Jump to content
IGNORERAD

Video of American Falls to his death in Pattaya


Broskan

Recommended Posts

Porrtidningar !!!  Vad är det :huh:?

 

 

Ett av de mest korkade saker jag sett var när jag såg en pappa som tog upp sitt barn på axlarna så det kunde se bättre vid en trafikolycka

 

Detta är en porrtidning, har du aldrig tittat i en sådan. :rolleyes:

post-3132-0-80148100-1415524194.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Lappen

    15

  • Bananen

    9

  • Ken

    5

  • mrco

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tjena mrco, nu dök du upp som gubben i lådan strax innan servern stängdes ner i fredags och jag fick aldrig någon riktig chans att bemöta dina påhopp och försök att svartmåla mig som person med hjälp av tillmälen och paralleller till bla pedofili, ganska lågt (trots att du nämnde att det bara var ett exempel) tycker jag, men det handlar ju givetvis om var jag står politiskt sett och då är tydligen alla medel tillåtna.
 

Snacka om dubbelmoral, du vill inte att dina anhöriga ska visas på Youtube men tycker det är ok när det visas andra familjers fruktansvärda och ytterst privata tragedier.
 
// mrco

Kan väl lugnt säga att jag inte tycker det är ok att mord, självmord, pedofili, misshandel mm förekommer överhuvudtaget eller för den delen läggs upp på nätet, och det är inget jag sitter och gottar mig i, men samtidigt är det inget jag blundar för då dessa brott blir allt vanligare i vardagen runt om i värden och sverige är heller inget undantag.
Och givetvis tycker jag att det är ännu värre om det är någon jag känner eller står mig nära, så lägg gärna ner snacket om dubbelmoral och empatilöshet.
 
För du menar väl inte att när/om dina nära och kära drabbas så är det inte värre för dig än när någon du inte känner från tex England blir drabbad av något hemskt brott eller begår självmord?

 

Nu är det så att jag är intresserad av vad som händer runtom i sverige och världen och väljer att inte blunda för det oavsett om det är hemskt, roligt eller gulligt och gör mina värderingar och antaganden efter dess resultat, om jag skulle välja bort vissa delar och endast befatta mig med den gulliga delen så anser jag att jag får en skev bild av sverige/världen/verkligheten och det känns ju ganska trivialt, försöker att hålla mig på utsidan av bubblan som vissa tycks leva i.
 
Ps. fick bara en känsla att det är du som är Martin, antagligen på grund av den delen om allas lika värde där han väljer att dra lott om vem som skulle få hans njure vid en donation, valet var mellan hans mamma och en okänd person.
 



 

Nej, även jag har gränser, att du inte tror/förstår det innebär inte att det inte är så.
 
 
Ps. Ett mycket dåligt exempel var det till och med, vilket bottnar i att du tycker jag har en dålig människosyn pga jag anser/inser att Sverige inte kan vara en socialbyrå för hela världens befolkning som lyckas ta sig hit.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...