Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Idag har våran totalt verklighetsfrånvarande regering erkänt terroristiska gärningar och handlingar. Jag skäms å det grövsta... Fy Fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Sitter regeringen och Sabbar toner och spelar Counterstrike menar du ? Ja jag hade inte förväntat mig något annat. Nyval någon ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Idag har våran totalt verklighetsfrånvarande regering erkänt terroristiska gärningar och handlingar. Jag skäms å det grövsta... Fy Fan! Hade du väntat dej nåt annat? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Hade du väntat dej nåt annat? Nja. Det har ju faktiskt tidigare funnits socialdemokratiska regeringar som inte helt tappat huvudet som denna. Det som nu hänt är ju helt horribelt.. Ni som tycker annorlunda kan ju fråga er vad hamas tycker om Israel. Det är inte direkt några kärleksord kan jag säga och dessa extremister stödjer den svenska regeringen och tom vill ge sitt internationella stöd.. Som sagt, jag skäms å det grövsta., Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 På TV4-nyhetrna fick ett av mina stora hatobjekt, tillika den förste pristagaren av Leninpriset (instiftat av Jan Myrdal) uttala sig i ärendet! http://sv.wikipedia.org/wiki/Mattias_Gardell Fy Fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Nja. Det har ju faktiskt tidigare funnits socialdemokratiska regeringar som inte helt tappat huvudet som denna. Det som nu hänt är ju helt horribelt.. Ni som tycker annorlunda kan ju fråga er vad hamas tycker om Israel. Det är inte direkt några kärleksord kan jag säga och dessa extremister stödjer den svenska regeringen och tom vill ge sitt internationella stöd.. Som sagt, jag skäms å det grövsta., Israel kallade hem sin Ambassadör idag.. Oj va bra vi ligger till internationellt nu... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Näääe... Detta faller utanför ramen... Ok, romer är ett folk som bott i europa, alltså finns det ett romien? Ja, jag vet... Men ändå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Löfvén har jo utnämnt en jihadist som minister så detta är nog bara en början Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Israel kallade hem sin Ambassadör idag.. Oj va bra vi ligger till internationellt nu... Vi ligger inte bar till kan man säga :Ö) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Spelar ingen roll om Israels ambassadör åker hem, Löfven har andra kompisar! http://hd.se/utrikes/2014/10/15/nordkorea-gratulerar-stefan-lofven/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Vad förväntar vi oss av en regering som bara fortsätter att gå MENAflyktingar till mötes? Om man inte får stöd i hemlandet kanske man kan söka stöd utomlands? Detta sett genom glasögon tillhörande en skötsam thaikvinna som på två anhörigansöningar fått NEJ båda gångerna... Hej hej hej hejoch ehj igen... Blev bra det där... Men en helt världsfrånvänd MENAflykting får fritt tillträde till Sverige... Men en anhörig till en thai får fetnobb. Jag undrar hur det står till. När vi inte ens kan bjuda in, medans det är kö i Arlanda för att välkomna alla MENAmänniskor... Snart blir det ett öppet rasistiskt Thailand... Sverige kan få befolkas av kulturberikare och muhammedaner. Jag tar med mig familjen och drar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Kan bara instämma man skäms. Pinsamt. Men ja just det jag är ju Norsk medborgare .pust. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Kan bara instämma man skäms. Pinsamt. Men ja just det jag är ju Norsk medborgare .pust. Ur askan i elden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Jag har alltid skämts över vänsterns oförskämdheter gentemot Israel. Men det här är ju för fan helt horribelt... Jag är svensk och jag står bakom Israel till 100 %, men nu är jag helt plötsligt motståndare tack vare kommunistregeringens idi*tiska påhitt... Fuck Swedish government! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Ja man skämms över att vara svensk,finns fan ingen rättvisa i detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Idag har våran totalt verklighetsfrånvarande regering erkänt terroristiska gärningar och handlingar. Jag skäms å det grövsta... Fy Fan! Hå hå jaja.Med denna skämtregering kan allt hända.Man tar sig för pannan. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Hå hå jaja.Med denna skämtregering kan allt hända.Man tar sig för pannan. Misstänker att du inte lyssnar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Misstänker att du inte lyssnar.. Vad menar du? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Vad menar du? Vet inte vad du vill, men jag gillar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Vet inte vad du vill, men jag gillar... Regeringen PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Men va f-n,nu har dom väl satt satan till världen.Inte nog med att vi har öppna gränser för terrorister,nu ska vi hylla dem oxå,fy f-n Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Kanske dags att erkänna Pattani mm som en egen stat! Blev nog ganska tomt på svenskar i Bangkok då. //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Jag tycker att det är märkligt att en minoritetsregering ens har rätt att fatta såna beslut, är det helt OK enligt vår lag? Visst är det trist... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 (ändrad) Det är också hemskt att svenska ungdomar dödas av Amerikanska bomber i nutid. De borde inte få lov att kallas svenska, minst 5 ungdomar från Bergsjön i Göteborg har dödats i Syrien den senaste tiden, en god start tycker jag. Svenskar slåss mot svenskar i Kobane idag... MVH Tommy Ändrades Oktober 30, 2014 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts