Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    257

  • måne

    184

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    167

Den 19 januari åker jag med TG 961 via ett par dagar i Bangkok till världens färskaste (?) huvudstad!

Då kanske vi kan ta en kall före avg.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

15 dagar kvar, nu börjar det kännas bra :good: .

 

Åker med Emirates (apklass tyvärr). Nån som vet om den beryktade baren bara finns i finklass eller om samma faciliteter finns för oss dödliga?

Link to comment
Dela på andra sajter

15 dagar kvar, nu börjar det kännas bra :good: .

 

Åker med Emirates (apklass tyvärr). Nån som vet om den beryktade baren bara finns i finklass eller om samma faciliteter finns för oss dödliga?

 

Sorry. Du får hålla dig till dricka i din stol i ekonomi som vanligt

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker nästa onsdag, skall ner till byn i fjorton dar för att övervaka grävarbeten. Familjen blir kvar hemma, så för första gången är jag ensam i byn och helt utlämnad till att kommunicera på thai..Skall bli kul att se hur det går!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry. Du får hålla dig till dricka i din stol i ekonomi som vanligt

Ok. Får trösta mig med att iom att jag åker apklass så har jag råd att ta några drinkar. Men man kan ju alltid drömma :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok. Får trösta mig med att iom att jag åker apklass så har jag råd att ta några drinkar. Men man kan ju alltid drömma :good:

 

Drinkarna ombord är gratis dessutom ju ! Och dom har väldigt bra service även i den klassen

 

Åkte med dom för några veckor sedan

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Drinkarna ombord är gratis dessutom ju ! Och dom har väldigt bra service även i den klassen

 

Åkte med dom för några veckor sedan

Det låter bra. Brukar inte vara så hård på drinkarna på flyget, men mellanskillnaden mellan ap- och finklass täcker nog drickanotan för hela vistelsen :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

11 dagar, 23 timmar och 9 minuter tills flygtaxin stannar utanför dörrn. Men vem räknar... Tja, excel i mitt fall :wink:

Får väl skaffa en såndär app...

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

[quote Drinkarna ombord är gratis dessutom ju ! Och dom har väldigt bra service även i den klassen

Åkte med dom för några veckor sedan [/qoute]

Det låter bra. Brukar inte vara så hård på drinkarna på flyget, men mellanskillnaden mellan ap- och finklass täcker nog drickanotan för hela vistelsen :good:

Åkte ner med Thai igår tycker nog att dom har blivit lite snålare med drickat, gick för att hämta en whiskey efter maten fick frågan "hur mycket har du druckit" men fick en liten en på sin höjd en 2:a. och JA jag va nykter 555

/matz

Link to comment
Dela på andra sajter

gick för att hämta en whiskey efter maten fick frågan "hur mycket har du druckit" men fick en liten en på sin höjd en 2:a. och JA jag va nykter 555

/matz

Hoppas du svarade "inte tillräckligt" ? Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon om tråkiga saker som ekonomi och jobb INTE spelade någon roll men tyvärr så gör dem det i verkliga livet!

Så kanske 2016 eller 2017 förutsett att kronan inte sjunker mer...

Link to comment
Dela på andra sajter

rinkarna ombord är gratis dessutom ju ! Och dom har väldigt bra service även i den klassen

Åkte med dom för några veckor sedan [/qoute]

Åkte ner med Thai igår tycker nog att dom har blivit lite snålare med drickat, gick för att hämta en whiskey efter maten fick frågan "hur mycket har du druckit" men fick en liten en på sin höjd en 2:a. och JA jag va nykter 555

/matz

bra det ,nyktra passagerare gillar jag skåååål

Link to comment
Dela på andra sajter

rinkarna ombord är gratis dessutom ju ! Och dom har väldigt bra service även i den klassen

Åkte med dom för några veckor sedan [/qoute]

Åkte ner med Thai igår tycker nog att dom har blivit lite snålare med drickat, gick för att hämta en whiskey efter maten fick frågan "hur mycket har du druckit" men fick en liten en på sin höjd en 2:a. och JA jag va nykter 555

/matz

 

Jag har aldrig behövt att beställa mera, min tant är nykterist men hon beställer samma som mej så jag får så det räcker direkt.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig behövt att beställa mera, min tant är nykterist men hon beställer samma som mej så jag får så det räcker direkt.

Ja, nykterister är ju bra å ha när man skall hem åxå. Förutsatt att dom har körkort såklart.

 

Upplevde det inte som snålt på Thai (tja det var väl ett år sen), fick ju tom gratis vatten på Norwegian i plastmugg. Eller så kunde man köpa en flaska vatten för 4$ eller vad det nu var. Jag föredrog plastmuggarna.

 

Blir ju baggarna igen, maten var i alla fall bland dom bättre - men sen var det lite snålt på resten. Nåja, kort flygtid om jag nu kommer iväg i alla fall. Fast kompisen min sa ju att man får mer för pengarna om man flyger med Air China, minst 28 timmar istället för futtiga 16-17 eller vad det nu blir med inrikes+promenader i omgivningarna på nödlanda.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu, och blev framflyttad från PE till ren Biz :)

Det gäller att köpa biljetterna i Lund.

b82ef1a41e34a072f41222fe5b6e6c27.jpg

27e81816ca731d50e52696e10cb50c13.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu, och blev framflyttad från PE till ren Biz :)

Det gäller att köpa biljetterna i Lund.

b82ef1a41e34a072f41222fe5b6e6c27.jpg

27e81816ca731d50e52696e10cb50c13.jpg

Kanon då kanske du till och med får ostbricka :)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanon då kanske du till och med får ostbricka :)

Yes sir, typ iaf [emoji38]

101f395d4ed1df5cae06b40b0590715b.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanon då kanske du till och med får ostbricka :)

Ja och framme på 9 timmmar utvilad[emoji1] [emoji1]

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...