevlig resa. 20 minuter sedan, skrev Uppiz: Trevlig resa 😎🍻 Tackar. Resan i sig är väl så där och ett onödigt ont men vistelsen blir säkert trevlig. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 10 Dela Inlagd September 10 46 minuter sedan, skrev rolba: Tackar. Resan i sig är väl så där och ett onödigt ont men vistelsen blir säkert trevlig. Nu blir Rawai osäkert igen🤣 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 10 Dela Inlagd September 10 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd September 29 Dela Inlagd September 29 14:20 idag... 7 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 29 Dela Inlagd September 29 3 timmar sedan, skrev Mickey1969: 14:20 idag... Då åkte du samtidigt med en vän till oss 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd September 30 Dela Inlagd September 30 71 dagar kvar 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd November 13 Dela Inlagd November 13 27 dagar kvar hoppas att ud släpper avrådan snart . annars blir Försäkringen riktigt dyr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nicholas Inlagd November 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 13 (ändrad) Flög ner nyligen med finnarna. Föredrar direkt flyg och hade tagit Norse om jag betalat själv, vilket jag slapp. Finnarna funkade bra men en jävla promenad i helsinki från ena änden till den andra av terminalen. Min smartag visade att väskan klarade bytet också. Har smarttags på snart allt jag äger. Oerhört bra. För att komma till Lampang, lite pyssel. Köpte biljett av air asia, tog bussen till don muang flög 1110 till Lampang. Betalade hiskeliga 100B för taxi 5km hem. Ändrades November 13 av Nicholas 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 13 Dela Inlagd November 13 2 timmar sedan, skrev Nicholas: Flög ner nyligen med finnarna. Föredrar direkt flyg och hade tagit Norse om jag betalat själv, vilket jag slapp. Finnarna funkade bra men en jävla promenad i helsinki från ena änden till den andra av terminalen. Min smartag visade att väskan klarade bytet också. Har smarttags på snart allt jag äger. Oerhört bra. För att komma till Lampang, lite pyssel. Köpte biljett av air asia, tog bussen till don muang flög 1110 till Lampang. Betalade hiskeliga 100B för taxi 5km hem. Direktflyg med två mellanlandningar. 😇 4 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 13 Dela Inlagd November 13 Någon som har mera info om detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 13 Dela Inlagd November 13 1 timme sedan, skrev rolba: Direktflyg med två mellanlandningar. 😇 Är det inte tre direktflyg? 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 13 Dela Inlagd November 13 25 minuter sedan, skrev MickeN: Någon som har mera info om detta. Kan det ha med detta att göra? https://thethaiger.com/hot-news/crime/Thailand-tightens-visa-rules-to-curb-abuse-by-repeat-visitors 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu