Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    257

  • måne

    184

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    166

25 minuter sedan, skrev JJC:

 

Ärendet fick kod 291. Detta betyder att vi inte ska veta allt för då blir vi sura på visa folkgrupper som vägrar att anpassa sig i samhället.

Hade det varit en thai eller svensk så blev det nog skrivet i klartext

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Hade det varit en thai eller svensk så blev det nog skrivet i klartext

Beror nog på om det var en svensk eller en "svensk"! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni som är i BKK den 27 januari 2019,  söndag kl 21 tror jag.

Frugans lilla halvsyster Yui uppträder, 

Värd att se de det är MÅNGA snygga brudar med.

 

 

DvaD7pKU0AEG9eD.jpg

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

22 juni 2019 blir det avresa. MLS vill bara åka med Thai, men jag tycker Bizz blir för dyrt med dom. Kan bli så att vi åker med olika bolag i år.....

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev HajKaj:

22 juni 2019 blir det avresa. MLS vill bara åka med Thai, men jag tycker Bizz blir för dyrt med dom. Kan bli så att vi åker med olika bolag i år.....

 

För att vara Thai var ju inte priset onormalt...

Screenshot_20181230-155020_momondo.thumb.jpg.321cbf92b32ec07e159623cb25dec6ee.jpg

 

Eller så flyger ni Thai via Zurich...

Screenshot_20181230-155039_momondo.thumb.jpg.73a7e01874087c77cbde9a1bb82c676c.jpg

 

Alternativt billigast möjliga... med tekniskt stopp i Moskva och ett dygn i Singapore på hemvägen...

Screenshot_20181230-154926_momondo.thumb.jpg.21163607e410260cb97e7b785bf4e4db.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu börjar man sniffa lite på värmen ... 47 dagar återstår  :)

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev samet:

 

För att vara Thai var ju inte priset onormalt...

Screenshot_20181230-155020_momondo.thumb.jpg.321cbf92b32ec07e159623cb25dec6ee.jpg

 

Eller så flyger ni Thai via Zurich...

Screenshot_20181230-155039_momondo.thumb.jpg.73a7e01874087c77cbde9a1bb82c676c.jpg

 

Alternativt billigast möjliga... med tekniskt stopp i Moskva och ett dygn i Singapore på hemvägen...

Screenshot_20181230-154926_momondo.thumb.jpg.21163607e410260cb97e7b785bf4e4db.jpg

DET var ett bra pris, jag fick just 30' för den resa jag prellbokat nu nästa månad, lutar nog starkt åt något annat med ett kort första ben.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev Soengsang:

DET var ett bra pris, jag fick just 30' för den resa jag prellbokat nu nästa månad, lutar nog starkt åt något annat med ett kort första ben.....

Ta SQ! Vilken fantastisk produkt de erbjuder. Riktigt bra sätten, riktigt bredda och sängen blir kanonbra. Toppenmat, logga in och beställ, kostnadsfritt, från ala carte menyn. Servicen är toppnotch. 

 

Visst är tekniskt stopp och byte i SIN inte optimalt men priset är ju bortskänkes och produkten så jäkla bra. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev samet:

Ta SQ! Vilken fantastisk produkt de erbjuder. Riktigt bra sätten, riktigt bredda och sängen blir kanonbra. Toppenmat, logga in och beställ, kostnadsfritt, från ala carte menyn. Servicen är toppnotch. 

 

Visst är tekniskt stopp och byte i SIN inte optimalt men priset är ju bortskänkes och produkten så jäkla bra. 

Mmm har allt funderat på det, en fördel är ju att det är Staraliance.

Men dryg resa, ska man åka något just för skojs skull vore ju något arabbolag och ovanvåning i A380 något roligt o testa....

 

Lutar nog åt Pekka, Luftwaffe eller något av alpbolagen.

 

Måste nog bestämma mig i veckan.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Soengsang:

Mmm har allt funderat på det, en fördel är ju att det är Staraliance.

Men dryg resa, ska man åka något just för skojs skull vore ju något arabbolag och ovanvåning i A380 något roligt o testa....

 

Lutar nog åt Pekka, Luftwaffe eller något av alpbolagen.

 

Måste nog bestämma mig i veckan.

Ja, tyvärr kör SQ A350 på den rutten. A380 får du ta dig via FRA för att åka. Nu är ju skillnaden i komfort och ljudnivå inte så stor mellan A350 och A380. Men jag förstår, jag ville också åka ovanvåning på A380. Check!

 

Både Swiss och Austrian har vettiga priser. Ofta flygs rutterna av Thai. 

 

 

Ändrades av samet
Komplettering
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Mmm har allt funderat på det, en fördel är ju att det är Staraliance.

Men dryg resa, ska man åka något just för skojs skull vore ju något arabbolag och ovanvåning i A380 något roligt o testa....

 

Lutar nog åt Pekka, Luftwaffe eller något av alpbolagen.

 

Måste nog bestämma mig i veckan.

Mönstra av i Tallin Riga så är en del av resan gratis.

5555

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev samet:

A380 får du ta dig via FRA för att åka.

Emirates är ett bra alternativ där, ingår ju Limo i alla ändar, upp till 80km

Men är skeptisk till att mellanlanda efter halva resan då man sover som bäst, samtidigt är jag medveten om mina begränsningar......lätt lite törstig efter flera månaders torka, vore ju försmädligt att inte komma med på andra benet 5555555555 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Mönstra av i Tallin så är en del av resan gratis.

5555

Riga är det ju som gäller 5555555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Soengsang:

Riga är det ju som gäller 5555555

Kan du utveckla detta med Riga lite?

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev lasseiudon:

Kan du utveckla detta med Riga lite?

En viss mytoman brukar få åka färja den vägen vid resor till Thailand enligt egen utsago....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...