Sangwal Inlagd Oktober 31, 2014 Dela Inlagd Oktober 31, 2014 (ändrad) Med tanke på allt positivt du har delat med dej här så är du nog given rock on Ja, det kommer från glädjespridaren själv... Härligt att det kommer från en som vill jämna alla arabländer med marken.. Men jag tror du somnar ovaggad ändå, med tanke vilken empatilös människa du verkar vara.. Rock on! Ändrades Oktober 31, 2014 av Sangwal Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 31, 2014 Dela Inlagd Oktober 31, 2014 Här är det Lördag morgon och det måste ju betyda att det är Fredag kväll hemma!? Keep it coming så jag har nåt o roa mig med till boarding! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 31, 2014 Dela Inlagd Oktober 31, 2014 Ja, det kommer från glädjespridaren själv... Härligt att det kommer från en som vill jämna alla arabländer med marken.. Men jag tror du somnar ovaggad ändå, med tanke vilken empatilös människa du verkar vara.. Rock on! Lilla gubben det enda du bidragit med är negativ kritik så ofta du hittar nåt du inte gillar som tydligen är rätt ofta. Fortsätt du med det så forsätter jag med lite bildinlägg från mitt liv här och i Thailand Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 31, 2014 Dela Inlagd Oktober 31, 2014 Här är det Lördag morgon och det måste ju betyda att det är Fredag kväll hemma!? Keep it coming så jag har nåt o roa mig med till boarding! Då har du verkligen kommit till rätt tråd he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts