KaiserBlood Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Skulle nog finnas en alkotest här på MPR ibland i "dörren" Du får väl extra knäcka här som "dörrslusk" på tisdagskvällarna. Bara en enkel tanke. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik IX Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 (ändrad) Det är allt ett ganska meningslöst hot från de som anser sig SÄRSKILT AKTIVA att de kanske lämnar MPR om de blir påtvingade fler uppförandekoder eller måste bära tangentbordsslipsar, eller om de rent av förvägras medtaga sin kära fågelkikare på forumet. Att en AKTIV person slutar som medlem behöver inte innebära att forumet förlorar i attraktionskraft, snarare är det nog tvärt om i många fall, eftersom den aktiva personens "humor" och frekventa inlägg även skrämmer bort potentiella medlemmar. Ändrades November 4, 2014 av Fredrik IX Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Det är allt ett ganska meningslöst hot från de som anser sig SÄRSKILT AKTIVA att de kanske lämnar MPR om de blir påtvingade fler uppförandekoder eller måste bära tangentbordsslipsar, eller om de rent av förvägras medtaga sin kära fågelkikare på forumet. Att en AKTIV person slutar som medlem behöver inte innebära att forumet förlorar i attraktionskraft, snarare är det nog tvärt om i många fall, eftersom den aktiva personens "humor" och frekventa inlägg även skrämmer bort potentiella medlemmar. Personligen skulle jag aldrig hugga eller dryga mig mot en icke etablerad medlem (Förutom om hen inte mopsar upp sig i telefontrådarna) där är det no mercy som gäller! Tycker faktiskt att MPR varit rätt så bra på att välkomna nya skribenter i stort.. dock så saknar jag gamla aktiva skribenter både på gott och ont ingen nämnd ingen glömd. Så länge man kan hålla sig någorlunda civiliserad utan hot och personliga påhopp så är jag all game. Sen är ju det där personliga en balansgång... tanke på att vissa kanske ta ett internetforum som sin privata sfär och det är ju ganska svårt att utläsa genom ren text. Men som jag sa... personliga påhopp och blanda in fru, barn eller övrig familj eller hot går fetbort för min del. Så nu tycker jag mods kan ge lite avstängda medlemmar amnesti och ge dom en sista chans!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Det är allt ett ganska meningslöst hot från de som anser sig SÄRSKILT AKTIVA att de kanske lämnar MPR om de blir påtvingade fler uppförandekoder eller måste bära tangentbordsslipsar, eller om de rent av förvägras medtaga sin kära fågelkikare på forumet. Att en AKTIV person slutar som medlem behöver inte innebära att forumet förlorar i attraktionskraft, snarare är det nog tvärt om i många fall, eftersom den aktiva personens "humor" och frekventa inlägg även skrämmer bort potentiella medlemmar. Vem har hotat att lämna forumet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 (ändrad) Vem har hotat att lämna forumet? Det vågar man inte för då trycker skvalradion eller moderaterna på deletknappen direkt ;-) Ändrades November 4, 2014 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Det vågar man inte för då trycker skvalradion eller moderaterna på deletknappen direkt ;-) Eller så kommer tisdagsgardet och stoppar en i dörren:) We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 5, 2014 Dela Inlagd November 5, 2014 (ändrad) Tycker det [MPR] är ettt ganska kul forum för diskussioner om och kring Thailand, resor, visa och annat... Det jag stör mig på är röda vs gula som dyker upp både här och där... Dvs att dra in politik och annat i trådar som handlar om nåt helt annat. Gillar IL i politiktrådarna, där får han ha sin åsikt ifred. Men när andra åxå börjar tjafsa om politik (tja, kanske kan vara IL åxå) lite här och där så förlorar trådstarten sin mening. Fast jag kan vara lite färgad av att ha moddats ganska hårt på Flashback. Så jag gillar lite OT ibland, jag är sån själv. En sak [tanke] leder till en annan... Det får man fan för på FB men inte här. Passar lite hur jag tänker, men om allt kan härledas till 2010, dom röda eller gula, WOD osv... Då är det inte så kul längre. Min cykeltråd (nää, det blev ingen cykel - tog mig aldrig fråna arounothai) nappades ett tag. Likförbannat fick jag ju även bra svar, men när jag såg trafiken i pattis så insåg jag mina begränsningar med att cykla lite smått berusad runt Pattaya. Hade jag provat så kanske jag inte ens skrivit denna text... Dom är fan inte kloka nånstans i trafiken. I Kambodja nu kan jag traska över gatan utan att nästan se mig för... Får lägga av med dom ovanorna när jag flyger tillbaka om ett par veckor, kan vara en dålig lösning på hur man tar sig fram i Thailand. Men här fungerar det. Sedär OT igen... i sann MPR anda. lite som passar i tråden och sen vandrar tankarna iväg... Nu skall jag vandra iväg för att köpa en bussbiljett. 7$ tillbaka till Phnom Penh. Vill se loi kratong (eller hur det nu stavas) där. Riktigt OT: Gav tjejen 8000 för tvätten... inte baht, inte dollar, riel... ca 2$ eller lite under 15kr för flera kilo. Man ska ju se proper ut om man nu är besökare i ett annat land. Kan dock reta mig på att hon har ren/smutsig som norm... (tvättad/använd) Jag som ungkarl har säker 5-6 nivåer innan saker måste in i tvätt. Ren, använd nån gång, lite sådär, börjar lukta, borde tvätta. Tvätten. Ändrades November 5, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu