Jump to content
Niro

På MC runt Chiang Mai

Recommended Posts

kitungmakmak

Vad 17 är det på sista bilden, ser ut som en lådbil kombinerad med en motviktstruck. Thailändsk gocart?

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Niro

Vad 17 är det på sista bilden, ser ut som en lådbil kombinerad med en motviktstruck. Thailändsk gocart?

Det är lådbilar! Hiso lådbilar med broms och fjädring. Bogseras upp för backen och sedan släps man fri att styra, bromsa som man vill tills man går i mål eller kör över kanten.

• Tummen upp 8

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
windrode

Åt vicket håll har du farit omkring i dag ?,jag har inte så full "agenda"så jag kan köra back up nån dag.

Själv var jag ut vid Bantaway på en liten expedition------ Jävlar va greier det finns der ute.Det är din tråd,men jag lägger dit några foton från Chiang Mai idag

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Niro

Åt vicket håll har du farit omkring i dag ?,jag har inte så full "agenda"så jag kan köra back up nån dag.

Själv var jag ut vid Bantaway på en liten expedition------ Jävlar va greier det finns der ute.Det är din tråd,men jag lägger dit några foton från Chiang Mai idag

Roligt om fler medlemar kan tipsa om nya omvägar och spännande utflycktsmål.

• Tummen upp 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Arnold Layne

En stor applåd till dina goa bilder windrode :ok:

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Peder

Kul resebilder från Chiang Mai.

Beträffande Doi Inthanon så skall man noga överväga att åka dit...om man är frusen och även höjdrädd..

Men man måste ju liksom besöka stället om man är i Chiang Mai en längre tid. Det är som att vara i Kiruna i 6 månader men inte besöka Kebnekaise.// En norrbottning har talat.

• Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
kitungmakmak

Härliga turer, jag håller med om att 13-14°C i Thailand är svinkallt. Hade det i Januari i Isaan, 0°C i Sverige hade väl varit ungefär samma.

Kan ha att göra med fuktigheten eller bara att jag förväntade mig varmare. 13-14°C är ju nästan Svensk sommartemperatur i norra Sverige.

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
nbg

Kul resebilder från Chiang Mai.

Beträffande Doi Inthanon så skall man noga överväga att åka dit...om man är frusen och även höjdrädd..

Men man måste ju liksom besöka stället om man är i Chiang Mai en längre tid. Det är som att vara i Kiruna i 6 månader men inte besöka Kebnekaise.// En norrbottning har talat.

Va uppe på Inthanon för ett par år sedan dock med bil... på vägen upp ifråga satte folk varför jag bara hade e t-shirt på mig, vafan jag kommer från ett kallt land... det fick man äta upp sedan när man gnällde i kylan ;)

Mvh

• Tummen upp 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy