Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    257

  • måne

    184

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    167

Det blir förhoppningsvis en enkel biljett i September nästa år. Men först ska jag åka hem till Sverige 26 April.

Hälsningar från Stefan som sitter på altanen i nordöstra Thailand och lyssnar på Svensk

lokalradio och tar sig en kall Chang

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

se kalendern :blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker från Arlanda med Thai Airways den 1/12 till Bangkok och vidare därifrån till Bueng Khong Long och åker hem igen den 17/12 med Air Berlin.

/Jonas

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Link to comment
Dela på andra sajter

Morsning Korsning...

Åker ner till Bangkok 5april för vidare trip till Udon Thani o sen vidare till Kumphawapi...hem igen 5 maj...bokade med Thai för 5810.-pr pers .3 pers 17430.-.skapligt bra pris..Nu är det bara att räkna ner dagarna.puhhh.

Ha en bra dag

Thai412

Link to comment
Dela på andra sajter

15/12 från cph hem 15/1 flyger med thai först en dag i pattis sedan buss till surin 1 vecka cirka sen får vi se vart det bär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla res-sugna. :preved:

Bokat och klart SAS Arlanda-Köbenhavn-Krungthep hin und zuruk 1/5-1/6 pris 5060 riksdaler. :dance1: :dance1:

Thai´s sommar kampanj startade i går kväll, prova Jade Travel AB.

Ha det WOFFE.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker 26/12 - 10/1. Patong :)

är det den tilltänkta eller, har för mig att, ah lycka till:great:

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, nu händer just det som inte får hända:

PILOTSTREJK PÅ FINNAIR.diablo.gif

Jag har bokat med Finnair till Bangkok imorron den 17.Nov. På Finnair försöker de boka om mig till Lufthansa vilket inte är bekräftat i skrivandes stund. Hoppas att det funkar, annars är det bara att bita i det sura äpplet och vänta några dagar för en ledig plats efter strejken.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, nu händer just det som inte får hända:

PILOTSTREJK PÅ FINNAIR.diablo.gif

Jag har bokat med Finnair till Bangkok imorron den 17.Nov. På Finnair försöker de boka om mig till Lufthansa vilket inte är bekräftat i skrivandes stund. Hoppas att det funkar, annars är det bara att bita i det sura äpplet och vänta några dagar för en ledig plats efter strejken.

//Singha711

jävligt tråkigt när sånt händer,jag fick boka om när flygplatsen var okuperad.

det värsta är att man inte vet när man kommer iväg.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag startade min resa för 4 dagar sedan och tror jag är i Thailand om cirka 3 veckor, beroende på väder och annat :yes:

I kväll skall jag ut och ta en "Efes" i Marmaris :drinks:

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag åker jag (19:15) från Landvetter. Finnair fixade en resa med Lufthansa, vilket jag tycker är starkt gjort trots pilotsrejken.great.gif

Ni får hålla ställningarna i Sverige bäst ni kan men jag SKALL till värmen NU!dance1.gif

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag åker jag (19:15) från Landvetter. Finnair fixade en resa med Lufthansa, vilket jag tycker är starkt gjort trots pilotsrejken.great.gif

Ni får hålla ställningarna i Sverige bäst ni kan men jag SKALL till värmen NU!dance1.gif

//Singha711

Ja jaaag äär iallafall intää bittäär... Fan jag längtar ner så det gör ont, hare så jäkla skönt de bara går 711..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Mitten av november nästa år bär det iväg igen.

Troligen long stay och arbete vid någon skola kring Pattaya.

Men givetvis även nattliga andaktsstunder utanför seven eleven. Alla medlemmar är välkommna.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

varför inte juni-augusti då du är lärare? och ledig :blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitten av november nästa år bär det iväg igen.

Troligen long stay och arbete vid någon skola kring Pattaya.

Men givetvis även nattliga andaktsstunder utanför seven eleven. Alla medlemmar är välkommna.

BTT

Aah, BTT flyttar fram datumet! Igen... avresedatum tycks alltid ligga cirka ett år framåt? Inget fel på långsiktiga planer, men kanske mer trovärdigt om kopia på biljettbokning bifogas?

Ojdå, ursäkta mig... så långt fram kan man ju inte boka biljett!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Men givetvis även nattliga andaktsstunder utanför seven eleven. Alla medlemmar är välkommna.

BTT

vi kommer om du inte hittar på nåt.bevis på biljet mm mm :blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...