Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    257

  • måne

    184

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    167

Ja,nu är det inte länge kvar..7 december bär det av :dance1: 11-veckor ska bli riktigt gott. Det blir en tur i Bangkok,Pattaya,Obon och mestadels i Phuket. :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sawadee,

Den 23:e december drar Khun Somtam med fru, åter Svedala den 23:e januari.

Alltid sabay med värme och god mat :rolleyes:

Chook dee!

Khun Somtam

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åker den 9-Dec till 9-jan

Julen firas på koh-lipe och svensk nyår på koh chang med tjej två barn och polare med tjej å två barn

Huuuuuuuuuuuu huuuuuuuuuuuu vad jobbigt crazy.gif

E ju van vid att resa ensam å då kan man ju ha lite rajrajdance1.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

17 nov till Buriram Napho.Skall åka och titta på tigrarna några dar.Fick inspiration av bilderna här på Mpr.Hade tänkt åka till Pattaya en vecka.Burpan

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja

21 dec - 16 jan. Med aerosvit. 11 dagar på Samui. 17 dagar i BKK. mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Angående Aerosvit så fick jag detta meddelande, så jag fick boka om till Thai skulle åka 23/11 - 23/1

Hej,

Jag har nu avbokat er resa till Bangkok då flygbolaget Aerosvit har ställt in alla flyg till och från Kiev i November och Januari. Vi kommer att återbetala hela summan för biljetterna och pengarna kommer att återbetalas till det kreditkort som ni betalade resan med.

Observera att resan nu är avbokad.

Vi beklagar att flygbolaget har gjort denna ändring på resan.

Vänligen återkom om ni har några frågor.

Med vänliga hälsningar

Kind regards

Johanna L.

Supersavertravel AB

P.O. Box 1340 (Dragarbrunnsgatan 40, plan 2)

S-751 43 Uppsala, Sweden

Phone: +46(0)770-457417

Fax: +46 (0)18-67 78 85

Telephone hours Monday-Friday 10:00-12:00 and 13:30-15:30(CET)

http://www.supersavertravel.se

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Angående Aerosvit så fick jag detta meddelande, så jag fick boka om till Thai skulle åka 23/11 - 23/1

Hej,

Jag har nu avbokat er resa till Bangkok då flygbolaget Aerosvit har ställt in alla flyg till och från Kiev i November och Januari. Vi kommer att återbetala hela summan för biljetterna och pengarna kommer att återbetalas till det kreditkort som ni betalade resan med.

Observera att resan nu är avbokad.

Vi beklagar att flygbolaget har gjort denna ändring på resan.

Vänligen återkom om ni har några frågor.

Med vänliga hälsningar

Kind regards

Johanna L.

Supersavertravel AB

P.O. Box 1340 (Dragarbrunnsgatan 40, plan 2)

S-751 43 Uppsala, Sweden

Phone: +46(0)770-457417

Fax: +46 (0)18-67 78 85

Telephone hours Monday-Friday 10:00-12:00 and 13:30-15:30(CET)

http://www.supersavertravel.se

Hej Kenneth.

Såg att du skrev om detta i en annan tråd.

Vi har bokat direkt med Aerosvit och finns fortfarande kvar på www.checkmytrip.com .

Så vi får väl hoppas vi är har kvar vår platser. :)

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, hoppas det går bra

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då var det äntligen dags, i morgon 29/10 bär det iväg till Thailand för ännu en lång vistelse i landet.

Skall åter inställa mig på min arbetsplats 3/5 nästa år.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ohhh fy f-n jag blir sjukt avis...

Jag skulle ha åkt ner nu i början av Nov. men yttre omständigheter har gjort att jag måste skjuta på resan. Och jag lovar att då känns längtan ännu värre, det känns nästan som om kroppen som redan var inställd på att resa inte hajjat att jag inte ska åka - pirret e fortfarande kvar.

Jaja ha det såå jäkla skönt då Stefan m.fl. Tänk på oss som sitter här i Fibravintern...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det endast 25dagar kvar. Ska jobba 20-22 dagar av dom så tiden kommer antagligen gå fort. Åker ner den 25 Nov och retur 5 Mars.

Vart jag ska vara vet jag inte ännu men i Udon och Ranong kommer en del av tiden att tillbringas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om 23 och halv dagdrinks.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom hem den 30 oktober. Åker igen den 31 december och en månad till Jomtien. För att spela golf och försöka fixa UT för frugan. Är vi Jomtien är det lätt att ta sig till Bankok. Bara att hoppas allt fungerar nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi åker ner till Bangkok den 3 feb 10 och till Arlanda igen den 3 maj 10. Fick tag i ok biljetter med finnair 19000 kr . När vi landat åker vi raka vägen upp till Lam Nangrong och hämtar bilen sedan ett par dagar i Bangkok under feb månad efter det inga planer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...