Jump to content
IGNORERAD

Ny bok - Thailand som turistland är livsfarligt och opålitligt


janneka

Recommended Posts

Pesse nesse har aldrig varit så långt norrut, han tror nog att allt ovanför RatUTit är issan...

 

Jaha, på det viset :wink:

 

Jag trodde han var en lantis, och lantisar vet vi ju hur dom är :swoon:

 

Ändrades av Bananen

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 92
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • micke isaan

    11

  • Sam sip sam

    7

  • Galten

    5

  • Khemmarat

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Med andra ord du var full. :wink:

Nä, det var jag faktiskt inte, jag vart så jävla arg och tagen av händelsen, det är liksom inte min grej att slå en ekplanka med mos och oxfiè i skallen på en vakt! 

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför förlorar falanger allt jävla sunt förnuft när de passerar genom immigration på Suvvan?

Gula febern har ju inte en IQ höjande effekt om en säger..
Link to comment
Dela på andra sajter

Men är du helt blåst ???

Dom har haft ett förhållande i 3 år och när han inte kan hjälpa henne på några månader för att han har lagt ut en massa pengar till henne och butiken så hon ska klara sig själv lite, så tror väl han inte att han äger henne för det.

Är väl Tysken som är helt blåst..
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är tyvärr så det är här i Skitlandet Thailand Börjar att tröttna efter 35 år här. Börjar fundera på att flytta till Bhutan .

Efter 35 år?

En annan började tröttna redan efter 9 mån men ändå trivs jag här på nåt sätt i detta Land of stupid. Vet inte om det beror på jäst deg i plånboken eller att jag tydligen är så attans snygg eller om det är en biverkning av medicinen mot gula febern, Mr Leo. Hemma i Sverige är jag ful som stryk och det är mögel i plånkan så valet står mellan självmord och Thailand och då känns inte Thailand som ett farligt land.

Nu gäller ju detta givetvis inte mig men kunde gjort om jag inte varit så jäkla snygg..

Ändrades av Benjamas
Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl Tysken som är helt blåst..

Jo blåst är han väl,men det är ju det ständiga problemet i Thailand,ska du ha en thai dam så kostar det,så jävla enkelt är det. Jajajajajajaja undantag finns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man i sverige gör av med pensionen varje månad och sedan drar till Thailand och där varje månad gör av med hela pensionen på mat boende och en kvinna har man då blivit lurad?

Naturligtvis har jag köpt en massa saker till henne.

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Isaan tillhör väl knappast turiststråken.

Det är faktisk många turister både Thailändska och utlänningar som besöker Isaan´s många vackra nationalparker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla är inte tjuvar även om man kan tro det Tappade 1000b i långbrädan en dam lämnade den till mig Du tappade den här!? 

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är Thailand farligt om man jämför med Västeuropa och andra välutvecklade länder. Om man jämför med turistländer i liknande utvecklingsstadie som Thailand (Vietnam, Sydafrika, Brasilien, Mexiko mm) så står sig nog Thailand ganska bra säkerhetsmässigt. Det där landet där allt är tryggt och säkert och ingen korruption förekommer samtidigt som folket är trevligt och man kan vara kung i baren en hel kväll för vad man tjänar på en fikarast finns nog tyvärr inte, har aldrig funnits och kommer aldrig att finnas så man får nog nöja sig med en kompromiss och ta det bra med det dåliga..

 

Jag är lite sugen på att kommentera Micke Isaans inlägg men då det påpekats hur dryg och otrevlig jag kan vara så är det nog bäst att låta bli, att inte verka lite dryg när man kommenterar sådana inlägg är lite som att vara positiv när man beskriver njursten.

En sån fikarast vill jag ha

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, på det viset :wink:

 

Jag trodde han var en lantis, och lantisar vet vi ju hur dom är :swoon:

 

Denna dam gjorde att SD tog många M röster 

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Tappade en plånbok en gång vid transport på Koh Samed. (eller snarare mitt sällskap)

Det var början på semestern så plånboken var ganska full av godsaker.

Fick panik när det upptäcktes och sprang tillbaka samma väg. Då kom en man hojtande med den i handen.

Blev överlycklig och han fick en rejäl hittelön. Sedan är det klart att det kan diskuteras om han var, av sitt hjärta genomärlig, eller om han bara ville ha en snabb dagslön. Jag tror och hoppas på det förstnämnda.

Sådant kan ju förstås tolkas som djävulen läser bibeln.

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla f***a, dessutom är hon ful

Fast fulast är nog sossekäringen som var ordförande för dom som förstörde ATP Hon är så ful att Tvn går ut när hon är där

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jävla f***a, dessutom är hon ful

 

 

 

Måtte detta nu inte sluta i någon skönhetstävling där ni lägger in selfies för att visa ert överlägsna intellekt :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Måtte detta nu inte sluta i någon skönhetstävling där ni lägger in selfies för att visa ert överlägsna intellekt :crazy:

Hon är fortfarande lika dum och ful  :beee:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon är fortfarande lika dum och ful  :beee:

 

Ja, nåtalldelesinihelvite!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...