Jump to content
IGNORERAD

Svensk man arresterad för bedrägeri


Tallviking

Recommended Posts

både miljöbrottet och skattebrottet är ju solklara hon har ju inget försvar detta ,hur är det själv tror du på ab-ex ,bara den här trådens första inlägg stämmer ju inte ,han är inte dömd för bedrägeri ,han och hans kumpaner är dömda för skattebrott och bokföringsbrott 2 st fick 4 år en fick 2 år +att en del av företagarna fick fängelsestraff också ,några av företagarna har betalat tillbaka pengar + straffavgifter för att kunna fortsätta sina verksamheter

 

Så hon skall buras in för att du tycker så ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 526
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    107

  • Tallviking

    37

  • Bananen

    35

  • Baa

    33

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hon är iaf polisanmäld, men vi blir snart av med henne, sverigedemokraterna kommer garanterat att gå emot regeringens budget, så att vi får ett nyval.

 

Löfven är nog inte rätt man att leda landet...

 

vilket jävla svammel ha ha ,fan man blir mörkrädd

Link to comment
Dela på andra sajter

absolut hon är ju hjärndöd för tusan :good:

 

Den svenska rättsstaten riddare nr 1 ! :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

hon är ju en fara för landet :haha:

 

Och den du röstade på är naturligtvis ett underbarn av pålitlighet, kompetens, laglydighet och omdöme ? :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Och den du röstade på är naturligtvis ett underbarn av pålitlighet, kompetens, laglydighet och omdöme ? :whistle:

Ja han har ju ngt innanför pannbenet i alla fall ,han och reinfelt tillsammans hade varit kanon för Sverige , för dom pajasrna som sitter nu kan det bara gå käpprätt åt hellvete

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja han har ju ngt innanför pannbenet i alla fall ,han och reinfelt tillsammans hade varit kanon för Sverige , för dom pajasrna som sitter nu kan det bara gå käpprätt åt hellvete

 

Visste inte att du var en av dom som röstade på Jultomten ! :crazy:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja han har ju ngt innanför pannbenet i alla fall ,han och reinfelt tillsammans hade varit kanon för Sverige , för dom pajasrna som sitter nu kan det bara gå käpprätt åt hellvete

Det har han utan tvivel, men hur är det ställt med det patrasket han har bakom sig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och den du röstade på är naturligtvis ett underbarn av pålitlighet, kompetens, laglydighet och omdöme ? :whistle:

 

 

vet du eller vet du inte ,just det du var ju statsanställd ha ha ,så jag är en av dina arbetsgivare :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

vet du eller vet du inte ,just det du var ju statsanställd ha ha ,så jag är en av dina arbetsgivare :good:

 

Nu beskrev du snarare dig själv som en "tomte"

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

:haha: 

Nu beskrev du snarare dig själv som en "tomte"

ja det har ju du klarat av för många år sedan he he :good:men jag gillar dig ändå

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Jasså på vilket sätt då ?

!+1=2 det vet man när man röstar,då får man den regering man förtjänar,Muppar mm

Att tro att SD ska få inflytande i svensk politik är långsökt tack och lov,

Med vänlig hälsning från en alliansvän.

Link to comment
Dela på andra sajter

!+1=2 det vet man när man röstar,då får man den regering man förtjänar,Muppar mm

Att tro att SD ska få inflytande i svensk politik är långsökt tack och lov,

Med vänlig hälsning från en alliansvän.

Samtidigt är det dom som bestämmer om det ska bli nyval eller inte, så nog har dom lite att säga till om...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

!+1=2 det vet man när man röstar,då får man den regering man förtjänar,Muppar mm

Att tro att SD ska få inflytande i svensk politik är långsökt tack och lov,

Med vänlig hälsning från en alliansvän.

 

Inflytande, mja det återstår väl att se tex när den nya muppbudgeten ska röstas igenom, förhoppningsvis stjälpas av SD!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Samtidigt är det dom som bestämmer om det ska bli nyval eller inte, så nog har dom lite att säga till om...

Nej det får dom inte,Tack och lov du får gärna citera mig vid nästa (val/omval)svenskar år historiskt kloka

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det får dom inte,Tack och lov du får gärna citera mig vid nästa (val/omval)svenskar år historiskt kloka

Den historian sprack nog med pajasregering som blev invald nu ha ha ha Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det får dom inte,Tack och lov du får gärna citera mig vid nästa (val/omval)svenskar år historiskt kloka

Sitter man som vågmästare och kan fälla regeringens budget så att det blir omval så har man givetvis en hel del att säga till om...

 

I början av december vet vi, det lutar åt nyval tycker jag.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Den historian sprack nog med pajasregering som blev invald nu ha ha ha

 

Vi tycker olika.

Lycka till med den röggröna röran son varje sd röst nu innebär 1+1 regering.

Gillar dig sam men nu hejar vi fram Swedemans v75 rad.

Swedeman snart President.

Med vänlig hälsning jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Så om man inte lever totalt grönt i allt man gör får man inte driva miljöfrågor ?

För helvete TV, får ju nästan intrycket av att du antingen är miljöpartist eller likt Romson målar båten med olaglig färg när du försvarar apan :)

Link to comment
Dela på andra sajter

För helvete TV, får ju nästan intrycket av att du antingen är miljöpartist eller likt Romson målar båten med olaglig färg när du försvarar apan :)

 

Nej. Men jag försvarar rätten att inte dömas av AB / EX eller forumdebattörer utan anser att skall man ställas till svars för fel man begått skall det vara på ett professionellt sätt baserat på fakta

 

Anser du det vara något fel på det ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Samtidigt är det dom som bestämmer om det ska bli nyval eller inte, så nog har dom lite att säga till om...

Om hur många ny val det ska bli?

Det kommer gå likadant för Sd som det gick för Ian&bert med andra ord snart ett minne blott,tack ock lov.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om hur många ny val det ska bli?

Det kommer gå likadant för Sd som det gick för Ian&bert med andra ord snart ett minne blott,tack ock lov.

ha ha om kommer att öka 20 % nästa val

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...