Jump to content
IGNORERAD

Så har Apple släppt iOS 8


pigge01

Recommended Posts

Ja det kan ju bero på att du citerar mina inlägg hela tiden din jävla idi*t. Så där, nu kan du skynda dig att anmäla mitt inlägg så kanske du får pluspoäng om du påskyndar upptäckten av regelbrott din lilla bruntunga. Ska bli skönt att slippa ha en massa notifikationer om att idi*ten har citerat inlägg femtielva gånger per dag, orkar liksom inte med en sån jävla idi*t som dig. 

 

Det är bara att sluta citera mig hela tiden och ställa frågor. :)

Eller du kanske fortfarande inte förstår vad detta tecken betyder? Haha

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 343
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Lappen

    89

  • Tallviking

    27

  • Odin

    20

  • Soengsang

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det är bara att sluta citera mig hela tiden och ställa frågor. :)

Eller du kanske fortfarande inte förstår vad detta tecken betyder? Haha

Lappen

Du kan föregå med att sluta först

Du sabbar denna sida.

Med detta dravel.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lappen

Du kan föregå med att sluta först

Du sabbar denna sida.

Med detta dravel.

Hälsar pigge01

 

Nu är det som så att jag har postat mer relaterat till iOS 8 än vad min besatta vän har gjort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

För att återgå till ämnet :)

 

För dom som upplever att iPhone 4S är seg efter uppdatering till iOS 8.0.2 är en ren installation lösningen.

 

Även vid ren installation, verkar den ju inte bli snabbare än iOS 7.1.2!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad fiskar du efter nu?

Jag tittade på klippet och vad jag såg var iOS 8.0.2 långsammare än iOS 7.1.2 även efter nyinstallation.

Min slutsats då är väl att om du installerar iOS 8.0.2 så blir den långsammare efter installationen än den var med iOS 7.1.2.

Detta oavsett ominstallation av hela os'et eller inte!

Den slutsatsen drar jag i varje fall!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tittade på klippet och vad jag såg var iOS 8.0.2 långsammare än iOS 7.1.2 även efter nyinstallation.

Min slutsats då är väl att om du installerar iOS 8.0.2 så blir den långsammare efter installationen än den var med iOS 7.1.2.

Detta oavsett ominstallation av hela os'et eller inte!

Den slutsatsen drar jag i varje fall!

 

 

Vitsen med denna video är att visa dom som påstår att en iPhone 4S är obrukbar med iOS 8.0.2 inte är sant.

Ja den blir lite långsammare (inget man märker om man inte gör en sådan här jämförelse) men inte obrukbar.

Sen så är det ett faktum att nyare generationer av OS kräver mer av hårdvaran.

Så jag förstår inte varifrån du fått att iOS 8.0.2 skulle vara mer lättdrivet.

 

Detta gäller Android också om du inte förstod det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja.

 

Men har nu beställt en iPhone 6 Plus, leverans 10-14 oktober. Endast 9395 kronor :wink:

 

Vi får väl se vad jag tycker då.

 

Herr Chang har talat.

10" skärm på surfplatta var ju det ultimata enligt dej, ända tills Apple kopierade Samsung och släppte en mindre iPadda...

 

"Den är fantastisk och jag kan hålla den med bara en hand!" sa du om den lille (på en månadsträff, där Clion hade med en uppblåsbar väninna)...

 

Ser fram emot dina kommentarer om Apples genialitet iom att de uppfann en större telefonskärm! :av-109998:

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hugg å slag.. En liten fråga bara: Vad har han gjort dej? Jag vet att han kan försvara sej själv, men jag e så jävla trött på all jävla penalism-mentalitet.

Sitt å glo i era av gud sända telefoner å acceptera att alla inte vill ha samma sak som ni.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns väl knappast något mer patetiskt än medelålders män

som in absurdum tjafsar om något så banalt som en mobiltelefon.

Jo en Iphone :not_i:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vitsen med denna video är att visa dom som påstår att en iPhone 4S är obrukbar med iOS 8.0.2 inte är sant.

Ja den blir lite långsammare (inget man märker om man inte gör en sådan här jämförelse) men inte obrukbar.

Sen så är det ett faktum att nyare generationer av OS kräver mer av hårdvaran.

Så jag förstår inte varifrån du fått att iOS 8.0.2 skulle vara mer lättdrivet.

 

Detta gäller Android också om du inte förstod det.

 

Detta gäller väl inte från JB som krävde 1 GB RAM till Kitkat som ska klara telefoner med 512 MB RAM? (om jag inte är helt ute och cyklar)

Hur det blir med Android L vet jag ej.

 

Mvh Hobbe

Ändrades av hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Frun installerade 8.0 på sin 4s och idag finns det små minnen av hur enkelt allt var innan. Idag hade ett okänt nummer ringt, och det gick tammefaulen inte att lägga till det som en kontakt. Jo, jag har en samsung med dålig kamera, men jag har hellre det än en Iphone med dålig karma...

Link to comment
Dela på andra sajter

Iphone suger mig veterligen äkta thailändska vattenbuffelpenisar!

Fruns lur är idag bara lur och lurendrejeri. Inte så att uppdateringen gjorde saker enklare eller billigare, nej, här är buffelns könsorgan...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej kriget mellan Nikon och Canon är lika patetiskt

Sånt skit när det finns Sony :-)

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Zündapp / Puch ?

 

 

Nee dom ``sista färden gökarna´´ som fortsätter som ett gammaldags Toy...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad faan har moppar med mobiler att göra?

Detta är en del av varför vissa medlemmar väljer att lämna forumet. När man helt plötsligt börjar prata gamla tyska mopeder i en tråd gällande telefoner. Men ni kanske ser någon form av likheter...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad faan har moppar med mobiler att göra?

Detta är en del av varför vissa medlemmar väljer att lämna forumet. När man helt plötsligt börjar prata gamla tyska mopeder i en tråd gällande telefoner. Men ni kanske ser någon form av likheter...

 

Kan inte du också göra det och så någon annan med bättre språkbruk får din plats :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...