Jump to content
IGNORERAD

Så har Apple släppt iOS 8

pigge01

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Nej jag kallar inte andra för sjuka utan enbart en person. Stor skillnad.

Intressant att du själv tidigare har varit hård mot honom men nu så är han tydligen din bästa vän.

Kommer vi få ser fler smälta kaffekannor kanske :)

Det är din förbannade skenhelighet jag är less på. Du ifrågasatte ju tex min mentala hälsa för inte så länge sen men nu springer du genast till försvar med din bruna tunga hängande ända ner till knäna för att försvara en moderator för att han blir kallad sjuk..

Dela på andra sajter

• Svar 343
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Lappen

89

• Tallviking

27

• Odin

20

• Soengsang

15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det är din förbannade skenhelighet jag är less på. Du ifrågasatte ju tex min mentala hälsa för inte så länge sen men nu springer du genast till försvar med din bruna tunga hängande ända ner till knäna för att försvara en moderator för att han blir kallad sjuk..

Haha

post-11189-0-63266300-1411728433.jpg

Dela på andra sajter

Den stora elektronikhandlaren Elgiganten säljer nya Iphone 4s enligt deras reklamblad, en modell som inte går att uppgradera då?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Den stora elektronikhandlaren Elgiganten säljer nya Iphone 4s enligt deras reklamblad, en modell som inte går att uppgradera då?

Och jag kan nog tänka mej att sälja en Nokia 2110.

Och? Ring dom och berätta att du har problem med det då för f-n.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Och jag kan nog tänka mej att sälja en Nokia 2110.

Och? Ring dom och berätta att du har problem med det då för f-n.

Hoppsan, tydligen en öm tå. De annonserar inte om någon 2110 heller som de säljer ny. De annonserar om Iphone 4s.

Till vilken version av IOS kan man uppdatera den till då? Luren var inte avsedd för mig utan till särbons dotter som ska få en telefon.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

4s går att uppgradera.

Visst! Det var väl den modellen de hade mest problem med vid uppgraderingen till iOS 8 och iOS 8.0.1.

Fast även om den skapade problem så går den ju bevisligen att uppgradera. Det kanske till och med fungerar bra efter iOS 8.0.2 ?

Dela på andra sajter

Visst! Det var väl den modellen de hade mest problem med vid uppgraderingen till iOS 8 och iOS 8.0.1.

Fast även om den skapade problem så går den ju bevisligen att uppgradera. Det kanske till och med fungerar bra efter iOS 8.0.2 ?

Du verkar haft problem med dina uppgraderingar och det är ju tråkigt.

Jag själv märkte inga försämringar med uppgradering till iOS8.

Inte på iPad2, 4S eller 5S.

Dela på andra sajter

Du verkar haft problem med dina uppgraderingar och det är ju tråkigt.

Jag själv märkte inga försämringar med uppgradering till iOS8.

Inte på iPad2, 4S eller 5S.

Använder själv inte Apples produkter och är lika glad för det.

Men jag fick täcka upp för en jobbarkompis som fick den idi*tiska iden att uppgradera sin 4S på morgonen innan han gick till arbetet. Det tog så lång tid och gav så mycket problem att han glömde tiden och att han skulle på jobbet. Han är nog lite mobil addict, verkar det som. En stor katastrof för honom som jag följt på nära håll! :focus:

Dela på andra sajter

Använder själv inte Apples produkter och är lika glad för det.

Men jag fick täcka upp för en jobbarkompis som fick den idi*tiska iden att uppgradera sin 4S på morgonen innan han gick till arbetet. Det tog så lång tid och gav så mycket problem att han glömde tiden och att han skulle på jobbet. Han är nog lite mobil addict, verkar det som. En stor katastrof för honom som jag följt på nära håll! :focus:

Och jag fick ofta täcka för kompisar som fick punktering och kom sent till jobbet.

Vanligaste tiden för punktering och uppgradering av mobiler måste vara precis innan jobbet börjar. Haha.

Dela på andra sajter

Och jag fick ofta täcka för kompisar som fick punktering och kom sent till jobbet.

Vanligaste tiden för punktering och uppgradering av mobiler måste vara precis innan jobbet börjar. Haha.

Jo det är man van vid, händer varje vecka nästan. Nu har det varit mycket vägombyggnader i en månads tid.

Fast det här var riktigt tragiskt fall. Han med 4s tog det riktigt hårt, brustna illusioner och sånt. Får hoppa att han återhämtat sig nästa vecka. Annars får vi nog dra igång en kamratstöds kampanj. Kanske Apple har något avvänjningsprogram, AAp eller något sånt! :haha:

Dela på andra sajter

Jo det är man van vid, händer varje vecka nästan. Nu har det varit mycket vägombyggnader i en månads tid.

Fast det här var riktigt tragiskt fall. Han med 4s tog det riktigt hårt, brustna illusioner och sånt. Får hoppa att han återhämtat sig nästa vecka. Annars får vi nog dra igång en kamratstöds kampanj. Kanske Apple har något avvänjningsprogram, AAp eller något sånt! :haha:

Avvänjningsprogram för Applehatare (eller hatare överlag) är nog mer hjälpsamt än avvänjningprogram för folk som gillar Apple - eller nåt annat för den delen.

Jag menar varför ska man avvänja ifrån ett gillande av något?

Dela på andra sajter

Avvänjningsprogram för Applehatare (eller hatare överlag) är nog mer hjälpsamt än avvänjningprogram för folk som gillar Apple - eller nåt annat för den delen.

Hört talas om avvänjning för sektmedlemmar ?

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Dela med dig för tydligen har du förstahands information :)

Du är knappast mottaglig som sitter på "insidan" :whistle:

Dela på andra sajter

Du är knappast mottaglig som sitter på "insidan" :whistle:

Så då är frågan hur du kunde vara det? Och än mer försöker förmedla det?

Dela på andra sajter

Tja gilllar man att knarka, så är ju det inget problem?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Jag kan inte förstå att mitt ( och andra Appleanvändares) val av telefon kan uppröra dom som använder andra fabrikat till ett nästan maniskt tillstånd.

Dela på andra sajter

Jag kan inte förstå att mitt ( och andra Appleanvändares) val av telefon kan uppröra dom som använder andra fabrikat till ett nästan maniskt tillstånd.

Alla får välja vad dom vill

Det är det maniska aggressiva sättet att försöka påverka andra i deras val som är det störande

Speciellt när man blint sitter och hävdar att "min telefon" är det enda valet och allt annat är skit

Dela på andra sajter

Det är det maniska aggressiva sättet att försöka påverka andra i deras val som är det störande

Speciellt när man blint sitter och hävdar att "min telefon" är det enda valet och allt annat är skit

Min telefon Ip6 är det bästa som finns för mej. Å jag skiter fullständigt i vad du eller någon annan pratar i.

Dela på andra sajter

Min telefon Ip6 är det bästa som finns för mej. Å jag skiter fullständigt i vad du eller någon annan pratar i.

Bra. Jag har inget emot ditt val heller

Dela på andra sajter

Bra. Jag har inget emot ditt val heller

Jag har ingen åsikt om ditt telefonval heller, å har du valt den själv så vet jag att den är bra... För dej.

Dela på andra sajter

Vad som är irriterande är alla flåshurtiga Applehatare som omedelbart skadeglatt länkar till lögner om Apple skrivna av någon klickhora.

Ta nu ett djupt andetag och begrunda vilken sida som oftast startar tjafset?

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Tagga ner nu gubbe lilla och citera där någon som gillar Apple här har sagt att du valt fel telefon.

Ärligt så vet jag inte ens vad du använder och det rör mig inte i ryggen.

Dom som är mest upprörda är bland annat du och resten av Apple hatarna.

Dela på andra sajter

Vad som är irriterande är alla flåshurtiga Applehatare som omedelbart skadeglatt länkar till lögner om Apple skrivna av någon klickhora.

Ta nu ett djupt andetag och begrunda vilken sida som oftast startar tjafset?

Herr Chang har talat.

Oavsett vilken sida man sitter på i sandlådan så är det väl alltid den andra sidan som startar bråket? :drinks:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...