Jump to content
IGNORERAD

Anmärkningar, varningar, avstängningar

Bananen

Recommended Posts

Är det en mänsklig rättighet med Thailandssemester menar du?

Jag har råd med min Thailandssemester för att jag har en vettigt skött ekonomi.

Tyckte du skrev att allt handlar om ordnad ekonomi, sen i det andra inlägget så drar frugan in 35K/Mån..

Svårt att kalla er för lågavlönade då... :)

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

• Svar 162
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

19

• Sangwal

17

• Sam sip sam

16

• Bananen

12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ska han dra in dubbelt så mycket som väktare så måste han jobba en jäkla massa övertid, den saken är klar. Normallönen för en väktare åt Securitas 2013 var 23.430/månad.

http://www.securitas.com/se/sv/Jobba-hos-oss/Vanliga-fragor/Lon-och-Arbetstider/

Medellönen för en gymnasielärare samma år var 30.300/månad

http://allastudier.se/jobb-o-l%C3%B6n/202-gymnasiel%C3%A4rare-i-allm%C3%A4nna-%C3%A4mnen/

Fritz

Helgtillägg och ob kan göra underverk, så inte är det någon omöjlighet!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Helgtillägg och ob kan göra underverk, så inte är det någon omöjlighet!

Om du tycker att ett OB-tillägg på i runda slängar 20 spänn i timmen vardagar och 30 spänn en vanlig helg kan göra underverk så får du naturligtvis tycka det. Jag delar i varje fall inte den uppfattningen.

http://vaktare.nu/lonetabell/

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Om du tycker att ett OB-tillägg på i runda slängar 20 spänn i timmen vardagar och 30 spänn en vanlig helg kan göra underverk så får du naturligtvis tycka det. Jag delar i varje fall inte den uppfattningen.

http://vaktare.nu/lonetabell/

Fritz..

Då ljuger Tommy om sin kompis då?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Då ljuger Tommy om sin kompis då?

Ehhh..ska jag svara på det ? Jag påstår ingenting annat än att hans kompis måste jobba en massa övertid för att tjäna dom summor som påstås.?  Länkar bara till Securitas egna uppgifter om lönerna på deras företag som jag tar för givet stämmer.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Tyckte du skrev att allt handlar om ordnad ekonomi, sen i det andra inlägget så drar frugan in 35K/Mån..

Svårt att kalla er för lågavlönade då... :)

Rock on!

Det låter nog lite illa när jag säger att vi tack vare att jag har en välplanerad och ordnad ekonomi inte behöver dessa pengar utan det är finfina extrapengar till något kul eller nyttigt, därför kan hon skita i thaikärringarna och deras "snälla erbjudande" om skitjobb på thaimassage eller restauranger och städ.

EDIT:

Vi håller på att titta efter hus på landet, då ändras den välplanerade ekonomin i ett nafs....

Ändrades av UglyFarang

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Ehhh..ska jag svara på det ? Jag påstår ingenting annat än att hans kompis måste jobba en massa övertid för att tjäna dom summor som påstås.? Länkar bara till Securitas egna uppgifter om lönerna på deras företag som jag tar för givet stämmer.

Fritz..

Jag tolkar det som att du indirekt påstår det..

Jag tror det är möjligt att göra den summan, och jag tror inte Tommy har någon anledning att ljuga om det.

Dela på andra sajter

Tja nu var det ju några år sedan han var lärare, antar att det kan spela in?

Men han tjänar mycket pengar och är alltid redo för ÖT, jobbar bara natt och helger.

Ibland är han typ skiftchef.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Kommer från rätt käft, ta nu på dig vuxenblöjan och gå och lägg dig igen

puss på dig lilla vän
Dela på andra sajter

Tja nu var det ju några år sedan han var lärare, antar att det kan spela in?

Men han tjänar mycket pengar och är alltid redo för ÖT, jobbar bara natt och helger.

Ibland är han typ skiftchef.

MVH Tommy

Ingångslönen för lärare är väl inte det som står som medellön. Många lärare har varit anställda länge och har klivit upp i löneskalan, sedan har lärarlönerna ökat en del de sista åren.

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

För att undvika avstängning, var inställsam mot ägarna och förklara hur glad du är över att få möjligheten att få skriva på just deras eminenta forum. Det ska smaka skit i käften och tungan ska ha en brun nyans efter allt lismande.

Stryk alla medlemmar medhårs så att vi får ett trevligt debattklimat där inga motsättningar finns och där vi alla är helt överens om allting.

Och för guds skull, sätt på dig en slips!

Framförallt får man inte under några omständigheter kritisera sponsorerna då åker man direkt in i finkan utan att passera gå.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Framförallt får man inte under några omständigheter kritisera sponsorerna då åker man direkt in i finkan utan att passera gå.

BTT

Vart har broder truck truck hållit hus? :haha:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Jag tolkar det som att du indirekt påstår det..

Jag tror det är möjligt att göra den summan, och jag tror inte Tommy har någon anledning att ljuga om det.

En vän till mig jobbar på Securitas och han tjänar absolut inte dom summorna som påstås här.

Det är inte sämst betalt men det är fan inte bra och han måste jobba 12h/dag för att komma upp i någon lön att tala om.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...