Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    257

  • måne

    184

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    167

21juli åter 16sept

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevlig resa kompis [emoji1]

Tackar kompis,,, dyker säker upp lite rapporter med tokerier ;)..

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir förhoppningsvis till hösten, men nu när sossarna åter bryter vallöften så undrar man hur mer skatt på oljan går ut över oss som flyr landet mellan varven, blir det högre bränslekostnader nu då för flyget. Och kommer galna MP att lyckas få till extra straffskatter för oss som flyger och inte åker fuldieselbåt som DieselÅsa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om 48 dagar, tror jag.

Fick just besked om att kolegan är på sjukus, så vill det sig illa så kan det bli ändringar...

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tisdag 7e april med Thai Airways. Hem til min vackra fru i Surin.

Ändrades av Badass
Link to comment
Dela på andra sajter

Orkar inte vara här, så jag ringde Nonki igår kväll. Planet lyfter i eftermiddag.

Har lagt ut lyan på försäljning så vi får se om och när jag återkommer tillbaka till Syrie. nääää menade Sverige. ...

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Januari 2016 blir det en vecka i song khla hos svärföräldrarna och sedan ett par veckor i Khao lak. Gissa om du ska få besök Gotland!  :friends:

Drick med måtta? Å vem fan e måtta? Å varför skulle jag vilja dricka med honom/henne?

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Januari 2016 blir det en vecka i song khla hos svärföräldrarna och sedan ett par veckor i Khao lak. Gissa om du ska få besök Gotland!  :friends:

Fint fint  bara varsko i god tid ! I Januari kan det vara knepigt att få en bungalow eller rum här..

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är semestern beviljad 24/12-17/1 men åker troligtvis nyårsafton+2-3dagar framåt. Måste

göra ett försök att få ledigt fram till 27 jan. Bestämmer mig i september oktober om jag skall åka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

Aha ,,, nere på tvåsiffrigt nu ,,, 99 dagar ,,, kanske skulle svälja några bira på det :)

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha ,,, nere på tvåsiffrigt nu ,,, 99 dagar ,,, kanske skulle svälja några bira på det :)

Låter bra!

Hur många får man svälja om det är 6 dagar kvar ?[emoji6]

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

Låter bra!

Hur många får man svälja om det är 6 dagar kvar ?[emoji6]

 

Inga alls ,,, då gäller det att samla sig tills man kommer ner :D

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen bokat :) Lite kortare än de senaste gångerna, bara fem veckor. Den 13 juni bär det av med Qatar. 4255 kr per person.

Skickat från min iPad med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Finns inget i Thailand som drar längre, än svärföräldrarnas gravar...och dom har man ju besökt ett antal ggr.- För varmt för en gammal guube, ente kan man språket heller, so what?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...