John Khonken Inlagd Juni 12 Dela Inlagd Juni 12 Nu. Ni får ha det bra hemma 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 12 Dela Inlagd Juni 12 59 minuter sedan, skrev John Khonken: Nu. Ni får ha det bra hemma Trevlig resa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 13 Dela Inlagd Juni 13 20 timmar sedan, skrev John Khonken: Nu. Ni får ha det bra hemma Hälsa Udon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Juni 14 Dela Inlagd Juni 14 On 2025-06-07 at 09:32, skrev soi covboy: Vilka datum tänkte du åka?? Jag tänke åka i mitten på Januari till slutet på Februari ca: 6 veckor. 2 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 14 Dela Inlagd Juni 14 På väg till det riktiga Thailand,, Ubon 😏 C;D 3 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Juni 15 Dela Inlagd Juni 15 22 minutes ago, C-dude said: På väg till det riktiga Thailand,, Ubon 😏 C;D Hoppas att du får det Bra! Coolt att man varit i det Riktiga Thailand, eller inte enligt dina preferenser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Juni 15 Dela Inlagd Juni 15 14 timmar sedan, skrev Nineteen68: Jag tänke åka i mitten på Januari till slutet på Februari ca: 6 veckor 10700 kr med thai. Lite dyrt för årstiden tyckte jag 😀😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juni 15 Dela Inlagd Juni 15 9 timmar sedan, skrev C-dude: På väg till det riktiga Thailand,, Ubon 😏 C;D Felstavat, det skall vara Udon antar jag du menar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 15 Dela Inlagd Juni 15 Sitter å fnular på dra till Bankan nästa år men är lite rädd för den stan. När jag blir fuller så har jag inget lokalsinne. Bankan kommer svälja mig hel å spotta ut benen. Blir Baksmällan part 5 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 15 Dela Inlagd Juni 15 3 timmar sedan, skrev lasseiudon: Felstavat, det skall vara Udon antar jag du menar? Näe, jag menade faktiskt Ubon Ratchatani,, fast det riktiga Thailand är i Sisaket. Men då Sisaket är så på riktigt så saknar dom en flygplats😅 C;D 1 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 15 Dela Inlagd Juni 15 4 timmar sedan, skrev lasseiudon: Felstavat, det skall vara Udon antar jag du menar? Ni är roliga. Kom till Lampang. Här kan man åka mer till central Plaza, gå runt några timmar och ser noll falanger. Noll. Udon är väl typ 30% falanger. Ubon lite bättre, typ 5% 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Juni 15 Dela Inlagd Juni 15 1 1 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Webstar Inlagd Juni 24 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 24 Åtta timmar sent från Wien, men nu bär det iväg. Ikväll landar planet på Suvan! 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 24 Dela Inlagd Juni 24 On 2025-05-19 at 20:57, skrev rolba: 10/9 enkel med thai. 4607 spänn. Då är det möjligt vi kan svinga en kall på Arlanda..... 2 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 24 Dela Inlagd Juni 24 41 minuter sedan, skrev Soengsang: Då är det möjligt vi kan svinga en kall på Arlanda..... En??? 3 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 25 Dela Inlagd Juni 25 17 timmar sedan, skrev rolba: En??? Kan bli brådis, inte hundra på att åker med Thai, kan bli någon annan SA, Thai så satans dyra just nu.....rederiet gråter om tar en till med dem 🙂 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 25 Dela Inlagd Juni 25 1 timme sedan, skrev Soengsang: Kan bli brådis, inte hundra på att åker med Thai, kan bli någon annan SA, Thai så satans dyra just nu.....rederiet gråter om tar en till med dem 🙂 Du får väl åka boskapsklass som en annan. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 25 Dela Inlagd Juni 25 Bokade nu med Norse Atlantic 2/11-25 - 2/12-25 Ca 13500:- direkt flyg Arn-Bkk för två vuxna bra pris tycker jag 😉 4 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Juni 25 Dela Inlagd Juni 25 Endast typ 16 dagar kvar. Blir dock en kombi resa med ett annat trevligt ställe 😀 efter att jag har lämnat frugan på suvan.. 2 //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Juni 25 Dela Inlagd Juni 25 Förmodligen slutet av September, beroende på när det är möjligt att kunna kvittera ut 240 timmars övertid ur timbanken. Dock kvarstår frågan om det enbart blir Bangkok eller om det blir att också flaxa över till Cebu tre veckor. Maten är ju outstanding i Thailand jämfört med Filippinerna. Dock verkar priserna överlag bättre på det mesta på öarna i PH vs. Thailand. 1 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 26 Dela Inlagd Juni 26 12 timmar sedan, skrev Morgan Johansson: Det är med mat och bagage va? Annars hittar jag för 8 900 kr nästan 4 000 billigare med Norse. 4 500 per Pax är riktigt billigt nu. Tur att flygskatten försvann! Allt ingår bagage och mat samt om bokningsbar mm 2 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 On 2025-06-15 at 15:33, skrev Nicholas: Ni är roliga. Kom till Lampang. Här kan man åka mer till central Plaza, gå runt några timmar och ser noll falanger. Noll. Udon är väl typ 30% falanger. Ubon lite bättre, typ 5% Vill man ha helt farang fritt så kan jag rekommendera en semester i Narathiwat eller Sungai Kolok 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 23 Dela Inlagd Juli 23 On 2025-06-25 at 09:16, skrev rolba: Du får väl åka boskapsklass som en annan. Hahaha, skulle inte tro det.....gjort mitt i båset 🙂 1 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 23 Dela Inlagd Juli 23 15 minuter sedan, skrev Soengsang: Hahaha, skulle inte tro det.....gjort mitt i båset 🙂 Båsen brukar väl vara där framme. 🙂 Jag betalar 19 tkr ARN-CNX t.o.r. boskapsklassen men 20 december till 31 januari. C-class hade kostat typ 50 tkr så valet blir enkelt för mig. 5 2 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 23 Dela Inlagd Juli 23 Vi betalade 12500kr per biljett i juni. Thai höjer alltid priset när skolorna slutar. Dyrt. Men va fan gör man. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu