Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    257

  • måne

    184

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    166

7 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Läs i första inlägget här(fast de små rummen var upptagna, så jag fick ett stort rum för 16,000/mån

 

Är det  bättre än nya Tycoon? Dom har ju pool både inne och ute vid gamla huset. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Mankan:

Är det  bättre än nya Tycoon? Dom har ju pool både inne och ute vid gamla huset. 

Rummen är helt nya o frächa + dubbelt så stora, och så slipper man träffa den där gnidna kinakärringen som äger Tycoon :D 

Det är en Polis som äger Pintree, helt OK

 

edit: sist jag bodde på nya tycoon(3år sedan?) så gick jag över till gamla och skulle bada, då var det ett gäng Indier som tvättade kläder i poolen............................hahahahahaha

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Cavemannen:

Det ligger ju runt hörnet :-) 

Precis... 1,1km... så ett långt stenkast...

Men finns flera 7/11 och Family Mart emellan...

Så det går ju hitta mötesplatser... :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Rummen är helt nya o frächa + dubbelt så stora, och så slipper man träffa den där gnidna kinakärringen som äger Tycoon :D 

Det är en Polis som äger Pintree, helt OK

 

edit: sist jag bodde på nya tycoon(3år sedan?) så gick jag över till gamla och skulle bada, då var det ett gäng Indier som tvättade kläder i poolen............................hahahahahaha

Det var nog 3 -4 år sedan jag bodde där men dom hade lite olika storlekar de rum jag hyrde var då inte litet  indierna missade jag ;)

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Mankan:

Det var nog 3 -4 år sedan jag bodde där men dom hade lite olika storlekar de rum jag hyrde var då inte litet 

Jag har bott 2ggr på nya Tycoon och bägge mina rum har vart typ 20-25m m2 och ett vanligt rum med ett badrum.

Där jag hyr nu får man 2 rum + kök och 45-50m2

Men alla tycker ju olika, JAG  föredrar där jag hyr nu 7dagar i veckan, men det betyder ju inte att det passar alla

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag har bott 2ggr på nya Tycoon och bägge mina rum har vart typ 20-25m m2 och ett vanligt rum med ett badrum.

Där jag hyr nu får man 2 rum + kök och 45-50m2

Men alla tycker ju olika, JAG  föredrar där jag hyr nu 7dagar i veckan, men det betyder ju inte att det passar alla

Jag säger inte i mot dig att det kan vara bättre totalt sätt. Jag var nyfiken vad som var så mycket bättre då jag tyckte Tycoon var rätt ok för utom läget då jag numera försöker undvika att ta med MC på kvällarna. Vart bara förvånad över att det var just storleken på rummen du pekade på då jag tycker mitt rum jag hyrde var som ett hav. Gissningsvis minst 40 kvadrat med soffa matbord och pentry. Men som sagt dom hade olika typer av rum.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni kommer ihåg allt.  Om man vill boka fasttrack på suvvan. Hur gör man. Tänkte försöka åka det tidiga planet till Udonthani.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Ni kommer ihåg allt.  Om man vill boka fasttrack på suvvan. Hur gör man. Tänkte försöka åka det tidiga planet till Udonthani.

http://fasttrackcoupon.blog.fc2.com/blog-entry-1.html

 

Eller

 

https://www.bangkokflightservices.com/index.html

 

 

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra fråga.Känner mer för att besöka Flappelandet,17 år sedan sist jag besökte detta fina land.

Men lever man i hop med en thaikärring så.......

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev B747:

Bra fråga.Känner mer för att besöka Flappelandet,17 år sedan sist jag besökte detta fina land.

Men lever man i hop med en thaikärring så.......

Det går utmärkt att lösa, när frugan vill vara i byn så tar du dig en kort trip över :thumbsup:

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Broskan:

Det går utmärkt att lösa, när frugan vill vara i byn så tar du dig en kort trip över :thumbsup:

 

//Broskan

He he.Nej det går icke.Förövrigt är (byn) Korat city.

Fan om jag fick bli 25 år och singel igen bara för en vecka.Då skulle jag direkt sticka till Angeles och Subic bay he he.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
2 minuter sedan, skrev B747:

He he.Nej det går icke.Förövrigt är (byn) Korat city.

Fan om jag fick bli 25 år och singel igen bara för en vecka.Då skulle jag direkt sticka till Angeles och Subic bay he he.

Man kan ju inbilla sig! :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Fredman:

Man kan ju inbilla sig! :) 

Visst.Men det är ju ändock bara inbillning he he.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev B747:

He he.Nej det går icke.Förövrigt är (byn) Korat city.

Fan om jag fick bli 25 år och singel igen bara för en vecka.Då skulle jag direkt sticka till Angeles och Subic bay he he.

Tycker det fungerar fint har själv kört så i 22år nu :P

Vi är nog bara 6mil från dig i Korat, Phimai närmare bestämt.

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Broskan:

Tycker det fungerar fint har själv kört så i 22år nu :P

Vi är nog bara 6mil från dig i Korat, Phimai närmare bestämt.

 

//Broskan

Lucky you.Phimai vet jag vars det är  efter regelbundna Korat besök sedan 2002,då vi träffades.(Jag och gumman alltså):haha:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Om jag skickar efter ett fast track kort från Thailand så ska thai stämpla det,så jag undrar om nån vet om dom gör det vid incheckningen på arl.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-10-28 at 16:49, skrev pust:

Hej

Om jag skickar efter ett fast track kort från Thailand så ska thai stämpla det,så jag undrar om nån vet om dom gör det vid incheckningen på arl.

Mina som jag beställd  är stämplade med "AOT Guest" har inte behövt göra annat än att via upp lappen vid ingången till fasttracken och sedan lämna den till passkontrollanten 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar på svar från Btt om han vill med på sin egen träff 14 december så vi kan planera datum för avresan.

Tyvärr inget  pm från honom än så får väl boka själv då varken fru eller son inte vill med,har kvar några veckors semester som måste tas ut före nyår och jag ska fira jul hemma med la familia så det börjar bli dags att boka snart .

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev kenneth073:

Väntar på svar från Btt om han vill med på sin egen träff 14 december så vi kan planera datum för avresan.

Tyvärr inget  pm från honom än så får väl boka själv då varken fru eller son inte vill med,har kvar några veckors semester som måste tas ut före nyår och jag ska fira jul hemma med la familia så det börjar bli dags att boka snart .

Ha ha ha ha lycka till. Jag tror inte BTT har en tanke på att åka på riktigt.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...