Oregistrerad Inlagd Januari 4, 2017 Dela Inlagd Januari 4, 2017 12 minuter sedan, skrev Enis: Nu belv jag sugen på chips undrar om dottern har några kvar... tjuvjakt påbörjad /Enis Någon framgång? Annars kan jag skicka några flarn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 4, 2017 Dela Inlagd Januari 4, 2017 1 minut sedan, skrev Naam kaeng: Någon framgång? Annars kan jag skicka några flarn. Tack för omtanken.... men det blev en liten vinst hörru unge hit med chipsen annars blir det ingen månadspeng enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 4, 2017 Dela Inlagd Januari 4, 2017 4 minuter sedan, skrev Enis: Tack för omtanken.... men det blev en liten vinst hörru unge hit med chipsen annars blir det ingen månadspeng enis Månadspeng? Jo, det kanske man skall köra så länge lilla tjejen bor hemma. Köpte henne Sims 4 i jul och nu gör hon inte annat än fixar frisyr och inreder hemmet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 6, 2017 Dela Inlagd Februari 6, 2017 Kan det var en okay kombination? Har ingen aning, men vet med säkerhet om 5 minuter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 6, 2017 Dela Inlagd Februari 6, 2017 18 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Kan det var en okay kombination? Har ingen aning, men vet med säkerhet om 5 minuter. Som lök på laxen eller grädde på moset? /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 7, 2017 Dela Inlagd Februari 7, 2017 12 timmar sedan, skrev Enis: Som lök på laxen eller grädde på moset? /enis Ja typ - om man bara blandar goda saker så kan det inte bli fel...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 18, 2017 Dela Inlagd November 18, 2017 Äsch, nu blev det en skum kombo, pastejmacka å öl. Du har säkert någon favvo - berätta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 18, 2017 Dela Inlagd November 18, 2017 On 2017-02-06 at 20:30, skrev Enis: Som lök på laxen eller grädde på moset? /enis ... eller tårta på tårta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd November 19, 2017 Dela Inlagd November 19, 2017 (ändrad) On 2017-02-06 at 20:10, skrev Naam kaeng: Kan det var en okay kombination? Har ingen aning, men vet med säkerhet om 5 minuter. Gott men tycker att dippen skall bryta mot chipsen. Svag chips mot stark dipp eller tvärtom Smaken är som baken. Ändrades November 19, 2017 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 19, 2017 Dela Inlagd November 19, 2017 2 timmar sedan, skrev Galten: Gott men tycker att dippen skall bryta mot chipsen. Svag chips mot stark dipp eller tvärtom Smaken är som baken. Låter kanske konstigt, men jag håller med. Nu råkar jag bara vara så barnsligt förtjust i både dillchipsen å dilldippen.....så jag kunde helt enkelt inte låta bli.... Jag och dill - det är väl kanske lite som Thai och Pak Chi....? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 29, 2017 Dela Inlagd November 29, 2017 On 2017-11-19 at 11:34, skrev Galten: Gott men tycker att dippen skall bryta mot chipsen. Svag chips mot stark dipp eller tvärtom Smaken är som baken. Okay. Nu kör vi lättsaltade chips och en smakrik örtdip - kan det vara något? Skål bröder och systrar! Vet inte varför.....men efter att ha kikat igenom trådarna på MPR så blev jag så sugen på att kika på denna film..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 30, 2017 Dela Inlagd November 30, 2017 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Vet inte varför.....men efter att ha kikat igenom trådarna på MPR så blev jag så sugen på att kika på denna film..... Gökboet... i brist på annat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 Nu svalt vitt vin och ost o kex. Känns som en säker kombo..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 Dompa, negerkalle och en iskall ryss... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 8 minuter sedan, skrev Benriach: Dompa, negerkalle och en iskall ryss... Det ser väldigt intressant ut, kan du snälla översätta till Svenska...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 1 minut sedan, skrev Naam kaeng: Det ser väldigt intressant ut, kan du snälla översätta till Svenska...? Klassisk First. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 8 minuter sedan, skrev M33: Klassisk First. Ja antingen det, eller colossal fist..... vad man nu tycker bäst om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 2 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Ja antingen det, eller colossal fist..... vad man nu tycker bäst om. Osäker på vad du menar, googlade och blev inte klokare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu