Bananen Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Har varit med sen 2008 (+ thaitjejer), men har blivit avstängd 2 gånger dom senaste månaderna, innan dess inte ens en varning, jag vet att det har blivit hårdare forumregler, men har inte sett reglerna i någon tråd, så frågan lyder: Hur fungerar det egentligen med, anmärkningar, varningar, avstängningar, jag satt nyligen i utvisningsbåset trots det så har jag en massa anmärkningar som jag inte vet vart dom kommer ifrån? Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Tror det var Ebba grön som hade en dänga som löd ; Slicka uppåt sparka nedåt. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Har varit med sen 2008 (+ thaitjejer), men har blivit avstängd 2 gånger dom senaste månaderna, innan dess inte ens en varning, jag vet att det har blivit hårdare forumregler, men har inte sett reglerna i någon tråd, så frågan lyder: Hur fungerar det egentligen med, anmärkningar, varningar, avstängningar, jag satt nyligen i utvisningsbåset trots det så har jag en massa anmärkningar som jag inte vet vart dom kommer ifrån? Som alla andra griller och demoner du har i ditt främlingsfientliga huvud så kommer dom väl från MENA-länderna! // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Har varit med sen 2008 (+ thaitjejer), men har blivit avstängd 2 gånger dom senaste månaderna, innan dess inte ens en varning, jag vet att det har blivit hårdare forumregler, men har inte sett reglerna i någon tråd, så frågan lyder: Hur fungerar det egentligen med, anmärkningar, varningar, avstängningar, jag satt nyligen i utvisningsbåset trots det så har jag en massa anmärkningar som jag inte vet vart dom kommer ifrån? Detta är ett gubbforum med en hel del sura gubbar. Dessa sura gubbar anmäler en hel del inlägg. Forumvärdarna känner ibland att de måste agera och väljer gärna ut någon med sympati för SD. Du blir avstängd och alla är nöjda förutom din fråga om varför. Jag har själv aldrig anmält någons inlägg så jag anser mig inte som gammal gubbe, ännu. Trevlig helg till alla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd November 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 7, 2014 Tror det var Ebba grön som hade en dänga som löd ; Slicka uppåt sparka nedåt. C;D Aha, jag som sparkat åt båda hållen, skulle kunna vara en trolig orsak Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd November 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 7, 2014 Som alla andra griller och demoner du har i ditt främlingsfientliga huvud så kommer dom väl från MENA-länderna! // mrco Läsförståelsen är inte på topp förstår jag, somna om gubbtjuv. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd November 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 7, 2014 Detta är ett gubbforum med en hel del sura gubbar. Dessa sura gubbar anmäler en hel del inlägg. Forumvärdarna känner ibland att de måste agera och väljer gärna ut någon med sympati för SD. Du blir avstängd och alla är nöjda förutom din fråga om varför. Jag har själv aldrig anmält någons inlägg så jag anser mig inte som gammal gubbe, ännu. Trevlig helg till alla. En mycket trolig orsak. Nä, inte jag heller, en del är väl lite överkänsliga kanske, förstår inte riktigt personer som säger sig inte vara intresserad av vissa ämnen samtidigt som dom inte kan hålla sig ifrån dessa ämnen, får lite DDR vibbar. Är själv inte intresserad av thailändsk politik eller ifån trådarna, och har faktiskt inte särskilt svårt att hålla mig ifrån dom. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Inte en aning om hur avstängningar eller varningar går till?! Men Bananlund, visst fan rycker det i baguetten på dig så fort du får en chans att gnälla på invandringen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd November 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 7, 2014 Inte en aning om hur avstängningar eller varningar går till?! Men Bananlund, visst fan rycker det i baguetten på dig så fort du får en chans att gnälla på invandringen? Det kan du ge dig fan på!!!! Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Har varit med sen 2008 (+ thaitjejer), men har blivit avstängd 2 gånger dom senaste månaderna, innan dess inte ens en varning, jag vet att det har blivit hårdare forumregler, men har inte sett reglerna i någon tråd, så frågan lyder: Hur fungerar det egentligen med, anmärkningar, varningar, avstängningar, jag satt nyligen i utvisningsbåset trots det så har jag en massa anmärkningar som jag inte vet vart dom kommer ifrån? Såg att du hade fått en "minivarning" sist, förmodar att du fick det för att ha startat en tråd som handlade om politik - vilket ägarna tydligen ratar! Eller snarare inte kan bemöta eller har förmåga att diskuttera,förmodar också att den långe vikingen har varit pådrivande mot forumägarna att ingen som helst politik ska få diskuteras på det här forumet, däremot så verkar samma person vara desperat på att få uppmärksamma alla händelser av dom svenska kriminella som dyker upp på expressens hemsida. Att kriminella invandrare i sverige dödar,våldtar,rånar etc verkar inte dom här personerna bry sig om, det är väl bara att fortsätta i samma spår ända tills att hela svenska befolkningen gör ett uppror och alla invandrare som den svenska befolkningen har accepterat och tycker om kommer att få ta all den skit som deras få,kriminella landsmän har skapat! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 En mycket trolig orsak. Nä, inte jag heller, en del är väl lite överkänsliga kanske, förstår inte riktigt personer som säger sig inte vara intresserad av vissa ämnen samtidigt som dom inte kan hålla sig ifrån dessa ämnen, får lite DDR vibbar. Är själv inte intresserad av thailändsk politik eller ifån trådarna, och har faktiskt inte särskilt svårt att hålla mig ifrån dom. Det verkar som en hel del gubbar har en skev uppfattning om sig själv och håller sig som "högre stående individer" när det egentligen bara är att de blivit gamla och gnälliga. Jag tänker specifikt på en gubbe från risbyn. Där glipar det rejält mellan värklighet och realitet, hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 Såg att du hade fått en "minivarning" sist, förmodar att du fick det för att ha startat en tråd som handlade om politik - vilket ägarna tydligen ratar! Eller snarare inte kan bemöta eller har förmåga att diskuttera,förmodar också att den långe vikingen har varit pådrivande mot forumägarna att ingen som helst politik ska få diskuteras på det här forumet, däremot så verkar samma person vara desperat på att få uppmärksamma alla händelser av dom svenska kriminella som dyker upp på expressens hemsida. Att kriminella invandrare i sverige dödar,våldtar,rånar etc verkar inte dom här personerna bry sig om, det är väl bara att fortsätta i samma spår ända tills att hela svenska befolkningen gör ett uppror och alla invandrare som den svenska befolkningen har accepterat och tycker om kommer att få ta all den skit som deras få,kriminella landsmän har skapat! Å då frågar man sig ju lite ang öppet forum samt namnet mai pen rai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 För att undvika avstängning, var inställsam mot ägarna och förklara hur glad du är över att få möjligheten att få skriva på just deras eminenta forum. Det ska smaka skit i käften och tungan ska ha en brun nyans efter allt lismande. Stryk alla medlemmar medhårs så att vi får ett trevligt debattklimat där inga motsättningar finns och där vi alla är helt överens om allting. Och för guds skull, sätt på dig en slips! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 För att undvika avstängning, var inställsam mot ägarna och förklara hur glad du är över att få möjligheten att få skriva på just deras eminenta forum. Det ska smaka skit i käften och tungan ska ha en brun nyans efter allt lismande. Stryk alla medlemmar medhårs så att vi får ett trevligt debattklimat där inga motsättningar finns och där vi alla är helt överens om allting. Och för guds skull, sätt på dig en slips! Fy fan, kan de va så jävlit Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 För att undvika avstängning, var inställsam mot ägarna och förklara hur glad du är över att få möjligheten att få skriva på just deras eminenta forum. Det ska smaka skit i käften och tungan ska ha en brun nyans efter allt lismande. Stryk alla medlemmar medhårs så att vi får ett trevligt debattklimat där inga motsättningar finns och där vi alla är helt överens om allting. Och för guds skull, sätt på dig en slips! Haha... Bra där knasen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 För att undvika avstängning, var inställsam mot ägarna och förklara hur glad du är över att få möjligheten att få skriva på just deras eminenta forum. Det ska smaka skit i käften och tungan ska ha en brun nyans efter allt lismande. Stryk alla medlemmar medhårs så att vi får ett trevligt debattklimat där inga motsättningar finns och där vi alla är helt överens om allting. Och för guds skull, sätt på dig en slips! näääe, slips där går gränsen!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 näääe, slips där går gränsen!! Duger inte fluga längre ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 Duger inte fluga längre ? Tydligen gäller slips å ingen homofilpropper längre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Duger inte fluga längre ? Jo, fluga duger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Jo, fluga duger. Har du Abu spö till den eller? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Har du Abu spö till den eller? Abu Ghraib blir straffet vid brott mot lagen om slipstvång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Detta är ett gubbforum med en hel del sura gubbar. Surare och mer långsint än dig måste vara svårt att hitta, jisses... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 Tror det var Ebba grön som hade en dänga som löd ; Slicka uppåt sparka nedåt. C;D Ebba grön menade säkert sparka nedåt mot sänggaveln. Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Ha ha var ju inte ett dugg förvånande vem som låste tråden flyktingar ha ha kim il jong Kim Låste tråd Off Topic Flyktingar ställer krav Topic ID: 31945 14 minuter sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Var väl ingen konstig trådstängning då frågan behandlats sedan tidigare i annan tråd. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu