Tommy Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Den bästa helgkombinationen är den sista delen av en fre-lördagsfylla och utspelar sig sen söndag eftermiddag. En flottig kebabpizza, en kall Trocadero, Tv:n på låg nivå efteråt när man intar ryggläge och låter sig knockas av koman. Mysigare än så blir det inte ) CIMG2280.JPG Det är nästan 10år sen jag kunde njuta av sånt... Strax 10 år sen jag gifte mej... En slump??? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Inlägg nr 1 men istället blanda med Lidl's tonic water. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Sangsom o Tonic och till det Yum Wunsen https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Lite nördigt kanske men... En lagom kall Oppigårds Amarillo (nr 1442 på systemet ) En rejäl bit ost gärna Gruyere eller Västerbotten Sellerisalt att doppa osten i. Fan va sugen jag blir ! Mattias Inte alls nördigt - det var ju just sådana här saker som var tanken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Den bästa helgkombinationen är den sista delen av en fre-lördagsfylla och utspelar sig sen söndag eftermiddag. En flottig kebabpizza, en kall Trocadero, Tv:n på låg nivå efteråt när man intar ryggläge och låter sig knockas av koman. Mysigare än så blir det inte ) CIMG2280.JPG Skönt att det finns några vuxna på forumet Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Oppigård gör mycket god öl. Ett personligt favoritbryggeri. Amarillo, golden lager, tribute etc etc Inte alls nördigt - det var ju just sådana här saker som var tanken! 576129ol.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Jack & Coke med is är inte så dum kombination. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Jack & Coke med is är inte så dum kombination. Föredrar Jack med is och Rock ´n Roll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Eller direkt ur flaskan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Föredrar Jack med is och Rock ´n Roll! Är inte Jack en könssjukdom? ACDCs låt The Jack lär beskriva det (I got the jack etc etc) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Ett löskokt ägg med några skvättar tabasco i gulan är en riktig höjdarkombo... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Är inte Jack en könssjukdom? ACDCs låt The Jack lär beskriva det (I got the jack etc etc) Är inte så hemma på veneriska sjukdomar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Är inte Jack en könssjukdom? ACDCs låt The Jack lär beskriva det (I got the jack etc etc) Jepp så är det, står omskrivet om The Jack i den här boken, har för mig att det var Bon Scott som blev drabbad av majonästuben. Det är mycket gott med sötslisk, typ Dajmlikör eller en iskall Gröna Hissen. Men för det mesta så går det bra med en immig Öländsk Genever som sköljs ner med Mariestads 5,3. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Nääää.......Det bästa som finns är ju en redig Råda cocktail........hembränt med gräddfil o sen dekorera kanten på glaset med en skiva hackkorv....det ä ta mig f-n grogg det..hehehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 En annan smarrig och ack så enkel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Ett glas vitt och Call of duty.. till det tuggar jag på snuset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Ett tomt glas som man kan hälla en kall öl i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Ett glas vitt och Call of duty.. till det tuggar jag på snuset. Spottar du eller sväljer? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Ett runt bord med 6 platser, en kortlek, fritt från kärringar och ett par flaskor whiskey. Är det bara i min värld det låter som en bra kombo? We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Spottar du eller sväljer? Ingen spottkopp så jag får svälja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 En annan bra kombo är ju alko och fotboll som börja nu!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 En annan bra kombo är ju alko och fotboll som börja nu!!!!! Svårt att misslyckas:) We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Svårt att misslyckas:) Var väldigt misslyckat idag!!! Men man kan inte kräva mer när man har en korp-tränare som Hamren... han är ta mig fan helt jävla talanglös idi*ten! Sen domarjävlen med! Fy fan vad förbannad jag är nu! ;( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Var väldigt misslyckat idag!!! Men man kan inte kräva mer när man har en korp-tränare som Hamren... han är ta mig fan helt jävla talanglös idi*ten! Sen domarjävlen med! Fy fan vad förbannad jag är nu! ;( Men vi har ju Zlatan på plan, varför frälste inte hen mig idag? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Men vi har ju Zlatan på plan, varför frälste inte hen mig idag? Tja, han gjorde ett mål samt att han inte spelat på två månader, typ! Som du vet så består inte ett lag av en spelare. Albin Ekdal missar öppet mål också! Säg vad du vill... men idi*ten Hamren vet fan inte vad strategi eller taktik är för nåt. Blir så jävla trött på den idi*ten som var så kaxig innan och lovade lämna som tränare om inte Sverige gick vidare till VM i Brasilien. Han är en jubelidi*t och kommer alltid att förbli det!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu