Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

Precis nyss, skrev Soengsang:

Har också haft funderingar på Finnair, de har vettiga priser.

Men när det väl drar i hop sig, så tar nog latmasken över och jag bokar en direktflight, men både Finnair och Luftwaffe har vettiga priser, men lite dyra på fullflex.

Priserna på Finnair har gått upp en hel del tycker jag, tidigare 12-14k nu 17-20k och då är det nog ändå någon business saver eller vad det kan heta.. Men en smidig resa när man utgår från Landvetter.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    257

  • måne

    184

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    166

Precis nyss, skrev M33:

Priserna på Finnair har gått upp en hel del tycker jag, tidigare 12-14k nu 17-20k och då är det nog ändå någon business saver eller vad det kan heta.. Men en smidig resa när man utgår från Landvetter.

Mmm...sett flera biljetter med Tyskarna för dryga 14k, vilket är billigt om man som mig har ett av kraven att det ska vara flatbed, men jag vill gärna ha fullflex också, då drar det iväg med dem och TG blir ett fullgott alternativ.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Mmm...sett flera biljetter med Tyskarna för dryga 14k, vilket är billigt om man som mig har ett av kraven att det ska vara flatbed, men jag vill gärna ha fullflex också, då drar det iväg med dem och TG blir ett fullgott alternativ.

Minns inte om du är lång? Jag är bara 178cm och tycker Finnarnas "säng" känns kort, beror väl på de trång utrymmet för fötterna. Men skönt med bara 1 stol på yttre raderna.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Priserna på Finnair har gått upp en hel del tycker jag, tidigare 12-14k nu 17-20k och då är det nog ändå någon business saver eller vad det kan heta.. Men en smidig resa när man utgår från Landvetter.


Saver eller inte, känns inte så dyrt. Är väl billigare än thai business känns det som.
Fast det ser ju ut som att dom har ökat priset med 50%. Sånt är aldrig kul.

Du verkar ju resa typ när jag drar hem. Hur kommer det sig att vi alltid har så dålig timing?
Jag hade behövt en takbarsguidning i BKK
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Minns inte om du är lång? Jag är bara 178cm och tycker Finnarnas "säng" känns kort, beror väl på de trång utrymmet för fötterna. Men skönt med bara 1 stol på yttre raderna.


Thai kör ju också 1 ytter rad. Vet inte om det är skillnad på biz och premium economy, men jag vill minnas att det är mer anpassat för småväxta människor från Sydostasien.
Chipsröv får dock plats
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige:

 


Saver eller inte, känns inte så dyrt. Är väl billigare än thai business känns det som.
Fast det ser ju ut som att dom har ökat priset med 50%. Sånt är aldrig kul.

Du verkar ju resa typ när jag drar hem. Hur kommer det sig att vi alltid har så dålig timing?
Jag hade behövt en takbarsguidning i BKK

 

VI har inte dålig timing, det är alltid du som har dålig timing.... Jag landar 6/7, när åker du hem?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev M33:

Minns inte om du är lång? Jag är bara 178cm och tycker Finnarnas "säng" känns kort, beror väl på de trång utrymmet för fötterna. Men skönt med bara 1 stol på yttre raderna.

Absolut skönt med bara en stol, är också något jag gärna vill ha då man reser själv, A och K är kanon på TG, blir liksom ett litet privat utrymme.

Jag är väl, eller var i min glans dagar 7-8 cm längre än dig, ger mig tusan på man krympt nu....men verkar som de flesta flatbed är rätt snålt tilltagna i utfällt läge, men funkar bättre än att sitta och sova.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev M33:

VI har inte dålig timing, det är alltid du som har dålig timing.... Jag landar 6/7, när åker du hem?

Det har han inte riktigt koll på 555555

Men han ska fira ialla fall 555555

 

5ab14b9448cd3_Skarmavbild2018-03-20kl_18_55_06.png.8ee848667ac463e29988c48c042594ed.png

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
41 minuter sedan, skrev M33:

VI har inte dålig timing, det är alltid du som har dålig timing.... Jag landar 6/7, när åker du hem?

6/7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige:

6/7 tror jag

Hepp hepp :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev swedenfarang:

IMG_20180320_104437.png.01842255a5743040efb9d06a5a202cf5.png

 

Nu går tiden sakta.. 

Kanske ses där vi kommer till Pattaya den 17 april

 

Lasse

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-12-30 at 21:41, skrev maakaao:

Första dagen på det nya året blir det en tur till LOS igen, 15 dagar denna gång fan va gött det ska bli!! :haha:

Idag var det var dags att boka en ny resa till LOS. Det ska bli skönt att komma ifrån den här kalla våren, bara 2 veckor kvar nu.  :party1:

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev thongniam:

Om 8 timmar är man i luften med världens bästa bolag.

 

Lasse

Samma här😁😁😁

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

25/7-18 bär det av, första resan för min dotter


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-03-20 at 23:40, skrev maakaao:

Idag var det var dags att boka en ny resa till LOS. Det ska bli skönt att komma ifrån den här kalla våren, bara 2 veckor kvar nu.  :party1:

Om ca 48 timmar har jag förhoppningsvis landat Suvarnabhumi airport. :plea:

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev striden:

25/7-18 bär det av, första resan för min dotter


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Hur länge stannar ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

om exakt 5 dagar, 2 timmar och 31 minuter - med Emirates från ARN.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev striden:


Blir nere till 25/8


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Rawai ?

Som det ser ut nu kommer jag ner igen runt 10/8

Link to comment
Dela på andra sajter

Rawai ?
Som det ser ut nu kommer jag ner igen runt 10/8

Först hem till byn, sen blir det Koh Chang. Blir inge Phuket denna gång


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas på tisdag 10/4 och två veckor..... Statan man är sugen jäkla skitväder...

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

om exakt 5 dagar, 2 timmar och 31 minuter - med Emirates från ARN.
Trevligt. RIKTIGT BRA BOLAG. Trevlig Resa [emoji4]

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...