Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

Få vinner jag som åker 6/3

Preliminärt 9/3

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    257

  • måne

    184

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    167

Hur ser resplanen ut Arnold?

 

Sticker först upp till Steffe 5300 ,,, sedan ner till Surin på en träff ,,,därefter vet ej ,,,avslutar med några kanonfyllor i SC:s välfyllda bar :D

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Så många?

Själva är jag nere på ensiffrigt (8 dagar)!

Här är det också ensiffrigt, 6 månader!  :fool:

Link to comment
Dela på andra sajter

5 dar och 12 timmar tror jag det var, hoppas inte det var 12 dagar och 5 timmar i alla fall. Kallt som fan här.

Men jag måste hämta passet åxå, annars blir det en kort resa. Får bli imorgon efter skolan.

 

Slit och släp. :(

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

I morgon

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Söndag Jag är inte ensam En annan Mp lär oxå åka med Putin air

Offe

Ingen normal funtad människa som gör det när araberna matchar priserna och har bättre service. #levaidetförgågna

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen normal funtad människa som gör det när araberna matchar priserna och har bättre service. #levaidetförgågna

Dom hade ju ruskigt (nästan en ordvits) bra priser för ett tag sen... Putin air alltså.

 

Själv har jag väl kapat en dag på min utresetid, åker med norrbaggarna (om jag nu kommer iväg) om

 

Starta excel... vilket j*vla dokunent var det nu... Ahaa, resor 2015... uppdatera... 4 dar och 10 timmar innan taxin står utanför dörrn, om jag nu kommit ihåg att boka en taxi...

Skall kolla det...

 

Se på fan, det ser ju nästan bra ut... allt är fixat, inget uppackat sen sist så allt är packat... tror jag i alla fall, nytt pass och --- nånting har jag glömt... Jo, lite skolböcker som jag inte hann med idag skall fixas imorron.

Och en mindre telefon, beställt nån jäkligt liten en... beggad, kostade inte mycket. X10mini, tog alltid fel på den och snusdosan sist jag hade en sån - men den försvann...

Så en sån skall jag ha som nödphone i alla fall. Man kan aldrig ha för mycket elektronik med sig.

 

Skulle gärna åkt med ryssarna, halva priset... Inte dumt alls för en fattig student.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

4,1000 kr med Qatar i augusti. 2 timmar mellan. Bokar i morgon.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

4,1000 kr med Qatar i augusti. 2 timmar mellan. Bokar i morgon.

 

1:a klass?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

4,1000 kr med Qatar i augusti. 2 timmar mellan. Bokar i morgon.

Det var inte så billigt. För de stålarna skulle jag nog åtminstone vilja åka direkt... :good:

Ändrades av frogfish
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var inte så billigt. För de stålarna skulle jag nog åtminstone vilja åka direkt... :good:

Haha 6,500(0) kostar det direkt medThai.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter ju helt ok oxå, men Qatars pris (4100) var bra :good:

Thais pris kommer nog sjunka bågra hundralappar. Kommer nog en vårkampanj för 5,900 ca skulle jag tro.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade "mitt" flyg i april,3599:- med Qatar .

Faan tappade 200:- :52:^_^

Otroligt bra pris. . . . .

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja nästan svårt att förstå att det blir nån vinst alls.

Troligen bättre än tom stol, du lär ju inte kosta dem den summan?

Men det är bara att gratulera, blir sugen att omvärdera min resestrategi när jag se dessa summor, särskilt nu när man förlorar då mycket på den övervärderade bathen.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Troligen bättre än tom stol, du lär ju inte kosta dem den summan?

Men det är bara att gratulera, blir sugen att omvärdera min resestrategi när jag se dessa summor, särskilt nu när man förlorar då mycket på den övervärderade bathen.

Jo det är ju så,de tappar troligen mycket turister som drar sig för att åka när bathen är så hög för tillfället.

Funderar om man inte ska boka höst och vinterresa snart nog innan priserna börjar stiga igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 dag kvar. Kommer att flyga med Austrian för första gången. Blev lite smått orolig när jag såg att jag flyger med ett "Fokker 100" till Wien efter att ha kikat på Wikipedia... :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...