Jump to content
IGNORERAD

Tim Sharky konfronterar Pattaya Thai Police


Duracell

Recommended Posts

Är det en dokusåpa ? Han hade med "filmteam" på polisstationen ...

Ja det var nog säkrast så .kan köpa att han är riktigt förbannad, men ett sådant uppträdande i Thailand så är man dock klassad som losing face. Blir han nu avvisad så känns det "Som nam na"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 77
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    5

  • Soengsang

    5

  • Duracell

    4

  • Nicholas

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Första gången jag hörde talas om den mannen och såg videon från polisstationen så tänkte jag nog precis som alla andra "vilken jävla idi*t!", men efter att ha läst lite mer om honom så skulle jag nog bara vilja kalla honom "annorlunda". Och det är väl kul att folk är lite annorlunda, han är ändå 50+ och beter sig som en en 20 åring som tagit sin första kur anabola och känner sig störst bäst och vackrast. Och så länge han inte gör nån nåt illa så spelar det väl ingen roll om han tror och påstår att han är grymmast i stan. king.gif

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar som de flesta har spånat in sig i vad HAN har gjort och inte gjort...?

Är inte huvudfrågan vilken kriminell figur som stal hans guldpåse?
Och om den korrupte polismyndigheten  tänker utreda det på rätt sätt. Eller om det blir som vanligt.

Vem fan skulle inte gå i taket om man blev av med allt man ägde?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar som de flesta har spånat in sig i vad HAN har gjort och inte gjort...?

Är inte huvudfrågan vilken kriminell figur som stal hans guldpåse?

Och om den korrupte polismyndigheten  tänker utreda det på rätt sätt. Eller om det blir som vanligt.

Vem fan skulle inte gå i taket om man blev av med allt man ägde?

 

Frågan är väl mera vad som är roligt och inte roligt. :)

Just i det här fallet är det ju roligt att titta på tomten och inte på om polisen snott hans guld.

 

Sen finns det väl rätt sätt att göra saker på och fel sätt. Hans sätt är garanterat fel. Fel i Thailand och fel i större delar av världen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan är väl mera vad som är roligt och inte roligt. smile.png

Just i det här fallet är det ju roligt att titta på tomten och inte på om polisen snott hans guld.

 

Sen finns det väl rätt sätt att göra saker på och fel sätt. Hans sätt är garanterat fel. Fel i Thailand och fel i större delar av världen.

 

Han gjorde nog sin prioritering redan i barndomen, när han växte upp på barnhemmet och på gatorna, av vilka kroppsdelar som borde utvecklas och underhållas och detta är väl ett resultat av den prioriteringen. Inte så konstigt egentligen, men tragiskt resultat av tidig miljöpåverkan.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Han kanske är trevlig, och han ger mat till hundar m.m.,

men nåt fel i huvet på honom måste det vara om han har

1 mille i cash och 1 kilo guld i sin lägenhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många kriminella har inte yrkat på att dom blivt rånade när pengarna har tagit slut ?

 

Känns som jag sett det 1000 gånger.

 

Det hela är lite oklart hur mycket som blev stulet, den enda uppgift som finns om det är Tim själv och det faller på sin egen orimlighet att ha den mängden guld och pengar hemma. (oavsett om det stämmer eller ej).

 

Om han anser sig känna bib och deras metoder så borde han ju vetat bättre,

 

 

"where the following was stolen from his safe deposit box:

20,600 US Dollars,

approximately 10,000 Australian Dollars,

approximately 2,000 Euros and

approximately 400,000 Baht,

a 2,000 gram 18 carat gold chain,

a 500 gram 18 carat gold chain and

a 500 gram 9 carat gold chain. "

Ändrades av Nicholas
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många kriminella har inte yrkat på att dom blivt rånade när pengarna har tagit slut ?

Känns som jag sett det 1000 gånger.

Det hela är lite oklart hur mycket som blev stulet, den enda uppgift som finns om det är Tim själv och det faller på sin egen orimlighet att ha den mängden guld och pengar hemma. (oavsett om det stämmer eller ej).

Om han anser sig känna bib och deras metoder så borde han ju vetat bättre,

"where the following was stolen from his safe deposit box:

20,600 US Dollars,

approximately 10,000 Australian Dollars,

approximately 2,000 Euros and

approximately 400,000 Baht,

a 2,000 gram 18 carat gold chain,

a 500 gram 18 carat gold chain and

a 500 gram 9 carat gold chain. "

Exakt, och han kallar ju sig kriminell aningen patetiskt att då gnälla på andra tjuvar.

Men han är ju underhållande som såpagubbe.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 kg guldkedja skulle inte jag vilja ha runt halsen smile.png

Det skulle jag vilja för då skulle jag gå till närmaste guld affär och sälja kedjan :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst, men vad ska man ha den till?

Risken är väl att han skrutit vitt och brett om sitt "innehav" med tanke på hur han beter sig :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan hade väl oxå blivit galen om man visste polisen snott 2kg guld och en jävla massa stålar, men det är bara att erkänna, jag har inte samma size på kulorna som denna snubben, jag hade inte kunnat hantera det som han gör, och hade förmodligen fått leva med förlusten i tystnad som så många andra redan gjort. 

 

 

Långvarit bruk av anabola ger förkrympta testiklar. Vi har nog alla betydligt större kulor än den här snubben.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Risken är väl att han skrutit vitt och brett om sitt "innehav" med tanke på hur han beter sig whistle.gif

Jaa du har väl knappast något att skryta om förutom ditt eget EGO vad gäller Innehav så vet du som vanligt inte ett jävla dugg bara påstår!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaa du har väl knappast något att skryta om förutom ditt eget EGO vad gäller Innehav så vet du som vanligt inte ett jävla dugg bara påstår!

Det verkar som att du saknar tillvaron i utvisningsbåset!  crazy.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Min personliga gissning är att ingenting av detta hade hänt på pre-junta tiden.

 

Oaktat alla andra problem som denna o-demokrati för med sig så verkar dom fått lite bukt med polisen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min personliga gissning är att ingenting av detta hade hänt på pre-junta tiden.

Oaktat alla andra problem som denna o-demokrati för med sig så verkar dom fått lite bukt med polisen.

Det hade säkert inte blivit nån utredning för nån okänd farang. Problemet för polisen är ju att han är en kändis som får stort utrymme i media. Tror inte Thailand vill ha ännu mer dålig reklam än vad dom redan har.
Link to comment
Dela på andra sajter

Affärsmannen som hjälper är troligen Niels Kolov.

Han är nog den farang i stan med mest att säga till om tror jag.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mystiken tätnar!!!

Måste säga att jag myser lite av att polisen iaf fått en liten knäpp på näsan. Även om hela historien är lite oklar..

Link to comment
Dela på andra sajter

Affärsmannen som hjälper är troligen Niels Kolov.

Han är nog den farang i stan med mest att säga till om tror jag.

Denna Niels Colov?

Citat: Niels Martens Storm Colov, 65, is a Dane, who has convictions for pimping, coercion, handling stolen goods, vandalism, and served time in jail in Denmark before arriving in Thailand.

“Niels Colov has attained the giddy rank of leader of the Pattaya Foreign Police Volunteers and has courted police and civic leaders for years. He recently was the recipient of a UNESCO Cross in a ceremony in Bangkok. But the medal was fake, as was the ceremony.

"He has a heavy-handed way of getting advertising for his newspaper and media business, Pattaya People Media, and dealing with people who pull out of advertising deals, and at least one person is some 3 million baht down after going to him for advice."

Complaints against him and his “wife” have not been acted on by local police which is not surprising, because he has a police sub-office on his premises.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...