Jump to content
IGNORERAD

I dag skäms jag över att vara svensk

Guest Oregistrerad knasen

Recommended Posts

• Svar 228
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Khemmarat

22

• Tallviking

21

• Sangwal

12

• B747

10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Din (o)kunskap kommer ifrån ?

Då kan väl professorn briljera med sina kunskaper i ämnet..

rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Var och en med förstånd får skämmas för sig själva.Ni som är utan förstånd har ju inte vett att skämmas

Dela på andra sajter

rock on!

Ingen professor men det finns en låååååång historia i ämnet som bör läsas innan tvärsäkra

uttalanden, precis som TV skriver. Och  ja jag har läst en hel del i ämnet som du också kan göra.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ingen professor men det finns en låååååång historia i ämnet som bör läsas innan tvärsäkra

uttalanden, precis som TV skriver. Och  ja jag har läst en hel del i ämnet som du också kan göra.

Det är nog tyvärr många som bara läst vad gamla mossiga kommunister som typ Jan Guillou skriver i Aftonbladet och bygger sin uppfattning i frågan på det. 

Dela på andra sajter

rock on!

Professor Kermit är påläst som få! :)

Dela på andra sajter

Frågan bör väl snarare vara hur många gånger dom har försökt ockupera och utrota varandra under historiens gång

Israeliterna ockuperade palestinernas land bl.a ca. år 1175 före kristus

År 830 före kristus såg kartan i området ut så här

attachicon.gif800px-Kingdoms_of_the_Levant_Map_830.png

Under årtusendenas gång har dom ockuperat varandra otaliga gånger och otaliga andra parter har både ockuperat israel och palestina

Så när du börjar yra om vad som hänt efter 1967 efter kristus visar du hur otroligt okunnig du är om konflikten, dess historia och dess påverkande faktorer !

Jämfört med dig kan jag ingenting. Det du inte vet om ALLT är inte värt och veta. Gå och lägg dig, fjant.Du klara ju för fan inte ens att utläsa och förstå en text, man undrar ju vad fan du lider av??

Dela på andra sajter

man undrar ju vad fan du lider av??

Kunskap ?

Dela på andra sajter

Jämfört med dig kan jag ingenting. Det du inte vet om ALLT är inte värt och veta. Gå och lägg dig, fjant.Du klara ju för fan inte ens att utläsa och förstå en text, man undrar ju vad fan du lider av??

Jag lider av faktasjukan som innebär att jag tar reda på fakta om saker och ting innan jag tar mig brösttoner

Vad är din ursäkt till din okunskap och otrevlighet ?

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Jag lider av faktasjukan som innebär att jag tar reda på fakta om saker och ting innan jag tar mig brösttoner

Vad är din ursäkt till din okunskap och otrevlighet ?

Haha... du är en man som lider av storhetsvansinne och som absolut inte har nåt perspektiv eller eget tänkande. Så lång du är men ändå ter du sig så jävla liten och patetisk.

Dela på andra sajter

Haha... du är en man som lider av storhetsvansinne och som absolut inte har nåt perspektiv eller eget tänkande. Så lång du är men ändå ter du sig så jävla liten och patetisk.

Jasså. Var du bara avundsjuk !

Kunde du inte sagt det med en gång ?

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Att bemöta fakta med påhopp på person = eget tänkande ?

Dela på andra sajter

Är han din mentor? :mdr:

Icke,så du har fritt fram

Dela på andra sajter

Påhopp? Jag håller mig till fakta. Nåt fel med det? :mdr:

Dela på andra sajter

Fantastisk du kan stava till fakta men förstår du innebörden :)

Dela på andra sajter

Fel citat.

Rock on!

Tack 33:an, va det nått karma jag gjort mig förtjänt av, så var det detta.

Blev rörd till tårar.

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Nästa steg för vår "regering", är enligt säkra uppgifter, att sända en stridande styrka till Mellanöstern.

Denna styrka ska försvara Islamiska Staten, (IS), mot dess förtryckare...

Styrkan ska vara på plats, innan December månad, strax innan nyvalet... :D

Enligt Löven: - Vi gör vad vi kan, på så kort tid som möjligt, för att världen ska bli bättre för oss rättrogna -  :good:

( Var väl att spetsa till det lite, men själv är jag satan så glad att vi har lite mark i Österbotten, dit man kan dra sig tillbaka och omgruppera... )

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Tack 33:an, va det nått karma jag gjort mig förtjänt av, så var det detta.

Blev rörd till tårar.

Rock on!

ah fan jag tyckte du skulle ha det ,det är ju fredag :good:

Dela på andra sajter

Fantastisk du kan stava till fakta men förstår du innebörden :)

Nej, Kermit.. faktan kontrolleras nu av TV. Så nu kommer alla på MPR skicka sina svar genom PM till TV, så han kan kontrollera och ändra texten så det blir rätt. TV, det levande facitet. :mdr:

Dela på andra sajter

Nästa steg för vår "regering", är enligt säkra uppgifter, att sända en stridande styrka till Mellanöstern.

Denna styrka ska försvara Islamiska Staten, (IS), mot dess förtryckare...

Styrkan ska vara på plats, innan December månad, strax innan nyvalet... :D

Enligt Löven: - Vi gör vad vi kan, på så kort tid som möjligt, för att världen ska bli bättre för oss rättrogna -  :good:

( Var väl att spetsa till det lite, men själv är jag satan så glad att vi har lite mark i Österbotten, dit man kan dra sig tillbaka och omgruppera... )

Mvh. borje222

Hoppas du har en friggebo jag kan få hyra :good:

Dela på andra sajter

Fakta från Wikipedia?

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Mr_Somtam_2008

Terrorister blir frihetskämpar och tvärtom genom historien,

Hamas VS Sternligan, Usama binladen eller Syrierns kung. Vad vet jag. Lever Folke Bernadotte dödad av en judisk terrorist / frihetskämpe 1948..... 

I september 1948 mördade ett kommando ur Lehi FN-sändebudet Folke Bernadotte i Jerusalem.[2][3] Attentatet godkändes av en ledningstrojka inom Lehi med bland annat den blivande premiärministern Yitzhak Shamir, som övertagit det operativa ansvaret för gruppen efter Sterns död.[4]Mordet på Folke Bernadotte väckte stor uppståndelse och bidrog till att Lehi förklarades olagligt i den nybildade staten Israel, varpå organisationen upplöstes. I Israels första val organiserade sig Lehis medlemmar i det politiska partiet Kämparnas lista, och fick in bland annat Nathan Yellin-Mor i Knesset.

/Fredrik

Fredrik Eriksson

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...