Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

Avregistrerad clion

nu e han i sitt esse :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    257

  • måne

    184

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    167

Avregistrerad clion

är det så här man blir när tjejerna vislar :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Den här tråden verkar avvikit lite från ämnet (som så många andra...). Men nu ska jag iaf liva upp den!

Jag har varit hemma i Svea kungarike nu ganska exakt på klockslaget en vecka, efter 3 månader i Thailand. Vad gör man då för att mildra depressionen och ångesten? Jo man bokar en ny biljett! Avgång med Thai 23/1 CPH-BKK, retur 20/4. Nu känns allting mycket bättre! :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du lagt märke till tilläggsorden på thai somkan låta: flintis, tjockis etc..

Trådmiss?

Shitt, ännu mer trådmiss, :bag:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

TG 961 13 febr och hem 10 mars. Finns i Chiang Mai under den tiden med någon tur till Lampang.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker fira nyår massor med gånger. Eftersom jag åker på nyårsafton med Thai. Är det någon annan som åker med samma flight

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tråden verkar avvikit lite från ämnet (som så många andra...). Men nu ska jag iaf liva upp den!

Jag har varit hemma i Svea kungarike nu ganska exakt på klockslaget en vecka, efter 3 månader i Thailand. Vad gör man då för att mildra depressionen och ångesten? Jo man bokar en ny biljett! Avgång med Thai 23/1 CPH-BKK, retur 20/4. Nu känns allting mycket bättre! :D

Gött om inte ekonomin hindrar...så det är bara att gratulera. :D

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

om 192 timmar! /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

mamma......det kallar jag resfeber great.gif ha en trevlig resa drinks.gif Mvh Måne

Tackar!, Ja i det här gråvädret är det lätt att börja räkna timmarna. Ska bli skönt att få lite sol och värme även om vi får nöja oss med en månad den här gången. /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

96 timmar och 9 minuter ! / mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej Baa läs detta.

Den 3/5 kliver vi in i terminalen på Udon´s flygplats. kommer innan dess att informera mig var ni finns,

så att jag kan komma och trängas.

Om ni finns i närheten så ser jag framemot ett försök att tömma kylen.

WOFFE.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej alla,

Jag och Drivern har bokat nu bokat nästa Thailandsresa. Vi anländer 2 mars och tillbaka Göteborg 29 mars. Jag kanske gör någon kortare utflykt till Chiang Mai och/eller Isaan, men mesta tiden blir nog runt Bangkok, Pattaya, Jomtien och Rayong. Fru Chang ska inte följa med ;) Har inte planerat mer än så just nu...

Men är förstås öppen för alla förslag till forumträffar!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla,

Jag och Drivern har bokat nu bokat nästa Thailandsresa. Vi anländer 2 mars och tillbaka Göteborg 29 mars. Jag kanske gör någon kortare utflykt till Chiang Mai och/eller Isaan, men mesta tiden blir nog runt Bangkok, Pattaya, Jomtien och Rayong. Fru Chang ska inte följa med ;) Har inte planerat mer än så just nu...

Men är förstås öppen för alla förslag till forumträffar!

Herr Chang har talat.

Härligt äntligen ska man få träffa myten,legenden he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kom Hem början på dec, så det blir att vänta tills nästa år

jap.gif Khun Lasse jap.gif

Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt äntligen ska man få träffa myten,legenden he he

Hehe 33,

Ser också fram mot att få träffa dig!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...