Aray Na Inlagd 18 timmar sedan Dela Inlagd 18 timmar sedan 22 minutes ago, C-dude said: På väg till det riktiga Thailand,, Ubon 😏 C;D Hoppas att du får det Bra! Coolt att man varit i det Riktiga Thailand, eller inte enligt dina preferenser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd 12 timmar sedan Dela Inlagd 12 timmar sedan 14 timmar sedan, skrev Nineteen68: Jag tänke åka i mitten på Januari till slutet på Februari ca: 6 veckor 10700 kr med thai. Lite dyrt för årstiden tyckte jag 😀😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd 9 timmar sedan Dela Inlagd 9 timmar sedan 9 timmar sedan, skrev C-dude: På väg till det riktiga Thailand,, Ubon 😏 C;D Felstavat, det skall vara Udon antar jag du menar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan Sitter å fnular på dra till Bankan nästa år men är lite rädd för den stan. När jag blir fuller så har jag inget lokalsinne. Bankan kommer svälja mig hel å spotta ut benen. Blir Baksmällan part 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan 3 timmar sedan, skrev lasseiudon: Felstavat, det skall vara Udon antar jag du menar? Näe, jag menade faktiskt Ubon Ratchatani,, fast det riktiga Thailand är i Sisaket. Men då Sisaket är så på riktigt så saknar dom en flygplats😅 C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan 4 timmar sedan, skrev lasseiudon: Felstavat, det skall vara Udon antar jag du menar? Ni är roliga. Kom till Lampang. Här kan man åka mer till central Plaza, gå runt några timmar och ser noll falanger. Noll. Udon är väl typ 30% falanger. Ubon lite bättre, typ 5% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu