Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

10 juli. 12 juli upp till Sisaket för ett sk bröllop ( mitt o damens ) 15 juli flyger vi ned till DM för att sen ta oss till HH där vi har hyrt ett hus.

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    257

  • måne

    184

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    166

6 minuter sedan, skrev C-dude:

10 juli. 12 juli upp till Sisaket för ett sk bröllop ( mitt o damens ) 15 juli flyger vi ned till DM för att sen ta oss till HH där vi har hyrt ett hus.

 

C;D

Sk bröllop kan vara riktigt trevliga!

Grattis i förskott, och om ni åker från Göteborg så håll ögonen öppna!

Om ni ser en stressad farrang med 2 spralliga ungar i nedre tonåren och en Thailändsk nymf, strax under 50år ung, så kan det vara Jag, med bihang!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tommy:

Sk bröllop kan vara riktigt trevliga!

Grattis i förskott, och om ni åker från Göteborg så håll ögonen öppna!

Om ni ser en stressad farrang med 2 spralliga ungar i nedre tonåren och en Thailändsk nymf, strax under 50år ung, så kan det vara Jag, med bihang!

 

 

MVH

Från sthlm me tg961,,

 

 

C;D 

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Om 1 vecka, 8 april. 15.05 med Emirates. Sooooongkran here I cooooome!

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir den 19 december till 10 Januari med Finnair a25d53968b41fb8d5396a3c54111b8e6.jpgdb8258ad1f81f1219df070725898a168.jpg

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2019‎-‎04‎-‎02 at 16:09, skrev Towe:

Blir den 19 december till 10 Januari med Finnair a25d53968b41fb8d5396a3c54111b8e6.jpgdb8258ad1f81f1219df070725898a168.jpg

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
 

Julresa i år igen, blir det något för oss så blir det  mitten januari till mitten febr. så man inte missar Burapa bike

 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Julresa i år igen, blir det något för oss så blir det  mitten januari till mitten febr. så man inte missar Burapa bike
 
Skönt och slippa julen hemma. Jo visserligen blir det lite julamat i Udon [emoji3][emoji3]

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

såg bra pris med indien air 6300 kr 21/12-15/2  . men jag fasar för curry lukten

Link to comment
Dela på andra sajter

såg bra pris med indien air 6300 kr 21/12-15/2  . men jag fasar för curry lukten
Kolla med Swedenfarang han har åkt med dom

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev Towe:

Kolla med Swedenfarang han har åkt med dom

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
 

Så här skrev han.

 

Apropå Air India. Väldigt nöjd med service ombord, bra mat, frikostigt med dricka. Man fick säga stopp annars fyllde de upp glaset med sprit. ;) Trevlig personal ombord och faktiskt snygga flygvärdinnor som serverade med ett leende. Dreamlinern gjorde sitt men kanske lite väl hårda säten. Enda nackdelen var ett omständigt byte i Dehli som sagt, sega jävlar i säkerhetskontrollen. Stor flygplats och kändes allmänt skitig. Åker utan tvekan med Air India igen. Det skulle faktiskt vara intressant att prova deras BIZ någon gång.

 

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Towe:

Kolla med Swedenfarang han har åkt med dom

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
 

Han tycker Bajen och Central Bar är bra också, så @Swedenfalang:s ord nja 55555555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-03-30 at 18:23, skrev scorpio63:

Blir inget Thailand i år, får se om man kan få min vän att komma hit i sommar istället.

Nästa resa blir nog inte förrän jul/nyår 2020 om det inte blir något som pockar på.

Hej.Måste man inte vara på plats med vännen/frugan om dom ska ha visa?,

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev L200:

Hej.Måste man inte vara på plats med vännen/frugan om dom ska ha visa?,

Nej. Man får inte ens följa med in när hon ska intervjuas även om man är med, så är det på VFS Global i alla fall.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Fritz:

Nej. Man får inte ens följa med in när hon ska intervjuas även om man är med, så är det på VFS Global i alla fall.

Så jag kan sitta i Sverige,och efter allt pappers jobb som frugan har så kan hon komma hit.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev L200:

Så jag kan sitta i Sverige,och efter allt pappers jobb som frugan har så kan hon komma hit.

Ja, så är det.

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev L200:

Så jag kan sitta i Sverige,och efter allt pappers jobb som frugan har så kan hon komma hit.

Jepps, men dom är noga som tusan med att alla nödvändiga papper är med och underskrivna så kolla noga innan. När frugan var dit i tisdags var det extra petigt pga att det var en nyanställd tjej, som hade en chef med sig i rummet, som skötte intervjun men det löste sig till slut.

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev L200:

Så jag kan sitta i Sverige,och efter allt pappers jobb som frugan har så kan hon komma hit.

Ja

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev Fritz:

Nej. Man får inte ens följa med in när hon ska intervjuas även om man är med, så är det på VFS Global i alla fall.

 

Helt rätt tycker jag. Man ska inte kunna påverka varandra vid ett förhör.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

När började man göra intervjuer på VFS Global?

Dom gånger frugan varit där så har hon lämnat papper enligt checklistan, blivit fotograferad, lämnat fingeravtryck och betalt.

Det brukar ta en halvtimme.

 

Fager.

Link to comment
Dela på andra sajter

VFS gör ingen "intervju" de pratar bata lite för att snabbt stämma av infon från ansökan. 

 

Man får inte följa med in men det finns ett väntrum precis utanför och har man missat nått kan tjejen kom ut till dig för att fixa det. 

 

Riktig intervju gör man bara för UT och den görs på ambassaden. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev samet:

VFS gör ingen "intervju" de pratar bata lite för att snabbt stämma av infon från ansökan. 

 

Man får inte följa med in men det finns ett väntrum precis utanför och har man missat nått kan tjejen kom ut till dig för att fixa det. 

 

Riktig intervju gör man bara för UT och den görs på ambassaden. 

I så fall är min hustru undantaget som bekräftar den regeln. ;) Det tog 4 timmar för henne att bli klar. Kan nog dels bero på att tjejen som tog emot hennes ansökan var ny och dessutom övervakad av en chef samt att det var en kompis till oss båda som stod för hennes inbjudan. Jag är utskriven och har ingen bostad i Sverige att bjuda in henne till.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev samet:

men det finns ett väntrum precis utanför

Jasså, stämmer det så är jag tammetusan helt blind.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev samet:

VFS gör ingen "intervju" de pratar bata lite för att snabbt stämma av infon från ansökan. 

 

Man får inte följa med in men det finns ett väntrum precis utanför och har man missat nått kan tjejen kom ut till dig för att fixa det. 

 

Riktig intervju gör man bara för UT och den görs på ambassaden. 

 

13 timmar sedan, skrev Fritz:

Jasså, stämmer det så är jag tammetusan helt blind.

Finns inget väntrum utanför. Man blir snarare tillsags att man inte får vänta utanför. I torsdags väntade jag på gatuplanet.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Fritz:

I så fall är min hustru undantaget som bekräftar den regeln. ;) Det tog 4 timmar för henne att bli klar. Kan nog dels bero på att tjejen som tog emot hennes ansökan var ny och dessutom övervakad av en chef samt att det var en kompis till oss båda som stod för hennes inbjudan. Jag är utskriven och har ingen bostad i Sverige att bjuda in henne till.

Tog ca en och en halv timme i torsdags för min dam. Men hon uppskattade hennes tid med papperskoll osv till ca 15 min. Hon blev åxå betjänad av någon nyanställd tjej. Väldigt mycket folk där då eftersom de hade haft elavbrott på onsdagen så de inte kunde arbeta.

Vi kom till VFS ca 10.30 men blev tillsagda att återkomma kl 13 för det var fullt fram till lunch.

Förra året  åkte jag med upp och försökte vänta utanför en stund. Sen gick jag på toaletten och då ringde damen och funderade var jag tagit vägen. Gick smidigt värre då.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Helt rätt tycker jag. Man ska inte kunna påverka varandra vid ett förhör.

 

BTT

Eftersom man ska bevisa att man träffats i verkligheten och inte bara via Google så är det ju bra om man kan följa med. 

Sen är det ju inget förhör direkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...