Jump to content
IGNORERAD

Anmärkningar, varningar, avstängningar

Bananen

Recommended Posts

Även om det är hans fel så hörs inte din klagan från himlen

Är faktiskt en djävligt lurig S-kura det där i från båda hållen... Har sett personbilar som hållit bra under lagstadgad hastighet fått släpp på bakhjulen och snurrat runt i diket på vintern när det är halt

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

• Svar 162
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

19

• Sangwal

17

• Sam sip sam

16

• Bananen

12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jupp trodde först att det var någon djävla polack eller bulgariebil...

Säkerligen var dock chauffören inte svensk så djävla dåligt som han körde

/Enis

Kör Svenska bättre än andra nationaliteter :nono:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Finns inget bättre än en äkta svensk enligt vissa

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Finns inget bättre än en äkta svensk enligt vissa

Trodde det mer handlade om sjysta villkor för alla och Svenska löner på Svenska vägar?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Full eller sovande Svenskt ekipage råkade jag ut för i morse

Tank/kemikalie/mjölk-bil med släp höll på att dundra rakt fram i en svag högerkurva mellan Gävle och Valbo.

Chauffören ryckte så hårt i ratten så att släpet fick jätte kast och höll på att träffa mitträcket, tur jag inte hunnit påbörja omkörningen

/Enis

Han satt säkert och fäjsbokade

Dela på andra sajter

Han satt säkert och fäjsbokade

Tsss, kollade cabotagetransporter inför nästa månad

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Hehe, så du är tydligen 10 gånger så effektiv som en indier, man brukar ju läsa om indier som dataexperter som kommer till sverige och jobbar, men det är väl Aftonbladet som överdriver deras kunskaper kanske, blir lite svårare med tex en svensk lastbilschaufför, hur skall han kunna va 10 gånger effektivare än en polsk lastbilschaufför?

Jag är 100 gånger så effektiv... :wink: men det är en annan historia...

Har man ett jobb som en apa kan göra så kanske man har valt fel yrke om man tror man kan behålla ett sådant jobb med en lön på "what ever"... det är ju år 2015 som jag tidigare nämnde...  :)

Dela på andra sajter

Är ni så sorliga att alltid skylla på någon annan, som i detta fallet invandrarna tar era arbeten?

Dax att visa att ni tillför mera, samt tar större ansvar, så sitter man hyffsat säker.. :)

Självklart så visste den förra regeringen precis vad dom gjorde, när dom öppnade upp gränserna..

Högre arbetslöshet ger lägre inflation, samt håller nere lönerna på okvallificerade arbeten.

Att fler är arbetslösa och slåss om samma arbeten kommer hålla löneläget nere..

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Är ni så sorliga att alltid skylla på någon annan, som i detta fallet invandrarna tar era arbeten?

Dax att visa att ni tillför mera, samt tar större ansvar, så sitter man hyffsat säker.. :)

Självklart så visste den förra regeringen precis vad dom gjorde, när dom öppnade upp gränserna..

Högre arbetslöshet ger lägre inflation, samt håller nere lönerna på okvallificerade arbeten.

Att fler är arbetslösa och slåss om samma arbeten kommer hålla löneläget nere..

Rock on!

är väl inga invandrare som tar våra jobb ,vad har du fått det ifrån,domflesta lönedumpningarna står gästarbetare från låglöneländer inom eu för

Dela på andra sajter

är väl inga invandrare som tar våra jobb ,vad har du fått det ifrån,domflesta lönedumpningarna står gästarbetare från låglöneländer inom eu för

Han tänker på alla de jobb vi svenskar älskar att jobba med

vårdbiträden, diskare, servitörer, städare, SL-biljettkontrollanter etc etc

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Du Är Löjlig! SOV FÖR F..

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Väl medveten om detta, men visst blir trycket på de arbeten som finns större, med en hög arbetslöshet.

Kanske skrev lite klantigt tidigare, men är vi fler som kämpar om jobben, så blir det lättare för arbetgivarna att hålla lönerna nere..

Just med polacker, estländare, osv, så får vi hoppas att lönerna stiger i deras länder, så vi får en ärligare chans att behålla dom själva..

För de stora företagarna är bara intresserade att tjäna stora pengar, göra sina ägare nöjda..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Du Är Löjlig! SOV FÖR F..

Tror nog att du behöver bädda ner dig nu.. :)

Lite väl otrevlig för tillfället..

Rockon!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Tror nog att du behöver bädda ner dig nu.. :)

Lite väl otrevlig för tillfället..

Rockon!

Soollyy!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Tyvärr så framförs de svensk reggade lastbilarna nästan lika illa som de polska och rumänska bilarna gör.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

svenskar utförde dom så bra tidigare utan problem.

Du inser inte själv vad du säger eller varför.

Du saknar helt enkelt förståelse för den omgivning du lever i.

Nej tack, jag vill inte ha en motfråga.

Dela på andra sajter

Exakt, står tusentals ungdomar i kör för dessa jobb, de är också relativt välbetalda!

Dela på andra sajter

Tyvärr så framförs de svensk reggade lastbilarna nästan lika illa som de polska och rumänska bilarna gör.

jo det sitter ju polacker ,rumäner ,slovener även i dom svenska numera vi har 11 bilar på åkerit 10 är bemannade med rumäner och slovener ,jag är ensam svensk som kör

Dela på andra sajter

jo det sitter ju polacker ,rumäner ,slovener även i dom svenska numera vi har 11 bilar på åkerit 10 är bemannade med rumäner och slovener ,jag är ensam svensk som kör

Skulle arbetsgivaren vara tvungen att betala den svensk lön och teckna svenska avtal för dem så skulle de knappast ha dessa jobb.

Dela på andra sajter

Då lever du i en historia som inte gäller i dagens samhälle

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

ang vården när jag låg inlagd 2013 var 95% svenskar ang städ och restaurang så är väl timbetalningen 50 kr timmen så där förstår man att ungdomen inte vill jobba med

Dela på andra sajter

Skulle arbetsgivaren vara tvungen att betala den svensk lön och teckna svenska avtal för dem så skulle de knappast ha dessa jobb.

och inga svenska åkerier fanns det kvar då

Dela på andra sajter

Då lever du i en historia som inte gäller i dagens samhälle

Du verkar ibland ha dålig verklighetsuppfattning?

Vett du hur många svenska ungdomar som är arbetslösa, som gärna hade tagit dessa jobb?

Hade inte bidragstursimen blomstrat hade det funnits bostäder också för dessa arbetslösa ungdomar!

Dela på andra sajter

Ni kanske inte vet detta, men vi svenskar finns runt hela världen och tar arbetstillfällen från lokala aspiranter.

Fast det är väl för vi svenskar är sååå mycket bättre än dom..

Vi stjäl fruntimmer från männen i Thailand, men det beror väl också på att vi är så mycket bättre och snyggare.. :)

Dags med lite självdistans mina herrar..

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

och inga svenska åkerier fanns det kvar då

Mja enkelt, hårdare på cabotage och absoluta krav på Svenska avtal och Svensk lön på Svensk väg.

Absolut enklast, ge makten till de som vill verka för "ut ur EU!"

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...