Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    257

  • måne

    184

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    166

2 minuter sedan, skrev matz:

Frågan är om man hinner få det till nästa fredag med snigelpost

Mmm, det är nog tveksamt...

Då kan du köra med dessa nedan, så blir du uppmött(hittepåord?) och eskorterad igenom, lite dyrare men hatar man köer så gör man, och jag tycker det är värt det.

https://www.bangkokflightservices.com/index.html

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev matz:

Intressant och detta fick du skickat med post till Sverige?

 

//matz

Jäpp och det tog mindre än en vecka

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev matz:

Frågan är om man hinner få det till nästa fredag med snigelpost

Kom med rek

 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Jäpp och det tog mindre än en vecka

Ok då blir det en beställning ikväll å lika bra att köpa ett gäng så man har inför vinterns resor :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev koppar55:

Inga problem utan stämpel, namn eller flygnummer?

Bokar normalt “Fast Track” som kostar BTH1200.

Gjorde en provbokning och vid betalning är det Thailändska och inte Engelska?  

Jag har använt dessa många gånger utan att fylla in något alls och det har funkat alldeles utmärkt utan några problem.

 

Har till och med tidigare använt samma kupong flera gånger genom att visa upp den in dörren men låtit bli att ge den till passkontrollanten. Har dock inte funkat de senaste gångerna då passkontrollanten har frågat efter fasttrack-biljett.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Mankan:

Jag har använt dessa många gånger utan att fylla in något alls och det har funkat alldeles utmärkt utan några problem.

 

Har till och med tidigare använt samma kupong flera gånger genom att visa upp den in dörren men låtit bli att ge den till passkontrollanten. Har dock inte funkat de senaste gångerna då passkontrollanten har frågat efter fasttrack-biljett.

Gjort samma sak och det funkade fint i somras också 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev Mankan:

Jag har använt dessa många gånger utan att fylla in något alls och det har funkat alldeles utmärkt utan några problem.

 

Har till och med tidigare använt samma kupong flera gånger genom att visa upp den in dörren men låtit bli att ge den till passkontrollanten. Har dock inte funkat de senaste gångerna då passkontrollanten har frågat efter fasttrack-biljett.

 

16 minuter sedan, skrev M33:

Gjort samma sak och det funkade fint i somras också 😎

Hahah det ska jag pröva....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Börjar osa BTT här :haha:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Mankan:

Jag har använt dessa många gånger utan att fylla in något alls och det har funkat alldeles utmärkt utan några problem.

 

Har till och med tidigare använt samma kupong flera gånger genom att visa upp den in dörren men låtit bli att ge den till passkontrollanten. Har dock inte funkat de senaste gångerna då passkontrollanten har frågat efter fasttrack-biljett.

Dörren skriver du då antar jag att man inte ska gå fram till dom vanliga  imigation diskarna och smita fram till en snabbkö, så vart hittar man denna dörr?

 

//matz

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev matz:

Dörren skriver du då antar jag att man inte ska gå fram till dom vanliga  imigation diskarna och smita fram till en snabbkö, så vart hittar man denna dörr?

 

//matz

Vid ank är det skyltat, vid avg så bla just till vänster om rulltrappan där man åker upp till im.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev matz:

Dörren skriver du då antar jag att man inte ska gå fram till dom vanliga  imigation diskarna och smita fram till en snabbkö, så vart hittar man denna dörr?

 

//matz

Finns info och karta på baksidan av kupongerna

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäller inte alla här på forumet men Fast Track är gratis för dom som fyllt 70, bara att vifta med passet.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev koppar55:

Kom ett mail om återbetalning "no stock now" :doubt:

Till mej kom ett mail om adress bekräftelse så jag nöp nog dom sista :big_smile:

 

//matz

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev koppar55:

hmmm.....:sure:

Idag kom ett mail att dom är skickade så får hoppas att dom hinner fram till nästa fredag, annars kanske dom kan va till salu :buba:

 

//matz

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev matz:

Idag kom ett mail att dom är skickade så får hoppas att dom hinner fram till nästa fredag, annars kanske dom kan va till salu :buba:

 

//matz

De kommer som rek så åker du till Thailand så kanske du bör fixa någon som kan hämta ut dem

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev matz:

Idag kom ett mail att dom är skickade så får hoppas att dom hinner fram till nästa fredag, annars kanske dom kan va till salu :buba:

 

//matz

De är väl bara att använda nästkommande resor is så fall. Om det inte är din sista förstås

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Mankan:

De är väl bara att använda nästkommande resor is så fall. Om det inte är din sista förstås

Nä inga problem men man vet ju aldrig dagarna kan ju va räknade :waaaht:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎09‎-‎23 at 07:52, skrev rolba:

Dyrt. Över 8000. Har inte betalat ännu.

Full poäng och ombokningsbar.

Kostade 8400 förra säsongen.

Ombokning för det priset! Tacka Fan! Går att flyga fram och tillbaka några gånger på vanlig biljett. Bara röka up biljetten och köpa ny när man vill hem. max 15 tim totaltid /resa. Bättre tim penning får man leta efter.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Chomphoo:

Ombokning för det priset! Tacka Fan! Går att flyga fram och tillbaka några gånger på vanlig biljett. Bara röka up biljetten och köpa ny när man vill hem. max 15 tim totaltid /resa. Bättre tim penning får man leta efter.

Det får du gärna utveckla och förklara för oss andra. Vi okunniga som köper "dyra" ombokningabara biljetter i högsäsong. 

 

Förklara hur vi flyger fram å tillbaka flera gången under dec-mars. 

 

Bra Rolba. Du verkar fått tag på en schysst biljett. :haha: Själv blir det Finnair från Gbg över julen, ombokningabar för 7600 :sweat:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev koppar55:

25/10 med TG961.

 

Kan gästa en person i SAS loungen om intresse finnes.:haha:

Fan trodde @andrejsdenruskige hade VM-guld i TG 960/961 men du är nog före 55555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Fan trodde [mention=3653]andrejsdenruskige[/mention] hade VM-guld i TG 960/961 men du är nog före 55555


Ja, fan vad jobbig han är.
Känns nästan som att jag måste okynnesboka en massa biljetter nu [emoji23]

Tror jag har 11st i år och blir åtminstone en till.
Knappast något världsrekord.
Atom borde ha ett bra snitt per år
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

 


Ja, fan vad jobbig han är.
Känns nästan som att jag måste okynnesboka en massa biljetter nu emoji23.png

Tror jag har 11st i år och blir åtminstone en till.
Knappast något världsrekord.
Atom borde ha ett bra snitt per år

 

Hur länge blir du nere, kommer ev förbi din by i slutet av nov.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Hur länge blir du nere, kommer ev förbi din by i slutet av nov.


Just nu är jag utanför landets gränser, men återkommer om 15 dagar.
Mest troligt är jag nere i slutet av november och åker nog till Sverige för att tugga i mig julskinka.
Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon med TG961.

Ska bli skönt att luta sig tillbaka ett tag.

 

Och den här ggn byter jag från att åka med Baggarna till Thai. Och efter vad jag läst och hört här så förväntar jag mig något utöver det vanliga, Elitserien helt enkelt. Återkommer med rapport:look_down:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...