John Khonken Inlagd Juli 24 Dela Inlagd Juli 24 Det är lätt att säga när man har en familj. Thai var väldigt bra den här gången . Planet Airbus 350-900 var väldigt bra. Maten kan diskuteras. Resan gick mycket bra. Enda saken som jag ogillar med Thai. Dom släcker i cabinen redan 16.00. Man är på gång till Thailand och dom släcker 16.00. Jag vet varför men skittråkigt. Annars har Thailand ändrats. Vad och varför har jag svårt att sätta fingret på. Priserna har stigit. Många fler Thaiare är fattiga. Indierna har tagit över Pattaya. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Juli 24 Dela Inlagd Juli 24 Äntrar väl Thailand igen på Lördag!! 4 //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Juli 24 Dela Inlagd Juli 24 3 timmar sedan, skrev John Khonken: Det är lätt att säga när man har en familj. Thai var väldigt bra den här gången . Planet Airbus 350-900 var väldigt bra. Maten kan diskuteras. Resan gick mycket bra. Enda saken som jag ogillar med Thai. Dom släcker i cabinen redan 16.00. Man är på gång till Thailand och dom släcker 16.00. Jag vet varför men skittråkigt. Annars har Thailand ändrats. Vad och varför har jag svårt att sätta fingret på. Priserna har stigit. Många fler Thaiare är fattiga. Indierna har tagit över Pattaya. Mina 3 senaste resor i dec-feb har jag åkt med tajjen pga billiga biljetter 10.000 kr st. I år blev det Qatar 8600 kr pris och avgång avgjorde 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 24 Dela Inlagd Juli 24 Kom hem 10 juli i år. Åker alltid en månad efter skolans slut 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 24 Dela Inlagd Juli 24 Morgan har man varit i Thailand ett antal gånger. Då märker man saker. T.ex många tiggare som jag inte sett i sånt antal. Som tur är är jag inte på stora turist ställen. Det positiva med att åka på sommaren. Bra hotell betydligt billigare . Och shoppa är grymt billigt eftersom nästan alla har sommarreor. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 Jag var inte en minut i Pattaya. Jag brukar vara en vecka i Jomtien först. Helt annorlunda. Framförallt vädret är mycket bättre än Pattaya även fast dom ligger så nära. Allt för att bada och äta gott 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev John Khonken: Jag var inte en minut i Pattaya. Jag brukar vara en vecka i Jomtien först. Helt annorlunda. Framförallt vädret är mycket bättre än Pattaya även fast dom ligger så nära. Allt för att bada och äta gott Väderskillnaden mellan Jomtien och Pattis måste väl ändå vara högst marginell. Ändrades Juli 25 av Mankan 1 1 4 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 Mankan där anser jag att du har fel. Har kamrat som flyttade från Pattaya till Jomtien som säger det. Det är berget i mellan som gör det. Jomtien har nog det bästa vädret på sommaren i Thailand. 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 1 timme sedan, skrev John Khonken: Mankan där anser jag att du har fel. Har kamrat som flyttade från Pattaya till Jomtien som säger det. Det är berget i mellan som gör det. Jomtien har nog det bästa vädret på sommaren i Thailand. Om din kamrat kallar det berg som ligger i mellan borde hen sluta med droger. 😉 2 4 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 Snacka om att märka ord. Sak frågan är den för svår korkskalle 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Lördag kl 11:00 Dela Inlagd Lördag kl 11:00 21 timmar sedan, skrev John Khonken: Mankan där anser jag att du har fel. Har kamrat som flyttade från Pattaya till Jomtien som säger det. Det är berget i mellan som gör det. Jomtien har nog det bästa vädret på sommaren i Thailand. Ok när du säger sommaren antar jag att du menar svenska sommaren då det är regnperiod i Thailand. Är det mindre regn din kompis menar då? Men gällande vädret under den svenska vintern kan det ju inte vara någon större skillnad. 1 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Lördag kl 18:29 Dela Inlagd Lördag kl 18:29 Man börjar känna flåset i nacken med allt som ska hinnas med innan man lättar. 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Lördag kl 18:31 Dela Inlagd Lördag kl 18:31 1 minut sedan, skrev rolba: Man börjar känna flåset i nacken med allt som ska hinnas med innan man lättar. skit på dig. 🙂 2 3 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Lördag kl 19:50 Dela Inlagd Lördag kl 19:50 Förhoppningsvis kan vi få till en resa feb/mars 2026, biljetter ligger runt 9000kr med Finnair men har som tur är ersättning från förra resan pga strejk att använda så blir gratis 🙂 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Lördag kl 20:43 Dela Inlagd Lördag kl 20:43 2 timmar sedan, skrev rolba: Man börjar känna flåset i nacken med allt som ska hinnas med innan man lättar. Vilka vaccin? Hepatit? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Lördag kl 22:28 Dela Inlagd Lördag kl 22:28 1 timme sedan, skrev Nicholas: Vilka vaccin? Hepatit? Förlitar mig på Leo. 1 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Söndag kl 05:26 Dela Inlagd Söndag kl 05:26 Jag körde dengue sist, ( 2st) om jag kom ihåg rätt så var det nån ålders gräns på max 60 år. En hel del i bekanta som torskat på det. 2st har fått de 2 gånger och blivit jäkligt sjuka. 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Söndag kl 06:06 Dela Inlagd Söndag kl 06:06 19 timmar sedan, skrev Mankan: Ok när du säger sommaren antar jag att du menar svenska sommaren då det är regnperiod i Thailand. Är det mindre regn din kompis menar då? Men gällande vädret under den svenska vintern kan det ju inte vara någon större skillnad. Helt rätt. Självklart handlar det om svenska sommaren. Det är då jag kan åka just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Söndag kl 06:15 Dela Inlagd Söndag kl 06:15 On 2025-07-25 at 11:08, skrev John Khonken: Jag var inte en minut i Pattaya. Jag brukar vara en vecka i Jomtien först. Helt annorlunda. Framförallt vädret är mycket bättre än Pattaya även fast dom ligger så nära. Allt för att bada och äta gott ???????????? 🤔🤔🤔🤔🤔 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu